.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در پی ابتلا به عفونت تعدادی از بیماران ؛
فعالیت اتاق عمل بیمارستان نیمه شعبان ساری تعلیق شد
شمال نیوز: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعلیق عمل جراحی چشم در بیمارستان خصوصی نیمه شعبان ساری تا دستیابی کامل به اطمینان در رفع آلودگی اتاق عمل این بیمارستان خبر داد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران از تعلیق عمل جراحی چشم در بیمارستان خصوصی نیمه شعبان ساری تا دستیابی کامل به اطمینان در رفع آلودگی اتاق عمل این بیمارستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز،  علیرضا مردانشاهی ˈ روز چهارشنبه به خبرنگاران گفت : گزارشات مختلفی از پزشکان معالج و کارکنان اتاق عمل این بیمارستان اخد شد و پرونده بیماران، محیط اتاق عمل و عملکرد بخش سی اس آر CSR نیز مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود : دانشگاه نسبت به حفظ حقوق بیمارانی که چند روز پیش به خاطر ابتلا به عفونت بیمارستانی دچار ضایعه شدند ، متعهد است.

مردانشاهی گفت: دانشگاه ضمن عمل به تعهدات و وظایف خود، نتایج بررسی های میدانی و مستندات موجود را به مراجع ذیصلاح منعکس کرده است.

هفته گذشته 10 بیمار که در یکی از اتاق های عمل بیمارستان نیمه شعبان جراجی چشم بر روی آنان صورت گرفته بود پس از عمل دچار عفونت شدند.

به گزارش ایرنا، بر اساس اعلام مسوولان دانشگاه علوم پزشکی مازندران هشت نفر از این بیماران با مصرف آنتی بیوتیک در این بیمارستان مداوا شدند ولی دو بیمار دیگر به خاطر جدی بودن عفونتشان به تهران انتقال یافتند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی پیش از این بروز مشکلات جدی تر بینایی برای این دو بیمار را محتمل دانسته بود.

تاکنون علت و منشا آلودگی اتاق عمل بیمارستان نیمه شعبان اعلام نشده است ولی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از احتمال آلودگی وسایل جراحی خبر داده بود.

بیمارستان نیمه شعبان ساری دارای سه اتاق عمل است و جراحی چشم نیز از سال ها پیش در این بیمارستان انجام می شود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

