.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
قنبری در جلسه کارگروه حمایت از خسارت دیدگان بخش کشاورزی مطرح کرد:
استمهال3ساله بازپرداخت تسهیلات کشاورزان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر از استمهال سه ساله باز پرداخت تسهیلات کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، غلامرضا قنبری طی سخنانی در جلسه کارگروه حمایت از خسارت دیدگان بخش کشاورزی سالجاری که با شرکت مدیریت جهاد کشاورزی، نماینده فرمانداری، روسای بانک های کشاورزی، ملی، سپه، صادرات و ... در محل این مدیریت برگزار گردید، اظهار داشت: در راستای بند (1) تبصره (1) قانون بودجه سال جاری، کلیه بانک های کشور اعم از دولتی، غیر دولتی، موسسات مالی و صندوق های حمایتی که به بخش کشاورزی تسهیلات پرداخت نمودند، موظف گردیدند باز پرداخت وام های اشخاص حقیقی و حقوقی غیر دولتی که دچار خسارت خشکسالی، سرمازدگی، حوادث غیر مترقبه، آتش سوزی غیر عمومی شده باشند را به مدت سه سال امهال نمایند.

وی افزود: با توجه به خسارت وارده در اثر سرمای بهمن ماه سال گذشته و خسارت سیل خرداد ماه امسال به محصولات کشاورزی و باغی و بروز پدیده خشکسالی در مناطق کوهستانی و دشت که کاهش محصولات گندم، جو و کلزا را به میزان 60 - 30 درصد به همراه داشته، می طلبد کلیه مسؤولین و دست اندرکاران استانی و شهرستانی به هر شکل ممکن کشاورزان را مورد حمایت جدی قرار دهند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهشهر در پایان تأکید کرد لیست خسارت دیدگان توسط این مدیریت تهیه و به کلیه بانک های دولتی و غیر دولتی و ... ارسال تا در این خصوص پیگیری های لازم صورت گیرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.139 seconds.