.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افزایش ساعت کاری در مازندران ؛ کج سلیقگی یا اعمال قانون؟!
داود عزتی
افزایش ساعت کاری در مازندران ؛ کج سلیقگی یا اعمال قانون؟!

Read More

شمال نیوز : ابلاغیه استانداری مازندران به ادارات دولتی، نهادهای عمومی و غیر دولتی و شهرداریها پیرامون ساعت ورود و خروج کارمندان، فارغ از اینکه یک مصوبه دولتی و قابل اجرا بوده در کیفیت زمان ابلاغیه آن حرف و حدیث هائی وجود دارد که لازم است نکاتی در رابطه با آن گفته شود .

همانگونه که می دانیم همه ساله در دولت های نهم و دهم ساعات کار ادارات در ماه مبارک رمضان بخاطر رفاه حال کارمندان در ایام روزه داری مقداری کاهش داده می شد که اثرات خوبی نیز در روند فعالیتهای اجرائی داشته است و از طرف دیگر یک اهرم تشویقی برای تقویت فرهنگ دینی و آموزه های اسلامی بوده است .

اما در ماه مبارک رمضان سال جاری که مصادف با آغاز بکار دولت یازدهم بوده نه تنها کاهش ساعات کار ادارات در این ماه تخلف محسوب شده است بلکه حتی ساعات کار در شبهای قدر که یک سنت حسنه و نیک از دولت های گذشته بوده مورد بی مهری واقع شده است . 

این در حالی است که نمایندگان مجلس صریحاً بحث تخلف بودن کاهش ساعات کاری در ماه مبارک رمضان را رد نموده و حتی به دولت در رابطه با این حرکت پسندیده چراغ سبز نشان دادند.

متاسفانه ابلاغیه استانداری مازندران در روز 23 تیرماه نشان از عدم توجه و کج سلیقگی محض این نهاد مدیریتی استان بوده که حتی حرمت شبهای قدر را نیز نگه نداشته و با ابلاغ آن در این ایام به نوعی بر بی توجهی به برنامه های مذهبی صحّه گذاشته است !

نکته دیگر اینکه حداقل این ابلاغیه را به بعد ازماه مبارک رمضان موکول می کردند تا شائبه هائی از این دست در افکار عمومی پیش نمی آمد.
داود عزتی
فعال رسانه ای


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

قلی 29 تير 1393
اقا روز ه داری را و لش روز ه خواری را در...... بچسب
ugd 30 تير 1393
انجام امور عبادی از جیب بیت المال وجهه قانونی و شرعی و وجدانی ندارد. شما می توانید تا صبح شب قدر بیدار بمانید و عبادت کنید، روز بعدش را مرخصی بگیریر و استراحت بفرمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.