.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرمانده انتظامی گلستان خبر داد
کشف اختلاس 250 میلیون تومانی در گلستان

فرمانده انتظامی استان گلستان از کشف اختلاس 250 میلیون تومانی و دستگیری کارمند بانک در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، سیدمحمود میرفیضی در گفت‎و‎گو با خبرنگاران استان اظهار داشت: در پی دریافت خبری مبنی بر انجام اختلاس در یکی از بانک‎های دولتی استان، موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جرائم اقتصادی پلیس آگاهی گلستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از بررسی‎ موضوع و انجام اقدامات تخصصی، کارآگاهان به عملکرد کارمند ارشد یکی از شعب این بانک مشکوک شده که اقدامات بانکی این فرد و رفتار وی مورد بررسی تخصصی و زیر نظر کارآگاهان قرار گرفت.

کد کاربری رئیس شعبه بانک منبع انجام اختلاس

فرمانده انتظامی استان گلستان خاطرنشان کرد: در این بررسی‎ها مشخص شد که این کارمند مرتکب اختلاسی به مبلغ 2 میلیارد و 500 میلیون ریال شده است؛ لذا متهم با هماهنگی مقام قضایی دستگیر و روند تحقیقات وارد فاز جدیدی شد.

میرفیضی تاکید کرد: متهم در انجام تحقیقات و پس از مشاهده شواهد و مستندات محکم پلیس، به عمل مجرمانه خود اعتراف کرد که در نهایت وی با تکمیل پرونده به دادسرا ارسال و با قرار بازداشت روانه زندان شد.

وی در پایان در خصوص نحوه انجام این اختلاس توسط این فرد بیان داشت: این متهم با استفاده از کد کاربری رئیس شعبه مبالغ گوناگونی را از حساب مشتریان به حساب بانکی خود و همسرش منتقل می‎کرده که در نهایت به دام قانون افتاد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.266 seconds.