.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام مسیر راهپیمایی روز قدس در گرگان

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان مراسم راهپیمایی عظیم و مردمی روز جهانی قدس در شهر گرگان را اعلام کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، نجیب‏‌الله تاری در جمع خبرنگاران استان گلستان اظهار داشت: روز قدس حمایت همه جانبه از امتی است که راه جهاد و مبارزه با زورگویان را بر ذلت همراهی با آنان ترجیح دادند.

وی تصریح کرد: روز قدس با تدبیر حضرت امام خمینی (ره) و با هدف ایجاد وحدت و همدلی بین مسلمانان برای آزادی قدس شریف از چنگال رژیم جعلی اسرائیل به وجود آمد که نشان از عمق اندیشه سیاسی حضرت امام (ره) و حمایت همه جانبه از امتی است که راه جهاد و مبارزه با زورگویان را بر ذلت همراهی با آنان ترجیح دادن می‌‏باشد.

تاری خاطرنشان کرد: در این روز مردم مسلمان و آزاده سراسر دنیا هم آوا و همگام ندای تظلم‌‏خواهی مردم مظلوم فلسطین را سر می‏‌دهند که این خود تاکنون اثرات انکارناپذیری را در سطح بین‏‌الملل داشته که هم نور امید را در دل‏های مبارز مردم مقاوم فلسطین روشن ساخت و هم افکار عمومی را بر جنایات و جعلی بودن رژیم خون آشام اسرائیل حساس و معطوف کرد.

جانشین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ضمن بیان اقدامات صورت گرفته از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ابلاغ اهداف و سیاست‌های ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس سال 1393 و هماهنگی با ستادهای شهرستانی خاطرنشان کرد: این ستاد در راستای برگزاری هر چه با شکوه‏تر راهپیمایی عظیم و مردمی روز جهانی قدس با تدوین سیاست‌ها و راهبردهای عملیاتی در بحث تبلیغات، اطلاع‏‌رسانی و برگزاری مراسم راهپیمایی، اقداماتی را به انجام رسانده است.

تاری افزود: وظیفه انقلابی و اسلامی ما اقتضاء می‌‏کند تا در راستای هر چه با شکوه‏تر برگزار کردن این روز بزرگ گام برداریم و این امانت سترگ را که در دست ماست با توجه به فرامین مقام معظم رهبری حفظ کنیم و انشاءالله دستگاه‌‏هایی که دارای تریبون عمومی و جامعه هدف هستند، نسبت به تشویق و ترغیب عموم مردم برای حضور گسترده در راهپیمایی اقدام خواهند کرد.

وی ضمن بیان اینکه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در روز جمعه سوم مرداد 1393 در تمام شهرستان‏ها، بخش‏‌های تابعه و روستاهای بزرگ با حضور گسترده مردم روزه‏دار و همیشه در صحنه استان سرافراز گلستان برگزار می‏‌شود، گفت: در شهرستان گرگان راهپیمایی روز جهانی قدس رأس ساعت 30/10 صبح از میدان شهرداری به طرف چهار راه میدان و از خیابان شهید رجایی به سمت مصلی نماز جمعه با حضور گسترده امت حزب‏‌الله برگزار خواهد شد و در پایان سخنران این مراسم سردار دکتر شریف رئیس ستاد قدس و انتفاضه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور خواهد بود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.267 seconds.