.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گلایه های جمشید مشایخی

 شمال نیوز: جمشید مشایخی با گلایه از بی توجهی به هنرمندان پیشکسوت گفت: 4 دهه حضور در سینمای ایران دارم و با وجود گذشت بیش از 6 سال از ارایه طرحم در باره دفاع مقدس هنوز هیچ حمایتی از آن نشده است.

به گزارش ایرنا، این هنرمند درباره طرح خود توضیح داد: این کار ماجرای پسری ثروتمند و شاعر است که بدون اجازه پدرش به جنگ می رود و وصیت می کند اعضای بدنش را اهدا کنند، در شب اول عملیات اتفاقاتی رخ می دهد که مسیر داستان را تغییر می دهد.

مشایخی متولد سال 1313 است که تاکنون در بیش از 94 فیلم سینمایی و 50 سریال تلویزیونی نقش آفرینی کرده است.

این هنرمند با استقبال از طرح تهیه نامه جمعی هنرمندان و سینماگران کشور خطاب به بان کی مون دبیرکل سازمان ملل که توسط جشنواره فیلم مقاومت تهیه شده ، گفت: از آنجایی که هنرمندان واقعی قلبشان برای مردم می تپد، این وظیفه اصلی این قشر از جامعه است که نسبت به کشتار های بیرحمانه همنوعان خود واکنش نشان دهند و از این جنایات ابراز تاسف و بیداد کنند.

وی افزود: نه اینکه این مطلب منحصرا به اسرائیل بازگردد بلکه هر کشوری که مردم بی گناه را آماج حمله ها و خواسته های خود قرار دهد باید با ابراز تنفر عمومی رو به رو شود.

این هنرمند پیشکسوت خاطرنشان کرد: تصور اینکه بچه های کوچک و مادران بی پناهشان مورد حمله این ارتش اهریمنی قرار گرفته اند آدم را دیوانه می کند و سکوت هنرمندان در این مسئله اصلا جایز نیست.

وی تاکید کرد: حمله عراق به کشور ما هم نمونه ای از رفتارهای اهریمنی بود که هنوز هم هنرمندان به نسبت عمق فاجعه در آن سال ها ساکت نشسته اند و آنچنان که باید و شاید فیلم و سریالی درباره اش نمی سازند.

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت شهریور امسال و همزمان با هفته گرامیداشت دفاع مقدس در ایران و چند کشور جهان برگزار می شوند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.054 seconds.