.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ضرب و شتم داور فوتسال جام رمضان گرگان

دور حذفی مسابقات فوتسال جام رمضان گرگان با رقم خوردن اتفاقات عجیب و نادر، پرحادثه ترین شب خود را پشت سر گذاشت که یکی از آن ها کتک خوردن داور در بازی بود.

به گزارش شمال به نقل از مهر، در ادامه مسابقات دور دوم و حذفی فوتسال جام رمضان که پس از وقفه ۵ روزه به دلیل لیالی قدر، شامگاه دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان برگزار شد تکلیف ۴ تیم صعودکننده به دور بعدی رقابت ها مشخص شد.

در یکی از عجیب ترین بازی ها، ضربات پرتعداد پنالتی که می تواند یک رکورد در فوتسال کشور محسوب می شود منجر به صعود یکی از تیم ها شد. در نخستین بازی شاهد یک اتفاق بسیار زننده از سوی یکی از تیم ها بودیم که طی آن داور اول بازی با نوازش بازیکنان تیم بازنده راهی رختکن شد. در یکی دیگر از بازی ها شاهد یکی از زیباترین بازی های جام بودیم و در نهایت داوران از کارت قرمز خود نیز استفاده کردند.


داور بازی را کتک زدند!

در نخستین بازی از شب دوم دور حذفی، "غیرانتفاعی سعدی" به عنوان تیم نخست گروه چهار در برابر "شهدای لمسک" تیم دوم گروه سه قرار گرفت. بازی دو تیم در نیمه نخست چنگی به دل نزد و بدون گل پایان یافت. در نیمه دوم اما هم شاهد بازی پرگل و هم اتفاق ناخوشایندی در زمین مسابقه بودیم.

ابتدا لمسکی ها با گلزنی "پیام بالارستاقی" از حریف مدعی خود پیش افتادند. سرخپوشان سعدی لحظاتی بعد با ضربه "علی اکبر نعیمی" کار را به تساوی کشانیدند. سعدی با گلی که "عباس پایین محلی" به ثمر رساند از حریف سرمه ای پوش پیش افتاد. گلزنی "حمید تازیکه" برای شهدای لمسک بار دیگر نتیجه بازی را مساوی ساخت.

در فاصله یک دقیقه مانده به پایان بازی، اعلام یک ضربه آزاد مشکوک پشت محوطه جریمه تیم سعدی با اعتراض بازیکنان این تیم همراه شد. این اعتراض ها زمانی شدت گرفت که این ضربه ایستگاهی با گلزنی مجدد بالارستاقی برای شهدای لمسک مقدمات پیروزی این تیم را فراهم می آورد. پس از دریافت گل، یکی از بازیکنان سعدی به سمت داور حمله ور شد و با چند سیلی، داور را ضرب و شتم کرد، در حالی که کمتر از یک دقیقه به پایان بازی باقی مانده بود داوران بازی را نیمه تمام گذاشتند. شهدای لمسک با این پیروزی در مرحله بعدی به مصاف "سردخانه سورتینگ" خواهد رفت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.141 seconds.