.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور پرشور مردم قدر شناس؛
راهپیمایی روز قدس در شهرهای شمالی کشور آغاز شد
شمال نیوز: راهپیمایی مردم شهرهای شمالی کشور در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از دقایقی پیش در استان های مازندران، گیلان و گلستان آغاز شد.

به گزارش شمال نیوز، مراسم روز مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین از دقایقی پیش در شهرهای مختلف مازندران آغاز شد.

مراسم راهپیمایی مردم شهرستان ساری مرکز مازندران از میدان شهید قاسمی در بلوار آزادی آغاز و تا میدان شهدا این شهر ادامه دارد.

مردم کلان شهر ساری دقایقی پیش در روز بیزاری از شیطان بزرگ اسرائیل جنایتکار، نماد آبلیسک یا نماد شیطان را که از سوی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری ساری طراحی شده بود، به آتش کشیدند.

 


حضور پرشور مردان و زنان، جوان ها و کوچک تر و جانبازان غیور در راهپیمایی امسال روز قدس در جای جای استان قهرمان پرور مازندران ستودنی است.

مردم استان علوی تبار مازندران با سردادن شعارهایی ضمن ابراز انزجار از کشتار بی رحمانه اسرائیل غاصب در غزه، خواستار برخورد سریع و صریح نهادهای بین المللی و کشورهای عربی با این ددمنشان شدند.

هم اکنون مردم شهر ساری راهپیمایی خود را از میدان شهید قاسمی ساری آغاز کرده و اجتماع عظیم روزه داران از چهار راه دروازه بابل، میدان ساعت، خیابان 18 دی در میدان شهدا ساری گردهم آمده و پرچم استکبار جهانی را بار دیگر به آتش خواهند کشید.

گزارش های دریافتی از سایر شهرستان های مازندران، حکایت از حضور خیل عظیمی از مردم روزه دار برای خلق حماسه دفاع جوانمردانه داشته به گونه ای که مردم شهرهای بابل، آمل، نوشهر، چالوس، نور، تنکابن، رامسر، عباس آباد، کلاردشت و شهرهای اطراف نیز از آغازین ساعات صبح امروز خود را به مکان های تجمع برای راهپیمایی در روز مقابله با استکبار جهانی رساندند.

غریو مرگ بر استکبار جهانی و خروش حمایت از مردم بی دفاع غزه امروز در 55 شهر و بیش از 150 بخش و روستاهای مازندران نیز برگزار می شود.

به گزارش تسیم، سخنران مراسم راهپیمایی روز قدس در مرکز مازندران، حجت الاسلام حسنی قائم مقام سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور است.

 

 اسرائیل با شعار "مرگ بر صهیونیست" در روز قدس در گیلان بمباران شد


مردم روزه‌دار و ولایتمدار گیلان با شعارهای " هم غزه هم لبنان، جانم فدای ایران" و مرگ بر اسرائیل" هویت پوشالی رژیم صهیونیستی را با خشم و نفرت بمباران کردند.

راهپیمایان گیلانی با حمل پارچه نوشته‌هایی با مضمون "مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" بار دیگر  با خلق حماسه‌ای ماندگار در کارنامه انقلاب اسلامی، خشم خود را از جنایات اسرائیل در فلسطین اعلام کردند.

پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی در آتش خشم مردم ولایت‌مدار گیلان سوخت.

تعدادی از مادران شهدا نیز با در دست داشتن قاب عکس فرزند شهیدشان و با گام‌هایی استوار در بین راهپیمان جلوه خاصی به روز قدس مردم گیلان داده اند.

تجمع‌کنندگان شعارهایی همچون "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسراییل"، فلسطین فلسطین، آزادیت نزدیک است، فلسطین پیروز است اسرائیل نابود است"سرمی‌دهند.

تعدادی از راهپیمایان نیز با دست‌نوشته‌های "غزه همیشه زنده است" جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

مردم گیلان با شعارهای استکبارستیزانه با زبان گیلکی، تالشی و ترکی آمریکا را شیطان بزرگ و اسرائیل را فرزند شوم و ملعون آمریکا خواندند.

بغض ضد صهیونیستی گلستانیها ترکید

همچنین مردم روزه دار بیش از 41 نقطه استان گلستان صبح امروز با حضور حماسی خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر به حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع فلسطین برخاستند و نفرت خود را از رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل اعلام کردند.

به گزارش گلستان ما ؛ شهرها و برخی روستاهای استان گلستان نیز همانند سراسر کشور ، امروز شاهد حضور خیل عظیم راهپیمایانی بود که با دهان روزه آمده بودند تا در حمایت از مردم بی دفاع فلسطینی شعار " مرگ بر آمریکا " ، "مرگ بر اسرائیل " و ... سر دهند .

از ساعت آغازین صبح امروز 3 مرداد 93 دست اندرکاران برگزاری راهپیمایی در گرگان ، در 3 نقطه میدان شهرداری ، چهارراه شهدا و مصلی جدید گرگان تدارک حضور باشکوه مردم را دیده بودند و دور میدان شهرداری نقطه تمرکز برای هماهنگی های اصلی برای برگزاری باشکوه راهپیمایی بود .

با شروع مراسم ، خیل عظیمی از مردم گرگان از مسیرهای مختلف به میدان شهرداری آمدند تا با شعارهای کوبنده " مرگ بر اسرائیل " ، " مرگ بر آمریکا " ، " مرگ بر ضد ولایت فقیه " و ... ، حمایت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کنند .

راهپیمایی در مسیر خیابان امام خمینی(ره) ، خیابان شهید رجایی و مصلی جدید گرگان برگزار شد و در طول مسیر پرچم و پلاکاردهای گوناگون  و رنگارنگ خودنمایی می کرد و در انتهای مسیر 3 نماد شیطان منقش به پرچم رژیم صهیونیستی به آتش کشیده شد .

خشم ضد اسرائیلی و ضد آمریکایی مردم گرگان به حدی بود که با بارها فریادهای کوبنده ، انزجار خود را از دولت اسرائیل و آمریکا اعلام کردند .

پرواز هیلی کوپتر هلال احمر بر فراز شهر گرگان و نقاشی کودکان و دانش آموزان با محوریت مظلومیت غزه و فلسطین و رنگ آمیزی صورت کودکان از جلوه های ویژه این مراسم بود.

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

شهرام اطاقسرایی 3 مرداد 1393
دمت ملت ایران کرم بااین کارهم استکبار حواسش جمع میشه هم قوت قلبی میشه برای مردم فلسطین انشاالله فلسطین مردمانش سر بلند بشن ازاین ظلمت رها یابند به امیدان روز
محمد93 5 مرداد 1393
فقط ایران

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.245 seconds.