.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در حاشیه مصائب کارمندان و افزایش ساعت کار در مازندران
آقای استاندار؛هر ماه فیش حقوقمان کمتر تر از ماه قبل می شود !
در روزهای گذشته بخش نامه ای با امضای جنابتان به دستگاه های دولتی ارسال شده که نمک به زخم پاشید و نشان از ارائه مشاوره نادرست به حضرتعالی دارد. در این بخش نامه تاکید نمودید که 30 دقیقه بیشتر در روز باید سرکار باشیم!!

اشاره : یکی از کاربران شمال نیوز در نامه ای سرگشاده به استاندار مازندران ، دردل های خود و دیگر همکارانش را به رشته تحریر درآورده و از این سایت خواست تا مدیران ارشد استان را از مسائل و مشکلات آنان مطلع سازیم .

هر چند این نامه سرگشاده چند روزی است که به شمال نیوز رسیده است و تحریریه سایت برای انتشار آن دچار تردید بود اما بخشنامه اخبر استاندار مازندران در خصوص ساعات کاری ادارات استان موجب شد تا این نامه را با تلفیق چند کامنت دیگر بر روی خروجی قرار دهیم .

در این نامه و دیگر نظرات کاربران آمده است :

جناب آقای دکتر ربیع فلاح استاندار محترم مازندران
سلام علیکم

پس از روی کار آمدن دولت یازدهم و بر اساس شعارهای بی شمار جناب آقای دکتر روحانی مبنی بر تغییر زودهنگام چهره اقتصادی کشور و بهبود معیشت مردم، بارقه های امید در میان مردم مشاهده شد.
حضرتعالی به خوبی واقفید که هرگاه سخن از مردم به میان می آید و مسوولان وعده خدمت به مردم می دهند، یقیناً در درجه اول منظور و مقصودشان اقشار متوسط و ضعیف جامعه است که مع الاسف کارمندان از جمله ضعیف ترین اجزای جامعه از نظر اقتصادی می باشند.
هنگامی که شنیدیم جنابعالی به عنوان استاندار مازندران برگزیده شده اید، با توجه به اینکه ستاد انتخاباتی دکتر روحانی در استان را مدیریت می کردید، امیدوارتر شدیم به اینکه بی تردید شعارهای دولت زودتر از سایر استان ها، در مازندران اجرا خواهند شد.
اما صد افسوس دیری نپایید که امیدمان به یاس تبدیل شد.

جناب آقای استاندار...
از روزی که بر مسند استانداری تکیه زدید، هم نوا با مسوولان رده بالای دولت، آهنگ خزانه خالی سر دادید و از کسری بودجه فراوان گلایه نمودید که البته ما نیز تا حدودی از این امر مطلع هستیم و خبر از مشکلات بودجه ای استان داریم.

اما جناب آقای فلاح!

این روند مشکلات مالی و کسری بودجه بیش از 3 سال است که گریبان گیر کشور و استان می باشد، اما هرگز در 2 سال پیش از مسوولیت شما قشر ضعیف کارمند با چنین مشکلاتی که امروز دارند، مواجه نشدند و اگر ما را متهم به جانیداری نکنید ،مسوولان وقت استان همه تلاش خود را برای جلوگیری از فشار بیشتر به این قشر معمول داشتند و به هر ترتیبی استان را مدیریت می کردند.
اما بلا فاصله با تغییر مدیریتی در استان و حضور جنابعالی و معاونین محترمتان، آهنگ کاهش حقوق و مزایای بخور و نمیر کارمندان به صدا در آمد و هر ماه فیش حقوقی مان کوچک تر از ماه قبل شد.
این روند به گونه ای طی شد که نه تنها در سال جدید افزایش 20 درصدی حقوق کارکنان دولت به چشم مان نیامد، بلکه با قطع پرداخت حق ماموریت و اضافه کار و حذف موارد رفاهی، دریافتی هایمان از سال گذشته نیز بسیار کم تر شد. البته باز هم خدا را شکر که حقوقمان را سر وقت می دهید چرا که خبر داریم در بعضی ادارات همین استان، پرداخت حقوق هم دچار مشکل شده و گاهاً 2 ماه یکبار به کارمندان حقوق می دهند.

آقای فلاح...
قبول داریم که کشور با شرایط سخت اقتصادی روبروست اما آیا مسوولین از این قاعده مستثنی هستند؟! چگونه شعارهایتان را باور کنیم هنگامی که می بینیم جنابعالی و معاونین تان سوار بر مرکب های آهنین گران قیمت از نوع ماکسیما و سوزوکی (که اخیراً خریداری نموده اید) هستید؟ چطور انتظار دارید که ما ریاضت را به جان بخریم و صورتمان را با سیلی سرخ نگه داریم وقتی می شنویم که یکی از معاونین تان چند صد میلیون تومان هزینه لوکس نمودن ویلای محل سکونتش در محوطه استانداری نموده است؟

استاندار محترم...
مگر نه اینکه از روز نخست کارتان در استانداری بارها و بارها بر خدمت به مردم و رفع مشکلاتشان تاکید نموده اید؟
ولله بالله تالله کارمندان بخش بزرگی از همان مردمی هستند که دم از خدمت به آنها می زنید و امروز دیگر تاب و توان مقاومت در برابر این همه مشکلات مالی را ندارند.