......... 2 مرداد 1393
دانشگاه علوم پزشکی لطفاً از دیگر بیمارستانها هم سرکشی نمائید تا چنین مشکلی برای دیگر بیماران حادث نگردد . بخصوص بیمارستان امام خمینی (ره) و بیمارستان بوعلی سینا ساری واقعاً از دست سوسک آدمی در امان نیست .
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 2 مرداد 1393
هم دانشگاه علوم پزشكي و اداره بهداشت بايد سركشي نمايند. وقتي هيچ چيز روي اصول نباشد كار بهتر از اين نمي شود
فاطمه 2 مرداد 1393
با سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم شمال نیوز
به نظرم می بایست یک بررسی جدی از بیمارستان های سطح مازندران صورت گیرد .
من در روز پنج شنبه ی خفته ی قبل بعلت خونریزی جزئی در بیمارستان شهدای بهشهر بستری شدم در حالی که روز قبل با گرفته سونوگرافی متوجه شدم بچه ام 51 روزه است . در بیمارستان شهدا مرا فرستادند سونوگرافی بیمارستان و بعد از چند ساعت هنگام خوردن افطار پرستاری آمد و با لحن بد به من و همراهم گفت جمع کنید جمع کنید وسایل تان را بروید زایشگاه باید کورتاژ کنید اولا حداقل صبر نکرد افطار همراهم تمام شود دوما شاید برای آنها نطفه 51 روزه اهمیت نداشته باشد ولی برای من که مادرش هستم مهم است بدون پیش زمینه بدون آمادگی و با آن لحن بد شانس آوردم که سقط نکردم واقعا این پرستارها آموزش نمی بینند . ؟
بالاخره همراهم موافقت نکرد و مقاومت کرد که من اجازه کورتاژ نمی دهم باید ببرم بیرون سونوگرافی تا مطمئن شوم . خلاصه دوباره فردا صبح مرا بردند سونوگرافی همانجا منشی اش با دیدن من گفت : خانم شما پوچ کردی چرا دوباره اومدی من زدم زیر گریه دیگه طاقتم تمام شده بود چون به سختی باردار شده بودم و دکتر سونو اینبارعوض شده بود و به من گفت بچه ات سالم است خانم !!! دوباره رفتم قسمت زایشگاه تا وسایلم را جمع کنم به دکترهای آنجا گفتم چطور بچه ای که سالم بود را می خواستید سقط کنید اگر داد و بیداد های همراهم نبود که بچه ام را کشته بودید اما آنها با پوزخند به من گفتند : همراهت کیه خدا خداست زنده بمونه بهمین راحتی . من مانده ام آیا کسی واقعا پیگیر این جنایت ها نسیت رفتم شکایت کنم دیدم می گویند باید دستور سقط را بیاوری . من چطور دستوری که شفاهی داده شده بود را برایشان بیاورم ؟؟ بدتر از اینها رفتار بد پرستاران در گفتن وقایع به بیمارن است . کاش حداقل تمام پرستاران یکبار سریال پرستاران را می دیدند
رضا 2 مرداد 1393
ضمن آروزی موفقیت برای دکتر مردانشاهی در سمت جدید...
لطفی نودهی - بندر عباس 2 مرداد 1393
با عرض سلام و ادب / خدمت همشهریان عزیز
(1) , واحدهای کنتل کیفیت معاونت درمان باید بطور مداوم از تمام بیمارستانها بازرسی نمایند نه اینکه بعد از وقوع حادثه اقدام نماید / مقصر اصلی این موارد در بیمارستان نیمه شعبان و ...معاونت درمان است که در انجام کنترل و بازرسی مستمر برنامه ریزی شده مصوب وزارت بهداشت کوتاهی نمود
(2) , اینجانب در ایام عید بعد از اینکه خدمت رسانی یکی از بیمارستان های خصوصی ساری برای فرزندم رضایت بخش نبود به بیمارستان بوعلی سینا مراجعه کردم که بنظرم هم از لحاظ اماکن فیزیکی و هم تجهیزات پزشکی واز همه مهمتر نحوه خدمت رسانی تغییرات زیادی جهت پیشرفت داشته است
tafakor 2 مرداد 1393
وقتي يك انسان در اثر سهل انگاري شما كور ميشه چطوري ميخواهيد جبران كنيد؟؟ با پول ميشه جبران كرد؟
مهدی 2 مرداد 1393
راستی چرا عزل دکتر برزگر نژاد را اطلاع رسانی نکردید؟؟ لطفا در خبررسانی صادق باشید.
جوان گرگانی 1 مرداد 1393
جناب آقای دکترجان بابائی.
آنوقت بیائید در رسانه ها هی داد بزنید،وعملکردتان را به رخ مردم بکشید.
اون از بیمارستان رازی قائمشهر،اینم از نیمه شعبان و...
خدا عاقبت ما رو به خیرکنه.
آقای رمدانی لطفا این کامنت رو بذار
غریبه 1 مرداد 1393
و باز هم از شما آقای رمدانی سپاسگذارم بابت پیگیری هایتان
خداوند به شما و همکارانتان سلامتی بدهد
آشنا 1 مرداد 1393
تو رو خدا بیماران را از حقوق شان آشنا کنید
بهنام فقیه جویباری 1 مرداد 1393
انشالله که این برخورد قاطع دائمی باشد .
متاسفانه قوانین موجود در کشور در خصوص خطاهای پزشکی بسیار مبهم و غیر شفاف است. طوری که پزشکان در مراکز درمانی اطلاع ندارند در چه صورتی افعال آنها خطا محسوب می شود و بیماران هم از حقوق خود آگاهی ندارند.
باز هم جا دارد تا از معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مازندران تشکر شود انشالله با پیشگیری ها جلوی اینگونه خسارت ها گرفته شود .
نا شناس 3 مرداد 1393
نمایندگان محترم مازندران در مجلس شورای اسلامی
ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران بدون لحظه ای درنگ باید برکنار شود.به دلیل عملکرد بسیارضعیفشان،،،،،،،،،،،،،،
محمد93 5 مرداد 1393
ریاست دانشگاه علوم پزشکی استان مازندران جواب بده

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 3.441 seconds.