.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران:
جامعه رسانه ای برای انعکاس روایتی واقعی از غزه تلاش کند

 شمال نیوز: دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران در بیانیه ای قتل عام مردم مظلوم و بی پناه غزه را محکوم کرد.

به گزارش شمال نیوز، در این بیانیه حجت الاسلام دکترعباسعلی ابراهیمی ضمن محکومیت این نسل کشی آشکار، با انتقاد شدید از سکوت مجامع حقوق بشر و دولت هایی که از این جنایات ضد بشری حمایت می نمایند، حمايت شورای فرهنگ عمومی  مازندران و اهالی فرهنگ ، هنر ورسانه را  از مردم مظلوم غزه اعلام کرد.

در این بیانیه امده است:

بار دیگر ملت مظلوم و مسلمان فلسطین در ایام ماه مبارک رمضان به خاک و خون کشیده شدند و تراژدی غمناک دیگری در سرزمین ادیان الهی و اولین قبله‌گاه مسلمانان رقم خورد که نقض آشکار اصول و قواعد حقوق بین الملل انسانی، توسط صهیونیست‌ها است.
غزه در ماتم شهدای خودو چشمان پر اشک و آه کودکان مظلوم و زنان بی دفاعش ، نه آرام ،بلکه خروشان و توفنده به سوگ نشسته است.
نسل کشی رژیم صهیونیستی بسیار نگران کننده و فاجعه امیز است و صلح و امنیت منطقه‌ای و جهانی را در معرض خطر جدی قرار داده است.
گزارش ها و اخبار منتشرشده در رسانه های غربی، بار دیگر نشان داد که عملکرد صاحبان رسانه ای بیش از آنکه در راستای رسالت رسانه ای در انتشار حقایق و آگاه کردن مردم باشد، در مسیر منافع سیاسی و اقتصادی گروه ها و لابی های صیهونیستی قرار دارد.
عملکرد رسانه های غربی در پوشش خبری فجایع غزه را مغایر اصول و رسالت های رسانه ای می دانیم و خواستار تلاش جدی جامعه رسانه ای برای انعکاس روایتی واقعی از کشتار انسان ها و حقایق پشت پرده آن هستیم.
ضمن محکومیت این نسل کشی آشکار، با انتقاد شدید از سکوت مجامع حقوق بشر و دولت هایی که از این جنایات ضد بشری حمایت می نمایند، حمايت خود را از مردم مظلوم غزه اعلام مي نماييم .
یکی از مهم‌ترین اهرم های مسلمانان و حق طلبان دنیا در دفاع از مساله فلسطین و اتحاد مسلمین در مبارزه با دولت نامشروع اسراییل، «روز قدس» است. روز قدس روز تمام مردم آزاده دنیاست، روز قدس روز دفاع از آزادگی و انسانیت است. امروز بیش از گذشته انتفاضه و قدس محتاج حمایت و پشتیبانی جهان است و طبق فرمایشات مقام معظم رهبری، مساله فلسطین تنها یک مساله اسلامی نیست بلکه یک مساله انسانی و بشری است.
شورای فرهنگ عمومی مازندران  از اقشار مختلف مردم برای شرکت در راهپیمائی باشکوه روز جهانی قدس و حمایت قاطع از مردم مظلوم غزه و محکوم کردن جنایات"داعش قوم یهود"دعوت می کند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.066 seconds.