.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه شورای هماهنگی نظام پزشکی مازندران به خبرمندرج در شمال نیوز

شمال نیوز: در پی درج گزارشی با عنوان «روایت دردناک بلایی که یک پزشک بر سر دختر 8 ساله مازندرانی آورده» در تاریخ 11 تیرماه 93 در پایگاه خبری تحلیلی شمال نیوز، رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان مازندران جوابیه ای را به این پایگاه ارسال نمودند که عینا در ذیل درج می گردد.

مدیر مسئول محترم پایگاه خبری شمال نیوز
با سلام و احترام عطف به مطلب مندرج در آن پایگاه خبری به عنوان (روایت دردناک بلایی که یک پزشک بر سر دختر 8 ساله مازندرانی آورده) در مورخه 11/4/93 با کد خبر 100174، بدینوسیله به استحضار می رساند مراتب در هیئت بدوی نظام پزشکی شهرستان قائمشهر بررسی و پس از استماع گزارش و رسیدگی به عمل آمده، این هیئت نسبت به مسجل بودن قصور پزشک معالج رای داد. از آنجایی که به موجب قانون برای نخستین بار پزشک در طول دوران طبابت خویش مرتکب چنین قصور و سهل انگاری شده رای صادره هیئت بدوی تجدید نظر نظام پزشکی استان مطابق بر قاون تشخیص داده شده و تایید گردید. با این حال اهتمام جامعه پزشکی ناظر به دقت ، وسواس ، احتیاط و کفایت در انجام اقدامات و فعالیت های درمانی در تمامی مراحل بوده و می باشد، لذا نظام پزشکی بعنوان سازمان متولی جامعه پزشکی استان به ضرورت اخلاق حرفه ای، دقت  و رعایت کامل مراحل درمان بیماران عزیز تاکید دارد. از این رو ضمن ابراز تاسف فراوان و همدردی با خانواده بیمار محترم، آمادگی هرگونه رسیدگی به شکایت و پاسخگویی به ابهامات موجود در این پرونده را دارد. اما نکته قابل توجه، نحوه ارائه خبر توسط آن سایت محترم (و یا سایت تابناک) می باشد که گزارش قصور یک پزشک که حتما باعث ناراحتی و تالم روحی وی نیز شده است، در قالب یک داستان جنایی یا شبه جنایی همچون اسیدپاشی و یا ضرب و جرح عمدی نگاشته شده و بدنبال آن نظرات دلسوزانه اما بعضا عجیب هموطنان را نیز در پی داشته است. مطمئنا از این نحو جوسازی و تیره نمایی هیچ کس سودی نخواهد برد و در نهایت بیشترین صدمه به هموطنان عزیز و بالاخص بیماران و دردمندان جامعه خواهد رسید.
لذا ضروری است طبق قانون مطبوعات، ضمن درج این پاسخنامه، نسبت به اصلاح روند کنونی گزارش نویسی و خبررسانی اقدام گردد. ضمنا در آخرین لحظات نگارش این نامه ، نظر معاون انتظامی سازمان نظام پزشکی کشور مبنی بر تایید احکام هیئت بدوی انتظامی قائمشهر و نیز هیئت تجدید نظر استان، واصل گردید.

دکتر مجیدرضا شیخ رضایی
رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان مازندران


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

غریبه 30 تير 1393
آقای رضایی رییس شورای هماهنگی نظام پزشکی استان مازندران
1-یعنی یک پرونده با این ماجرا باید 4 سال طول می کشید تا جوابش ار نظام پزشکی می رسید
2- دقیقا مشکل ماهم همینه که قانون باعث شده تا تخلف پزشکان زیاد شده
و طبق بند ج ماده قانون نظام پزشکی شما نسبت به قوانینی که به نفع پزشکان می باشد باید اعتراظ خود را به مجلس شورای اسلامی تقدیم کنید نه این که از پزشکان حمایت کنید
3- راستی ماجرای" ناگفته های پدر قائمشهری که فرزندش قربانی اشتباه پزشکی شد" چه بود
4- شما نگران مردم تو رو خدا نباش دولت بره از هند و بنگلادش دکتر بیاره چه خبر است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.143 seconds.