.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سواحل بابلسر جان 2 نفر را گرفت
یکی از شهروندان این حادثه از بهنمیر مازندران بوده و فرد غرق شده دیگر از شهرستان تربت حیدریه بوده که دریای مازندران این دو را در کام خود کشاند.
سواحل بابلسر جان 2 نفر را گرفت

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل پزشکی قانونی مازندران، سواحل دریای مازندران در بابلسر جان دو نفر را گرفت.

یکی از شهروندان این حادثه از بهنمیر مازندران بوده و فرد غرق شده دیگر از شهرستان تربت حیدریه بوده که دریای مازندران این دو را در کام خود کشاند.

حمیدرضا مازوچیان 35 ساله ساکن بهنمیر و ایمان شیردل 32 ساله ساکن خراسان رضوی از شهرستان تربت حیدریه به علت آشنا نبودن به فنون شنا در سواحل دریای مازندران در شهرستان بابلسر جان باختند.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرای 3 مرداد 1393
اخ توکشور اسلام وقتی فرامین اسلامی رارعایت نکردن این هم پیش میاد توماه رمضان مسافرت تفریح روضه خواری خدابداد مابرسه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 4 مرداد 1393
روزه درسته
حميد 3 مرداد 1393
روحشان شاد.يعني اينايي که تو سطح شهر دارن روزه خواري ميکنن بايد بميرن.خواهشا اسلام رو با اين حرف ها زير سوال نبريد دوست عزيز
سهیل 4 مرداد 1393
هوا وقتی گرم بشه و برق ها هم قطع بشه همینه
نا شناس 4 مرداد 1393
آقا حمید روحشان شاد باد منظور اینه که اونایی که از برکتی سر اسلام وامامرضا ع زندگی میکنند اگر در ماه مبارک رمضان که مسافرت مکروه است وشنا دردریا که خود عامل ابطال روزه میباشد به مسافرت نمی آمدند این بلا سرشان نمی آمد در هر صورت خدا رحمتشان کند
هموطن 5 مرداد 1393
غم انتشار این خبرها کمتر از غم غزه نیست .واقعا چرا سواحل را ساماندهی نمی کنند چرا هر ساله جوانان ما در قعر دریا می میرند چرا مسولین مازندران فکری برای این موضوع نمی کنند .ده درصد مردم در این امر مقصر و نود درصد مسولین استان مقصرند .چقدر راحت میگوییم و می نویسیم کشته شدند و چقدر راحت از این موضوع می گذریم إإإإإإإإإإإإإإإإإإإإإ
تلنگر 5 مرداد 1393
عزيزان خواهش مي كنم قضاوت هاي عجولانه راكنار بگذاريم مگر نه اين است كه ماه رمضان ماه خود سازي است پس خوش ببينانه براي روحشان دعا كنيد كه خداوند آمرزنده مهربان است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.034 seconds.