.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتشار حکم دادگاه علیه مقداد نجف نژاد؛
درخواست جمع آوری امضا برای محاکمه نماینده بابلسر!
شمال نیوز: هفته گذشته پس از انتشار حکم قطعی دادگاه علیه زمین خواری آقای مقداد نجف نژاد در سایت الف، نامبرده در جلسه علنی،در واکنش به پیگیری احمد توکلی نماینده تهران توهین وافتراهایی به وی وارد کرد.و اکنون سایت الف فراخوان عمومی برای رسیدگی خطاب رییس قوه قضائیه، تهیه کرده است .

فراخوان عمومی جمع آوری امضا برای محاکمه نماینده زمین‌خوار مجلس

به گزارش الف، متن این فراخوان عمومی به این شرح است:

امروز کشور ما تشنه ی فعالیت اقتصادی سالم و ایجاد اشتغال برای جوانان و سرمایه گذاری مطمئن است و این همه به فضایی نیازمند است که در آن سرمایه گذار و صنعت گر و عنصر فعال در کشاورزی و مبتکر علمی و جوینده ی کار و همه ی قشر ها از صحت و سلامت ارتباطات حکومتی و امانت و صداقت متصدیان امور مالی و اقتصادی مطمئن بوده و احساس امنیت و آرامش کنند . اگر دست مفسدان و سوء استفاده کنندگان از امکانات حکومتی قطع نشود و اگر امتیازطلبان و زیاده خواهان پر مدعا و انحصار جو طرد نشوند سرمایه گذار و تولید کننده و اشتغال طلب همه احساس ناامنی و نومیدی خواهند کرد و کسانی از آن به استفاده از راه های نامشروع و غیر قانونی تشویق خواهند شد.

فرمان ۸ ماده آیت الله خامنه‌ای درباره مبارزه با فساد اقتصادی

 
حضرت آیت الله آملی لاریجانی


ریاست محترم قوه قضاییه


سلام علیکم و رحمه الله و با آرزوی قبولی طاعات و عبادات

همانگونه که مستحضرید جناب آقای نجف نژاد نماینده مردم شریف بابلسر قطعه زمینی را که به عنوان امور خیریه و کمک به جوانان تملک کرده بودند را در غیر موارد تصریح شده در قرارداد مصرف کرده اند. به مفاد حقوقی این موضوع در محاکم رسیدگی شده و حکم قطعی صادر گردیده و اموال بیت المال بازگردانده شده است.(تصویر احکام در پیوست منتشر گردیده است) لکن این مسئله میتواند مشمول اتهام موضوع ماده ۶۷۴ کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی در خصوص خیانت در امانت قرار بگیرد. این ماده مقرر داشته است:

ماده ۶۷۴ قانون مجازات اسلامی مقرر داشته استهر گاه اموال منقول یا غیر منقول یا نوشته‌هایی از قبل سفته و چک و قبض و نظایر آن به عنوان اجاره یا امانت یا رهن یا برای وکالت یا هر کار با اجرت یا بی اجرت به کسی داده شد و” بنابراین بوده است که اشیای مذکور مسترد شود یا به مصرف معینی برسد” و شخصی که آن اشیاء نزد او بوده آن‌ها را به ضرر مالکان یا متصرفان آنها استعمال یا تصاحب یا تلف یا مفقود کند، به حبس از ۶ ماه تا ۳ سال محکوم خواهد شد. ‌ از آنجا که این قبیل اقدامات غیرقانونی اگر توسط مسئولین نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایندگان مجلس صورت پذیرد در افکار عمومی موجب وهن نظام اسلامی می گردد برخورد قانونی با آن ها ضرورتی صدچندان می یابد.

لذامطابق نص ماده ۶۴۷ قانون مجازات استعمال مالی که بنا بوده در محل خاصی مصرف گردد چنانچه در غیر آن صرف شود مشمول خیانت در امانت میشود. لذا از حضرت عالی استدعا دارد همچون گذشته در مسیر تحقق عدالت قدم برداشته و پیگیری کیفری این موضوع را در دستور قرار دهید تا موجب بازدارندگی در موارد مشابه گردد. توفیق شما را از خداوند منان خواهانیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

- 30 تير 1393
از اقدامات عير قانوني مسيولين مردم اطلاعي ندارند حالا كه براي يك نماينده مخلس حكم دادكاه بصورت قطعي صادر شده است مطابق صراحت درماده قانو ني عمل شود. درغير اينصورت ما به نتيجه ميرسيم كه قانون براي مسولين نيست
نا شناس 1 مرداد 1393
اقا خدا پدرتونو بیامرزه.کی مسیول متخلف محاکمه شده که این دومیش باشه.بابا بنده خدا گناه داره ابروش میره کاریش نداشته باشین
نا شناس 1 مرداد 1393
اول توکلی محاکمه بشه بعد بقیه متهمین
میهن دوست 2 مرداد 1393
احمد توکلی تحصیلکرده انگلیس!!!باچه هدفی دنبال پخش بذر بی اعتمادی و ناامیدی در جامعه است در شرایطی که جامعه به امید و وحدت نیاز جدی دارند؟؟؟!!!
داروغه 3 مرداد 1393
تازمانیکه نماینگان ما کت وشلوارشان دارای برند خاصی باشه بخور بخور هم وجود داره

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.236 seconds.