.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رئیس هیئت جودو مازندران خبر داد :
برگزاری مسابقات استانی جودو « جام شهید گرجی »
رئیس هیئت جودو استان مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات استانی در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در یک روز انجام می شود و در آن شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند...
برگزاری مسابقات استانی جودو « جام شهید گرجی »

رئیس هیئت جودو استان مازندران گفت: مسابقات استانی جودو ، جام جودوکار شهید محمد مهدی گرجی برگزار می شود.

مجتبی قدمی درگفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه یک تیم ازهر شهرستان در این دوره از مسابقات استانی شرکت می کند، اظهار داشت: حدود 10 تیم و در تمامی اوزان در این مسابقات حضور خواهند داشت .

رئیس هیئت جودو استان مازندران با بیان اینکه این دوره از مسابقات استانی در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می شود، افزود: این مسابقات در یک روز انجام می شود و در آن شرکت کنندگان به رقابت با یکدیگر می پردازند.

وی اظهار داشت: مسابقات استانی جودو ، جام شهید گرجی به میزبانی شهرستان قائم شهردر روزپنج شنبه سی ام مردادماه 93 انجام خواهد شد .

قدمی با اشاره به نزدیکی مسابقات جودو قهرمانی استان ، اضافه کرد: با توجه به نزدیکی مسابقات جودو قهرمانی استان مازنداران ، جام شهید محمد مهدی گرجی فرصت تدارکاتی خوبی است که جودوکاران شهرستان های استان خود را برای مسابقات قهرمانی آماده کنند .

رئیس هیئت جودو استان با بیان اینکه مازندران دارای جودوکاران جوان و مستعدی است ، اظهار امیدواری کرد تا برگزاری این گونه مسابقات در شهرستان های مختلف تداوم یابد .

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 28 تير 1393
زنده و جاوید باد یاد شهیدان ما
عباس 28 تير 1393
متاسفانه در حق جودو همیشه در مازندران ظلم شده . جودو یک روز یکی از ورزش های پر طرفدار بود اما حالا خود پیشکسوتان این رشته هم حاضر نیستند بچه های خودشون جودو کار کنند .
جودوکار 28 تير 1393
ورزش استان ما فوتبال زده است . آقای سعادتمند هم عشق فوتبال هست و بقه ورزش ها رو رها کرده . برین از مدیرکل بپرسید نام یکی از فنون جودو رو بگه اگر گفت من بهش سکه میدم . نمیدونه به هیچ وجه
پاسخ ها به این نظر
سعید 29 تير 1393
سعادتمند مدیر ورزشی هست نه سیاسی اما متاسفانه سیاسیون بخصوص یکی دو نماینده آنچه تمام تر از اون سوء استفاده کردن یک مدیر برای اداه کردن محیط کار دو در دو خودش جهار سال زمان نیاز داره اما سعادتمند تو 18 ماه داره از اون با بیرحمانه ترین انتقادها تخریب میشه .آقایونی که تا دیروز بادمجون دورقابچینش بودن تا منافع خودشونو وسعت بدن وقتی سعادتمند دستشونو خوند و انداختشون بیرون حالا شدن مخربش.همین افراد از اس ام اس گرفته تا رسانه خودشون گفتند ورزش مازندران با سعادتمند چهارم شد اما تا چند روز دیگه خبرش رسانه ای میشه که اداره کل ورزش وجوانان در دوره سعادتمند برای اولین بار در تاریخ ورزش مازندران رتبه دوم را کسب کرده و فقط بخاطر نداشتن تیم لیگ برتری دوم شده و این موضوع لیگ برتری مشکل چندین ساله ما مازندرانی ها است.میگن یک شخص سیاسی می خواهد بشود مدیرکل ورزش !! پس این نماینده های کوچک نظر چه میکنند ؟ تو بدنه ورزش نیرو نداریم که از یک سیاسی حمایت می کنند؟رسانه ها بایستی پای کار بیان بایستی با ایت تفکر نادرست مبارزه کنند از رئیس جمهور تا وزریر رو به انتقاد بکشند تا استاندار جلوی نامه خودشو بگیره و مشارکتی ها ورزش وازندران رو نشانه گرفتند برای انتخابات نه برای خدمت به ورزش و استان. ورزشکاران گول نخورن آقایی که باز نشسته هستی و با حمایت سیاسیون میز و صندلی ورزش رو نشانه گرفتی تو قصم به حضرت عباس اینجا رو دیگه بدید دست ورزشهای و نابودش نکنید چرا که عدم مدیریت شما هم به سلامت جوانان این استان که خانواده خودت هم جز اون میشه لطمه می زنه و هم جوانان که دقدقه های همه دلسوزان نظام هست.
حمید 28 تير 1393
اگه نتونست نام ببره چی ؟ به مظرم یک اوستاگاری بهش بزن تا حالیش بشه !!!!
سعید 28 تير 1393
خدارو شکر بالاخره یک مسابقه جودو در استان برگزار میشه و نشان میده که اطلاع رسانی خوبی هم داره انجام میشه . از آقای قدمی هم ممنونیم .
حبیب 28 تير 1393
تو رو خدا حالا که دارید برای جودو پس از مدتها جام برپا می کنید سنگ تمام بذارید . یک جام بزرگ و هیجانی
محمد93 29 تير 1393
خداقوت
اميررضا 31 تير 1393
يه پيشنهاددارم: شمال نيوز يه نظر سنجي كنه ببينه چه تعداد از جامعه جودو( ورزشكاران . داوران . پيشكسوتان ) عملكرد هيات فعلي روقبول دارند؟
پاسخ ها به این نظر
پیشکسوت 31 تير 1393
جودوی مازندران نیاز به حمایت داره . با این نظر سنجی بازی که برخی پیشنهاد میدن حیثیت جودو را به بازی نگیرید . این مسابقات هم نشون می ده هیئت استان زنده است و داره کار می کنه . من به عنوان یک پیشکسوت جودو به آقای قدمی و همکارن هیئت در استان و قائم شهر خدا قوت میگم .
مهران 15 مرداد 1393
ﻭﺯﻧﺶ ﺍﺯ ﭼﻨﺪ ﮐﯿﻠﻮﻣﺘﺮ ﺷﺮﻭﻉ میشه

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.504 seconds.