.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار مرکز استان:
نگاه یک جانبه نگری به ساری پذیرفتنی نیست

فرماندار ساری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان ساری گفت : مرکز استان که ثقل سیاست گذاری هاست نباید با نگاه یک جانبه نگری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مواجهه گردد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری مرکز استان ،جلسه شورای هماهنگی مبارزه بامواد مخدرشهرستان ساری به ریاست جواد واحدی فرماندار مرکز استان و اعضای این شورا در محل سالن جلسات فرمانداری برگزارشد.


فرماندار مرکز استان بااشاره به تشکیل کمیته های زیرمجموعه شورای مبارزه باموادمخدر در ادارات گفت :تمام تلاشها در راستای گام موثرواساسی درپیگیری وکاربردی کردن موضوعات درزمینه موادمخدر می باشد .


فرماندار شهرستان ساری درخصوص ساماندهی مراکزاقامتی درشهرستان،جلوگیری ازفعالیت کمپ های فاقدمجوز،ضرورت وجودکمپ ویژه مردان وزنان جهت تخصیص به معتادین ماده 16 درشهرستان وچگونگی پذیرش معتادین توسط مراکز توضیح داد .


واحدی درراستای اجرای ماده 16 و فسخ قرارداد با کمپ زنان در ساری و انتقال آن به شهرستان دیگر توسط شورای هماهنگی مبارزه با اعتیاد استان متذکر شد : مرکز استان که ثقل سیاست گذاری هاست نباید با نگاه یک جانبه نگری ستاد مبارزه با مواد مخدر استان مواجهه گردد .


واحدی باتاکیدبرکاهش سن اعتیاد،تنوع دراشکال موادمخدروسایرعواقب وپیامدهای سوءاجتماعی خواستارهماهنگی بیشترواقدامات پیشگیرانه ازسوی دستگاههای عضودرکاهش آثاراعتیاددرشهرستان شد.


واحدی با اشاره به رویکرد اجتماعی ،فرهنگی دولت در مبارزه با مواد مخدر گفت : باید با ایجاد سدهای فرهنگی از سونامی اعتیاد جلوگیری گردد .وی تهدید اعتیاد در همه خانواده ها در هر قشر راگوشزد کرد و گفت : با توجه به فضای موجود و خطرتهدید اعتیاد در فروپاشی خانواده ها نیاز به نگاه ویژه و حضور مستعمر است .


وی هم چنین با اشاره به بیماری های مختلفی که از مسئله اعتیاد در جامعه رواج می کند ،ابراز داشت : افزایش بیماری ایدز در جامعه بیشتر ناآگاهانه صورت میگیرد .


فرماندارمرکز استان،در راستای مبارزه با توزیع کنندگان مواد خاطر نشان کرد : بخشداری ها و دهیاری ها در اجرای این امر مهم درروستا ها تمام تلاش خود را بکار گیرند .

واحدی با اشاره به اینکه متاسفانه کاهش سن اعتیاد در روستاهای ساحلی چشمگیر بوده است ،گفت : توزیع مواد مخدر در روستاهای ساحلی براحتی انجام میگیرد .

وی در راستای مبارزه اصولی و قانونی با توزیع کنندگان ،تهیه و تدوین بانک اطلاعاتی را خواستار شد . /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.12 seconds.