.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بحران آب در مازندران جدی است

نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بحران آب در مازندران جدی است و باید نسبت به رفع آن اقدام شود.
 
به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، عبدالوحید فیاضی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی مازندران خواستار توجه جدی به مسائل کشاورزی استان شد و اظهار داشت: کشاورزان غرب استان برای تهیه سم و کود دچار مشکل جدی هستند.

وی تصریح کرد: وقتی آب در بخش کشاورزی وجود نداشته باشد توسعه کشاورزی در استان معنی ندارد.

نماینده مردم نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: اگر سم و کود و نهادهای دامی در اختیار مردم قرار نگیرد کشاورزی منطقه بر باد است و مردم ناچار هستند که راه فروش زمین را در پیش بگیرند.

این مسئول ادامه داد: بحران آب در مازندران جدی است و باید نسبت به رفع آن اقدام شود، بسیاری از کشاورزان منطقه سرخرود برای تامین آب کشاورزی دچار مشکلات زیادی هستند.

فیاضی بیان داشت: مازندران قطب کشاورزی است ولی یک صنعت وابسته به کشاورزی در مازندران وجود ندارد.

وی گفت: در حوزه راه در منطقه نور و چمستان مشکلات جدی وجود دارد، هر روز شاهد تصادفات مرگبار در این منطقه هستیم.

این مسئول اضافه کرد: بسیاری از پیمانکاران به مقداری اعتباری که دریافت می‌کنند هم کار انجام نمی‌دهند و نشان می‌دهد که نظارت بر اجرای پروژه‌ها باید جدی‌تر انجام شود.

نماینده نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه به بخش درمان در منطقه نور و محمودآباد شد و گفت: بیمارستان محمودآباد فاقد امکانات و تجهیزات است که نیاز است مسئولان دانشگاه دراین بخش توجه ویژه داشته باشند.

وی درباره نحوه تقسیم اعتباراتی که در اختیار نمایندگان مجلس قرار دارد گفت: به نظرم شاخص‌های که دولت در این باره مطرح کرد اجرا شود به عدالت نزدیک‌تر است.

/350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 5 مرداد 1393
اقاي فياضي تمام فرمايشات جنا بعا لي درخصوص كمبود ها نياز به با ر مالي دارد كه وضعيت ان را جنابعالي ميدانيد.ازجنابعلي ميپر سيم با وصف موجود چرا اعتبارات در اختيار نمايندگان است ؟رقم اين اعتبارات چقدر است؟ ايا به تمام نياز منطقه شما پاسخ ميدهد؟چند درصد ؟ ان شاخصها كه بنظر شما مطرح است چيست؟
نا شناس 5 مرداد 1393
مازندران درمدیریت شرکت های آبفابسیارضعیف است بابلی ها درآبفای تهران نقش خوبی دارند ولی دربابل افراد ضعیف هستند که اونا هم به سفارش آقای نیازبابل است .آقای نیازدست بردار.....روشن ازتهران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.