.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه دانشگاه علوم کشاورزی ساری بمناسبت روز قدس

بسم الله الرحمن الرحیم


"وَ سَیعلَمُ ‌الذین ظَلَموا اَیّ مُنقلبٍ یَنقلبون"

بار دیگر جنایات دهشتناک و سبعانه رژیم صهیونیستی علیه مردم بی‌دفاع غزه خوی وحشی‌گری، جنگ‌طلبی و تجاوزگری این رژیم را به جهانیان نمایان کرد.

رژیم‌صهیونیستی این بار باید بداند که قدرت توخالی و پوشالی آن رژیم تعیین‌کننده و اداره کننده این نبرد نابرابر نخواهد بود بلکه رزمندگان، زنان و کودکان در خط مقدم مقاومت همراه با رشادت، شهامت و نثار خون خود و مطمئن به تحقق وعده الهی، پیروز میدان خواهند بود.

نام گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس، تدبیر هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) برای زودودن غبار فراموشی و نسیان از آرمان دنیای اسلام بود. همانگونه که ایشان درباره این روز فرمودند:

" روز قدس فقط روز فلسطین نیست، روز اسلام است؛ روز حکومت اسلامی است. روزی است که باید جمهوری اسلامی در سراسر کشورها بیرق آن برافراشته شود. روزی است که باید به ابرقدرت ها فهماند که دیگر آنها نمی توانند در ممالک اسلامی پیشروی کنند. من روز قدس را روز اسلام و روز رسول اکرم می دانم، روزی است که بایدما تمام قوای خودمان را مجهز کنیم؛ و مسلمین از آن انزوایی که آنها را کشانده بودند خارج شوند، و با تمام قدرت و قوت در مقابل اجانب بایستند."

ما دانشگاهیان دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری ضمن محكوم كردن جنايات رژيم صهيونيستي، همگام با امت اسلامی و آزادگان سراسر جهان با حضور در راهپیمایی روز قدس بار دیگر فریاد عدالت خواهی و احقاق حقوق ملت مظلوم فلسطین را سر خواهيم داد وهمچنين از ملت غيور ايران اسلامي دعوت مي كنیم تا با حضور در راهپیمایی روز قدس فریاد بلند وحدت مسلمین علیه اشغالگران قدس شریف را به گوش جهانیان برسانند.

دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.