.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نامه اعضاي هيات علمي دانشگاه مازندران به دبيركل سازمان ملل

شمال نیوز: جمعي از اعضاي هيات علمي و كاركنان دانشگاه مازندران طي نامه اي خطاب به بان كي مون دبيركل سازمان ملل متحد، خواستار مداخله بی طرفانه و خارج از جهت گیری های سیاسی سازمان مذکور در پایان دادن به فاجعه غزه شدند.

به گزارش شمال نیوز به نقل ار روابط عمومي دانشگاه مازندران، در بخشي از اين نامه آمده است: از مهمترین پیامدهای جنگ جهانی دوم، تشکیل نهاد و سازمان بین المللی تحت عنوان «سازمان ملل متحد» بود. این سازمان در طول حدود 60 سال گذشته، دارای عملکرد پرفراز و فرودی بود. یکی از دلایل کم توفیقی این سازمان عظیم جهانی در ایفای نقش و رسالت بین المللی خود، حضور، نفوذ و دخالت برخی کشورهای قدرتمند اقتصادی در ارکان اصلی این سازمان جهت تغییر مسیر آرمان واقعی سازمان ملل متحد در راستای تحقق اهداف و منافع سیاسی و مادی این کشورهاست.

جناب آقای بان کی مون، دبيرکل سازمان ملل متحد! امروزه بسیاری از مردم مظلوم و بی دفاع در نقاط مختلف جهان، خصوصاً زنان و کودکان مسلمان فلسطینی زیر آماج حملات وحشیانه دشمنان بشریت قرار دارند. جای بسی تألم و تأسف است که طی هفته های گذشته، تنها قریب به 1000 نفر از مردم غيرنظامي غزه شامل کودکان و زنان بي دفاع بدست صهیونیسم جهانی و خصوصاً رژیم جعلی اسرائیل به شهادت رسیده اند. متأسفانه عدم اقدام جدی از سوی سازمان ملل متحد و همچنین بی توجهی برخی کشورهای عرب در محکومیت حملات اسرائیل و کمک به مردم آسیب دیده غزه، آتش جنگ را در منطقه برافروخته و نسل کشی مردم فلسطین را به راه انداخته است.

آقاي دبيركل! جامعه دانشگاهی دانشگاه مازندران ضمن یادآوری مجدد اهداف و وظایف انسانی و قانونی منشور ملل متحد به حضرتعالی، بر دفاع همه جانبه از مردم مظلوم فلسطین و خصوصاً مسلمانان غزه و محکومیت شدید حملات غیرانسانی رژیم اسرائیل تأکید داشته و خواستار مداخله بی طرفانه و خارج از جهت گیریهای سیاسی سازمان مذکور در پایان دادن به فاجعه غزه می باشد. همچنین متذکر می شویم که حمایت از فلسطین و همه مسلمانان مظلوم و مستضعف جهان، از آرمان های اصیل انقلاب اسلامی بوده و این حمایت را در روز جهانی قدس، قاطعانه به نمایش خواهیم گذاشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.