.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
علی مطهری: شکایت از من خنده دار است
مطهری خاطرنشان کرد: اگر اینگونه باشد من هم می توانم علیه این افراد شکایت کنم که چرا شما به حقوق مردم توجه ندارید و هیچ حد و مرزی برای رعایت حقوق مردم قایل نیستید. اگر اینگونه باشد من خیلی بیشتر از آنها شکایت دارم. پس کار این افراد بی معنی است.

 شمال نیوز: نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره شکایت از وی توسط برخی از نمایندگان گفت: شکایت از من بی معنی و خنده دار است.

«علی مطهری» درباره شکایت از وی توسط برخی از نمایندگان به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان افزود: من هم می توانم به دلایل متعددی از جمله اینکه چرا به حقوق مردم توجه ندارید، از آنان شکایت کنم.

مطهری با بیان اینکه ˈمن متن شکایت را دیدم، البته نمی دانم چه کسانی این شکایت را امضاء کرده اندˈتصریح کرد: این شکایت حول سه محور اظهارنظرهایم درباره آیت الله منتظری، نهضت آزادی و فتنه سال 88 است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهارداشت: من هم می توانم شکایت کنم از آقای الف که چرا اظهارنظرهایش مثل من نیست یا عین من حرف نمی زند که این موضوع کمی خنده دار و بی معنی است.

مطهری خاطر نشان کرد: اگر اینگونه باشد من هم می توانم علیه این افراد شکایت کنم که چرا شما به حقوق مردم توجه ندارید و هیچ حد و مرزی برای رعایت حقوق مردم قایل نیستید. اگر اینگونه باشد من خیلی بیشتر از آنها شکایت دارم. پس کار این افراد بی معنی است.

به گزارش ایرنا، تعدادی از نمایندگان مجلس به تازگی شکایت نامه ای را علیه علی مطهری تنظیم و آن را به هیات نظارت بر رفتار نمایندگان ارایه کرده اند؛ این نمایندگان معتقدند که اظهارات و رفتارهای مطهری دور از شان نمایندگی است. / ایرنا250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 3 مرداد 1393
اقای مطهری مردم بهت رای دادن و شما را اینگونه که هستید می خواهند و لا غیر- ناراحت نشو اونا همه کاراشون مضحک است
نا شناس 3 مرداد 1393
یه مرد توی مجلس هست اونم مطهری هست
نا شناس 4 مرداد 1393
مطهری مردی آزاد اندیش است و حرف حق را بدون هیچ ترسی و بدون هیچ گرایشی به حزب یا گروه خاص بیان می نماید.نون به نرخ روز خور نیست. خدا حفظش کنه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.828 seconds.