.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
راه‌اندازی بازارچه ویژه بانوان در ساری

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر راه‌اندازی بازارچه ویژه بانوان در راستای توانمندسازی زنان ‌سرپرست خانوار در ساری تاکید کرد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علیرضا یونسی پیش از ظهر امروز در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده استان مازندران که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، گفت: یکی از اساسی‌ترین مواردی که زنان ‌سرپرست خانوار با آن مواجه هستند ورود به یک جامعه و زندگی جدید فردی و اجتماعی است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه ما به لحاظ معرفتی و شناختی در جامعه با وضعیت خاصی در مقابله با زنان بی‌سرپرست مواجه هستیم، افزود: در مواردی که زنان با موضوع بی‌سرپرستی مواجه شدند باید آموزش‌های لازم به آن‌ها در مقابله با جامعه و این موضوع داده شود.

یونسی با تاکید بر اینکه عوارض ناشی از بی‌سرپرستی زنان باید مورد توجه قرار بگیرد، گفت: تمامی دستگاه‌ها، سازمان‌ها و نهادهای مرتبط با امور بانوان باید با یکدیگر در راستای بررسی و رفع مشکل زنان بی‌سرپرست و بدسرپرست تعامل و همکاری داشته باشند.

وی بر همکاری بیشتر و گسترده با سازمان‌های مردم نهاد تاکید و بیان کرد: پس از روی‌کار آمدن دولت یازدهم در استان مازندران شاهد اقبال گسترده نسبت به درخواست مجوز برای تاسیس سازمان‌های مردم نهاد هستیم.

یونسی با بیان اینکه با تاسیس سازمان‌های مردم نهاد در استان مازندران هیچ مشکلی نداریم، اظهار کرد: در حال حاضر 53 متقاضی جدید برای اخذ مجوز سازمان‌های مردم نهاد در مازندران وجود دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر 130 سازمان مردم نهاد در  مازندران در حال فعالیت است که بر فعالیت آنها به صورت مستمر نظارت می‌شود.

این مسئول با تاکید بر توانمندسازی زنان بی‌سرپرست، گفت: راه‌اندازی بازارچه ویژه زنان نیاز ضروری در توانمندسازی زنان سرپرست خانواده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار مازندران بر راه‌اندازی بازارچه ویژه زنان در شهرستان ساری تاکید کرد و گفت: فرماندار و شهردار ساری باید این مسئله را پیگیری کنند.

یونسی تاکید کرد: باید با اندیشه و طرح جدید متناسب با شرایط و فضای روز جامعه برای برطرف کردن مشکلات زنان سرپرست خانوار برنامه‌ریزی کنیم و مشکلات این حوزه را کاهش دهیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.083 seconds.