جناب آقای فلاح...
ضمن آرزوی قبولی طاعات و عباداتتان، امسال دولت محترم دستور دادند که ساعات کار ادارات در ایام ماه مبارک رمضان تغییر نخواهد کرد ( به دیده منت و تسلیم)
اما در روزهای گذشته بخش نامه ای با امضای جنابتان به دستگاه های دولتی ارسال شده که نمک به زخم پاشید و نشان از ارائه مشاوره نادرست به حضرتعالی دارد. در این بخش نامه تاکید نمودید که 30 دقیقه بیشتر در روز باید سرکار باشیم!! این هم به روی چشم، گردنمان از مو باریک تر.
اما آیا بهتر نبود کمی دست نگه می داشتید و پس از پایان ماه مبارک این بخش نامه را صادر می نمودید؟ مگر فراموش کرده اید که مصلحت!! را برای چنین مواقعی گذاشته اند؟ آیا کسانی که با چنین پیشنهادی تخریب چهره حضرتعالی و دولت محترم را دامن می زنند، امروز برایتان از بازخورد این نامه در میان کارمندان سخن می گویند و خبرها را به درستی انتقال می دهند؟ یا اینکه گوش مبارکتان را از همه چی خوبه و همه چی آرومه پر کرده اند؟
خوشحالیم که جنابعالی انسانی قانونمند هستید و بر اجرای بند به بند قانون تاکید دارید که یقیناً در دراز مدت به نفع استان خواهد بود، اما آیا قانون برای همه به درستی اجرا می شود یا فقط زورتان به کارمندان مظلوم می رسد؟ الله اعلم...

استاندار عزیز و گرانقدر...
شب های عزیز قدر را پشت سر گذاشتیم و در این شب ها برای توفیق دولت تدبیر و امید و جنابعالی بسیار دعا کردیم. اما متاسفانه تعدادمان هنگام دعا خیلی کم بود. بسیاری از همکارانمان دلشان هوای احیا داشت اما چون کمی عطوفت به خرج ندادید و لااقل روز فردای شب های قدر را هم از اجرای سفت و سخت قانون هایتان مستثنی نکردید، نتوانستند  برای موفقیتتان دعا کنند.

