.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مازندران 14 مرداد ماه سازمانهای مردم نهاد خود را خواهد شناخت

 شمال نیوز: مدیرکل اجتماعی استاندار مازندران در گفتگو با خبرنگار سازمانهای مردم نهاد استان اهداف و برنامه های اولین همایش بزرگ سازمانهای مردم نهاد مازندران را که صبح 14 مرداد ماه جاری در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار خواهد شد را تشریح نمود.

به گزارش شمال نیوز، علی شادمان اظهار داشت: اداره کل اجتماعی مازندران بدنبال توصیه های امام راحل، تاکیدات مقام معظم رهبری و تدابیر و برنامه های دولت تدبیر و امید جهت واگذاری و تفویض امور مردم به خود مردم و ارج نهادن به نهادهای مردمی و درگیرکردن اقشار مختلف جامعه در توسعه و پیشبرد نظام اسلامی در عرصه های گوناگون در صدد برآمدیم سازمانهای مردم نهاد استان را در قالب 8 کمیته تخصصی سازماندهی نماییم که مجمع کمیته های تخصصی تصمیم به برگزاری همایشی با اهداف و برنامه های متنوع را نموده است.

مدیرکل اجتماعی مازندران اهم اهداف همایش را معرفی و شناساندن NGO های استان ، فرهنگ سازی و ترویج جهت تاسیس تشکلهای جدید مردمیِ، هویت بخشی و تشویق و ترغیب نهادهای مردمی موجود به فعالیت بهتر و گسترده تر، جذب و جلب پشتیبانی ها و حمایت های بیشتر مسئولین و مدیران کشوری، استانی و شهرستانی برای بکارگیری و بهره مندی از توان و تجربه بیشمار این تشکلها برشمرد.

وی برنامه های همایش را سخنرانی مقامات کشوری و استانی، دعوت از مهمانان مرتبط، مشارکت سازمانهای مردم نهاد، تبلیغ در سطح استانی به روشهای مختلف، ارائه ی پکیج تبلیغاتی و اطلاع رسانی، اعطای لوح تقدیر به تشکلهای برتر استان، برپایی برنامه سرود و موسیقی محلی، ارائه گزارش اقدامات و عملکرد و قرائت بیانیه قطعنامه پایانی اعلام داشت.

مدیرکل اجتماعی استاندار مازندران خاطرنشان کرد؛ خوشبختانه این همایش بزرگ با مشارکت همراهی و هم افزایی خوب سازمانهای مردم نهاد مازندران برگزار خواهد شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.15 seconds.