.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
عضو مجلس خبرگان رهبری:
توطئه رژیم صهیونیستی در روز قدس خنثی می‌شود

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به کشتار بی دفاع مردم فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی، گفت: توطئه رژیم صهیونیستی در روز قدس خنثی می‌شود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از تسنیم، آیت الله نورالله طبرسی امروز در اجتماع بزرگ جهاد گران بسیج دانشجویی در سالن غدیر سپاه کربلای مازندران، اظهار کرد: انقلابی بودن معقوله آسانی بوده ولی در حفظ و صیانت از ارزش های انقلاب فعالیت سخت و دشوار است.

وی به نقش سپاه و بسیج در پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: بسیجیان با پیروی محض از ولایت فقیه نقش موثری در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی داشتند.

عضو مجلس خبرگان رهبری به طرح ارودهای جهادی توسط بسجیان و دانشجویان در مناطق محروم استان اشاره کرد و افزود: بسیجیان در بازسازی و احداث مکان‌های فرهنگی، آموزشی و بهداشتی در مناطق محروم تلاش می‌کنند.

طبرسی، حفظ جایگاه و مقام بسیج را یک تفکر الهی و مکتبی در جامعه شیعی خواند و خاطرنشان کرد: بسیج متعلق به زمان و مکان خاص نبوده و همواره در همه جا نقش بسیجیان پررنگ دیده می شود.

وی، جهاد، خدمت، ایمان و عبادت را از مولفه های بسیج در جامعه عنوان کرد و گفت: عزم ملی و مدیریت جهادی نیز در بین بسجیان نیز از شاخصه های بارز آنان محسوب می شود.

امام جمعه مرکز استان با بیان اینکه همه مسلمانان جهان در برابر دیدگان خودشان جنایت های صیهونیست را نظاره گر هستند، گفت: رژیم غاصب صیهونیستی در غزه حمام خون به راه انداخته و مسلمان بیگناه غزه را به شهادت رساند.

طبرسی به مقاومت مردم فلسطین و غزه در برابر حملات بی رحمانه رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: مردم در روز قدس باید برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین بر کف خیابان ها بیایند تا توطئه های دشمنان را در خاک فلسطین و غزه منکوب کنند.

وی با اشاره به وجود 56 کشور اسلامی در جهان، یاداور شد: مسلمان و شیعیان جهان  برای دفاع از مردم و کودکان غزه بیدار هستند و با مشت های گره کرده خودشان در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد تا مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان شرق و غرب بزنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 2.009 seconds.