در پایان جهت استحضار جنابعالی باید به عرض برسانیم که بسیاری از مواردی که در بالا ذکر شد و تا حدودی در جهت رفاه حال کارمندان بود، در دولت قبل بوجود نیامد که یکباره قصد لغو آنها را داشته باشد، بلکه از دولت های دوست و هماهنگ قبلی تان انجام می شد.
بار دیگر توفیق خدمت صادقانه به مردم را برای جنابعالی از درگاه ایزد منان مسالت داریم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بد بخت 28 تير 1393
بابا روا مباد گذا معتبر شود..... استاندار ....... اميدوارم مردم اين فشارها را از جمهوري اسلامي نبينند...... بي تدبيري مسولين در دولت تدبير و اميد روشن تر از آفتاب ه..من در عجبم چرا دكتر روحاني با اين مسولين داره ادامه ميده... دكتر جون .... مسولينترا درياب
نا شناس 29 تير 1393
برادر عزیز که این دل نوشته رو نوشتین.استانداری که توان عوض کردن مدیران احمدی نژاد رو نداره بدرد استان نمیخوره.ایشون فقط خواست خودش بیاد استانداربشه و دوستاش رو یه چند نفربیاره پست بده.دنبال چی میگردی؟!!! .....
پاسخ ها به این نظر
رضا 29 تير 1393
واقعا همه مشکل داریم
رها 29 تير 1393
کارمندان و مردم دارند با تدبیر دولت اعتدال له میشوند و هر روز بدتر از دیروز میشود و شما هنوز دنبال کشمکش سیاسی هستید...
بی عرضگی مدیران دولت رو با مطرح کردن احمدی نژاد پوشش ندهید
نا شناس 30 تير 1393
مخصوصا مدیران برق و گاز که اصلا صحبتشون نیست.
تنها 29 تير 1393
والله،باالله،ناالله راست میگه ...
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 28 تير 1393
شرایط سختی است ساعت چند باید بیدار بشیم با دو شیفت کاری؟؟؟؟؟
نا شناس 29 تير 1393
از این دولت آبی گرمی نمی شود الان 5 مرحله از کشور های جهان طلبکاری را گرفنتند ولی هیچ تغییری در اقتصاد کشور به وجود نیامده است . خیلی متاسفایم
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 تير 1393
قابل توجه اون عزیزان که داشتن خودشون رو واسه دروغگو پرپر میکردن...آه اون مرد بزرگه که جفا کردیم در حقش
بی نام 29 تير 1393
تا چند زنیم نعره که قانون خدا کو ؟ گوش شنوا کو؟
نا شناس 29 تير 1393
متاسفم براشون واقعاً متاسفم.همه کشورا واسه کاهش مصرف انرژی واسه آسایش مردم و... ساعت اداری رو کم میکنن حالا مملکت مارو نگاه کن!!!
برادر من چی میگی شما؟؟؟ مگه اینا به فکر مردمو کارمند هستن.اینا فقط میخوان بر خلاف دولت قبل عمل کنن.دیگه هیچی هم براشون مهم نیست.
من شخصاً هر روز صبح که بیدار میشم لعنت میفرستم واسه کسایی که به کارمند نه واسه امام علی و این ماه مبارک ارزش قائل نشدند.هان !!! حتماً میگید امام علی کی گفت بخاطر من از کارتون بزنید؟؟؟ امام علی خیلی چیزای دیگم گفته .به همشون عمل میکنیییییید؟؟؟؟ به حق خون به ناحق ریخته شده ی علی امیدوارم خیر نبینید که اینجور مردمو اذیت میکنید.
نا شناس 29 تير 1393
خیلی ببخشیدا.... این استاندار مدیرنمیخواد که براش کارکنه.ایشون افرادی رو میخواد که بهشون ...............مثل مدیرکل راه وشهرسازی
نا شناس 29 تير 1393
بجاي افزايش ساعت كار كه باعث افزايش هزينه هاي دولت ميشود بهرهوري را بايد بالا ببريد
نا شناس 29 تير 1393
مسولین محترم شمال نیوز با تشکر از شما فعلا مثل اینکه فقط شما به فکر کارمندها گرفتار و بدهکار هستید با عنایت به رای دادن به روحانی در انتخابات،آرزویم بازگشت به سال های گذشته است!!!
نا شناس 29 تير 1393
متاسفانه دولت تدبیر و امید با قشر کازمند مشکل داره، این مشکل در رفتار آقای نوبخت کاملاً مشهوده
رنجبر 29 تير 1393
برادر محترم واقعا حقيقت را نوشتي حرف دل خيلي از كارمندات است، از دولت تدبير واميد نبايد اميدي داشت به چه دليل اين حرف را زده ام به اين دليل كه دولت اعلام كرده بود هر سه ماه يكبار سبد كالا به ملت شريف ايران مي دهم ولي در عمل اينگونه نشد تا كي اين دولت مي خواهد مردم را سر كار بگذارد .
رحمان 29 تير 1393
واقعاً متاسفم که به این دولت رای دادم، صد رحمت به دولت احمدی نژاد، به خدا احمدی نژاد بیشتر به فکر مردم بود
نا شناس 29 تير 1393
واقعا مشکل داریم
ساعت چند بیدار شویم
نا شناس 29 تير 1393
کارمند هستیم پرتقال چین نیستیم
نا شناس 29 تير 1393
احسنت درد دل كاركنان استانداري بود
قلی 29 تير 1393
ای بابا ما بقی را ول کن فقط وضع بهبود مع مع مع معیشت را
اکبر 29 تير 1393
دولت تدبیر در تفسیر فرمایش مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی دچار اشتباه شده است و بی تدبیری کرده.........
