.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشداران جدید جویبارمعرفی شدند

 بخشداران مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار روز شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان جویبارمعرفی شدند.
بخشداران جدید شهرستان جویبارمعرفی شدند
به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، دراین جلسه ˈ محمد مدانلو ˈو ˈ ناصر اصغریˈ به ترتیب بعنوان بخشداران جدید مرکزی و گیلخواران انتخاب و به اعضای شورای اداری شهرستان جویبار معرفی شدند .

فرماندار شهرستان جویبار دراین جلسه از فعالیت چندین ساله بخشداران سابق قدردانی کرد و گفت: مدیران باید از فرصت خدمت گذاری در جایگاه مسوولیتی که به آنها محول شد استفاده بکنند.

ˈ رضا گنجی جویباریˈ با اشاره به بخشنامه وزارت کشور در بکار گیری کارشناسان وزارت کشور در مناصب مهم سیاسی بویژه در سطح فرمانداریها وبخشداریها افزود: بخشداران جدید مرکزی و گیلخواران از کارکنان با تجربه وزارت کشور هستند که امیدواریم حضورشان در مناصب جدیدمنشا تحولات و خدمات ارزنده باشد .

حکم انتصاب بخشداران جدید مرکزی و گیلخواران شهرستان جویبار از سوی استاندار مازندران ابلاغ و در جلسه شورای اداری به ˈ محمد مدانلوˈ و ˈ ناصر اصغریˈ اهدا شد .

پیش از این ˈ علی بابا رحمتی ˈ بمدت 9 سال در سمت بخشدار مرکزی و ˈ تقی مدانلو ˈ بمدت پنج سال در سمت بخشدار گیلخواران مشغول کار بودند.

”محمد مدانلوˈدارای مدرک کارشناسی ارشد جامعه شناسی 12 سال سابقه کار در بخشهای مختلف روابط عمومی،اجتماعی وانتخابات وسیاسی امنیتی فرمانداری جویبار را دارد .

ˈناصر اصغریˈ نیز در بخشهای مختلف سیاسی و امنیتی استانداری مازندران دارای سوابق ارزشمندی است.

بخش مرکزی جویبار 41 روستا با جمعیت 22 هزار نفر و بخش گیلخواران 34 روستا با 20 هزار جمعیت دارد./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نوروزي 5 مرداد 1393
تبريك به آقاي مدانلو به خاطر انتخاب بجا و شايسته ايشان
شیرازی 5 مرداد 1393
ضمن قدردانی از زحمات برادران عزیز رحمتی و مدانلو ، انتصاب شایسته مدیران خدوم وتوانمند محمد مدانلو وناصر اصغری را به سمت بخشدارمرکزی و بخشدار گیل خواران تبریک و تهنیت عرض نموده و برایشان توفیق خدمت به مردم فهیم شهرستان جویبار را از درگاه ایزد متعال مسئلت می نمایم.
مهندس حمید صالح زاده 5 مرداد 1393
جناب آقای مدانلو انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان بخشدار جدید مرکزی جویبار صمیمانه تبریک عرض نموده ؛ ان شا الله در ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) شاهد توفیق روز افزون جنابعالی بوده و توفیقات روز افزون را از خداوند متعال برای جنابعالی مسئلت دارم.
نا شناس 5 مرداد 1393
با آرزوی کامیابی برای هر دو بخشدار جدید و قدیم شادمانی خود را بابت انتصاب آقای ناصر اصغری دوست و همکار شایسته ام اعلام می کنم
عبداله 5 مرداد 1393
سوادكوهي ريكا ( آقا ناصر ) مبارك انشاله موفق باشي

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.