.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جمع آوری کمکهای مازندرانی ها به مردم غزه

معاون توسعه مشارکتهای مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه پایگاههایی برای جمع آوری کمک به مردم فلسطین در روز قدس برپا می شود گفت: سال قبل مردم استان 268 میلیون ریال برای کمک به مردم مسلمان جمع آوری کردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، حسن قربانی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: پایگاه های کميته امداد در مسيرهاي راهپيمایي روز جهانــــي قدس آماده جمــــع آوري كمــكهاي مردمي  براي مردم فلسطين است.

وی با اشاره به تاكيد حضرت امام(ره ) که روز قدس، روز حیات مجدد اسلام است، از مردم مومن و روزه دار استان براي حضور حماسي در راهپيمایي روز جهاني قدس براي حمايت از
آرمانهاي مقدس مسجد الاقصي و قيام انتفاضه مردم فلسطين دعوت کرد.

وی تصریح کرد: آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، روز جهانی قدس نام گرفته که یکی از جلوه‌های حقیقی اتحاد، انسجام و وحدت جهان اسلام و مسلمین با یکدیگر است.

قربانی با بیان اینکه مردم مازندران همواره در کارهای خیر پیشقدم و پیشرو بوده‌اند، بیان کرد: این بار نیز مردم نوع‌دوست و روزه‌دار استان مازندران با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس، صدای حقانیت تنیده شده در مظلومیت فلسطین و قدس شریف را بار دیگر در جهان فریاد می‌زنند.

وی تصریح کرد: با توجه به تشديد حملات نظاميان رژيم غاصب صهيونيست به مردم فلسطين در آستانه روز قدس، امدادگران اين نهاد با استقرار پايگاه در مسيرهاي رهپيمایي روز جهاني قدس در سراسر استان آماده دريافت وجوهات وكمكهاي مردم مومن و نوعدوست استان براي حمايت وكمك به مردم فلسطين و قيام انتفاضه آنان به‌ويژه مردم مسلمان و روزه دار نوار غـــزه است.

این مسئول خاطرنشان کرد: در تمامی شهرستان های ‏استان نیز پایگاه های این کمیته در مسیرهای راهپیمایی روز جهانی قدس و همچنین مصلاهای برگزاری ‏نماز جمعه آماده دریافت کمک های نقدی مومنان روزه دار به مردم مظلوم فلسطین و غزه خواهند بود.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران بیان داشت: در سال گذشته 268 ميليون ريال در سطح استان از سوي مردم كمك جمع آوري شده است  و در صورت عدم دسترسي به پايگاهها اين نهاد مي توانند به كميته امداد محل سكونت خود مراجعه و يا وجوهات نقدي خود را به شماره حساب 4050 بانك ملت شعبه خيابان معلم شهرستان ساري واريز کنند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.527 seconds.