.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه جوانان اصلاح طلب مازندران درحمایت از مردم غزه

شمال نیوز: جمعی از جوانان اصلاح طلب استان مازندران در بیانیه ای کشتار مردم مسلمان غزه به ویژه زنان و کودکان بی دفاع به دست رژیم صهیونیستی را محکوم و از مردم شریف مازندران برای شرکت در راهپیمایی روز قدس دعوت کردند.

به گزارش شمال نیوز نیوز در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم «روز قدس نمادی از همبستگی ملتهای آزادی خواه است » در ماه ضیافت الهی امسال، جغرافیای اسلام، روزهای غم بار و جانگدازی را سپری میکند. از یک سو، آتشِ جهالت و جنایت جماعت افراطی، گوشه‌ای از خاورمیانه را در برگرفته و در سویی دیگر جنگی نابرابر و کشتاری غیرانسانی در غزه جریان دارد.

دولتی اشغال‌گر با مهیب‌ترین سلاح‌ها حدود یک و نیم میلیون فلسطینی را نه تنها در زندانی بزرگ به‌نام غزه محصور کرده، بلکه اینک پس از سالها حصر، آنها را هدف خشونت مضاعف و نفرت انگیز خود قرار داده ‌است.

آری سالیان درازی است که فلسطینیان ابراهیم وار، اسماعیل هایشان را قربانی آزادی خاک و مقاومت در برابر اشغالگری می کنند. مردمی که بجای سپر های موشکی آمریکایی، با زبان روزه و دستان خالی به استقبال موشک ها و بمب های صهیونیست ها می روند؛ اما شاید آنچه قلب هر انسان آزاده ای را با هر بینش و عقیده ای می آزارد سکوت معنی دار، سران کشورهای غربی و عربی است، که بیشتر از حملات نظامی رژیم نامشروع صهیونیستی بر کالبد آنها اثر می گذارد.

در این بین البته انزجارآورتر آنجاست که دستگاه تبلیغاتی اسرائیل با بهره بردن از سکوت سوال برانگیز کشورها و سازمانهای مدعی حقوق بشر و خنثی بودن آشکار سازمان ملل در احقاق حقوق ملت ستمدیده در برابر استکبار، عملیات اخیر که طی آن بسیاری از اماکن مسکونی یا تاسیسات غیر نظامی هدف قرار گرفته اند را "حملاتی تلافی جویانه" و " دفاع مشروع " خوانده است.

هر ناظری که از شفقت و عقل سلیم برخوردار باشد حق دارد بپرسد چگونه بمباران منطقه ای که یکی از متراکم ترین نقاط جمعیتی جهان است و لذا اکثر قربانیان آنرا افراد غیر نظامی و کودکان تشکیل می دهند می تواند مصداق "حملاتی تلافی جویانه" و " دفاع مشروع " محسوب گردد؟ دریغا و شگفتا که آدمی این چنین از شرافت انسانی تهی می‌شود!!

بدین وسیله، ما، جمعی از جوانان اصلاح طلب مازندران ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی گناه فلسطین، از همه ملتهای واجد وجدان‌های آگاه و نیز ملت مومن و جوانان پر شور ایران اسلامی می‌خواهیم به هر شکل ممکن و حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس به این ستم آشکار اعتراض کرده و خواستار قطع فوری حملات نظامی و پایان محاصره غزه شوند.

باشد که این فریاد خشم آلودشان به گوش زورگویان صهیونیست برسد تا بفهمند که چنین رویکردهای خشونت‌طلبانه و تمامیت‌خواهانه ای ( در هر کجای جهان ) محکوم به انزواست و گریزی از تمکین به خواست‌های مشروع و دموکراتیک و انسانی، ندارد.

جمعی از جوانان اصلاح طلب مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.127 seconds.