این آقایان باید از خودشان شروع کنند و قانون را اجرا کنند و طعم قانون را بچشند...نه اینکه از کارمندان بیچاره با یک میلیون و بعضا به مراتب کمتر از این حقوق که بخش بزرگی از کارمندان طبقه ضعیف جامعه هستند
ناشناس 29 تير 1393
آقا شما چقدر عجله دارید . قرار بوده پولها رو که گرفتند طرحهای توسعه کارخانه هاشون اجرا بشه تا با سود پولها بتونن اقتصاد کشور را با افزایش قیمت فرآورده هاشون قوت ببخشند . یعنی همان فصل جدید افزایش قیمت . لی لی لی لی لی پراید کوچولو . پراید کوچولو چه خوب و نازه . دشمن مردم شده تو جاده . قیمتش نگو رفته به فلک . مسئولین کجان رفتن به فرنگ . اتاقش درب داره ، در اتاقش هوا داره ، جفا داره جینگ جینگ جینگ .
عموخلیل 29 تير 1393
بیاییم همکی شیفتگان خدمت باشیم و برای کار و خدمت از هیچ کوششی دریغ نکنیم چیزی که کشور برای رسیدن به تو سعه نیاز دارد کارو تلاش است سعی نکنیم از کار و خدمت بزنیم@
نا شناس 29 تير 1393
ای آقا ، کو گوش شنوا ، به قول قدیمی های ما سی را چه غم وشنا (گرسنه )
روزبه 29 تير 1393
با سلام متاسفانه كاهش دريافتي كاركنان درساير سازمان ها تسري يافته متاسفانه در عوض دريافتي مديران ومشاوران جور واجور چند برابر شده ساير خدمات رفاهي هم مختص اين عزيزان مي باشد اين تز اصلي دولت تدبير واميد مي باشد اينجا مصداق سخن معصوم(ع) است هيچ كاخي درست نمي گردد الا در كنار آن چند كوخي باشد
سیدمحسن 29 تير 1393
من هم برا این دولت و مسئولینش دعا میکنیم
تا بتونن به بقیه قول ها و وعده هاشون مثل
افزایش ساعت کار عمل کنن .
در مورد حقوق هم به نظرم که تغییری نمیکنه چون اصلا متوجه حرف شما نمیشن
حقوق و مزایای استاندار و مدیران که کم نمیشه یا خدایی نکرده کسی جرات نمیکنه قطع کنه
نا شناس 29 تير 1393
من چی بگم ........خودشون می دونن که کارمندا خصوصا قراردایها چیزی دستشون رو نمی گیره ...........خوب چطور ................را باب نکنیم.......
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 تير 1393
ظلمی که با قراردادی ها میکنند فکر نکنم کفار بر مسلمانان میکردن.
reza 29 تير 1393
اقاي استاندار ايا خودت ميتوني با حقوق كارمندان امروز زندگي كني. حالا كه شنيدم ميخواي ساعت كاري رو بيشتر كني. خدايي شما بد ترين استاندار تاريخ مازندراني. البته خدا كنه كه از من بابت اين انتقاد شكايت نكني
امين 29 تير 1393
به كارمندان هرچي بدن ميگن كمه آقاي استاندار به داد كارگران سرچهار راه وكشاورزان كه از بازوي خود مي خورن برسيد
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 29 تير 1393
همینو بگو.اصلنم معلوم نیست با چه پارتی بازی کارمند شدن!!بخصوص دوره هشت ساله قبلی که اوج رابطه بازی بود.خیلی ها نون ندارن حالا این خانم ها و آقایون کارمند به فکر کم و زیادشن!!!!
ناشناس 29 تير 1393
بابا بگید حرف دلتان را بزنیدقشر کارمند ضعیفترین موجودات روی کره ی زمین هستند هر کس از راه رسد یه بلا به سر کارمند بدبخت فلک زده آورد ، من یه فرهنگی هستم با توجه به اینکه چند ساله در کسوت معونت ومدیریت مدارس مشغول هستیم با این همه هجمه کاری ،مدت سه سال هست که اضافه کاری بخش مدیریتی داده نمی شود لکن شنیده ایم که در بعضی بخشها اضافه کارا های اداری مسئولین پرداخت میشود این کجای عدالت هست لطفا یکی بیاد جواب بده آقایان تدبیر وامید که امید هم خبری ازش نیست .........
پاسخ ها به این نظر
حمید 29 تير 1393
دوست من اضافه کار در اکثر ادارات پرداخت نمیشه الحمداله وضع حقوق فرهنگیان الان از خیلی ادارات دولتی به نسبت سوابق و مدرک تحصیلی بیشتره
نا شناس 29 تير 1393
ممنون از این که درد دل همه کارمندان را بیان نمودید.در صورت امکان برای دفتر رئیس جمهور و دفتر اقای نوبخت هم ارسال نمائید که امسال ساعت کاری کارمندان را در ماه مبارک رمضان کم نکردند.
نا شناس 29 تير 1393
تو استانداری که وضیعت خیلی بدتره . نه اینکه پول نباشه نه هست آقایان (استاندار ) تو محاسبات مالی اشتباه کردند و 30 میلیارد بودجه رو کم بستن الانم عین خیال آقای استاندار نیست وقتی که بچه های فرمانداری نامه زدن به وزیر کشور همه داد سر دادن که چرا نامه زدید خوب دیگه ماشین سوزوکی و ماکسما صفرو که من سوار نمیشم آقایان سوار میشن از یه جا باید هزینه اش تامین بشه
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 تير 1393
معلومه ديگه، وقتي به كساني پست مي دهند كه بلد نيستند كار كنند معلومه بودجه ما به كجا مي كشه. فقط بلدند الكي به تهران بروند و بگويند بودجه نداريم. همه اش بازي اين جماعت تازه پست گرفته است.
نا شناس 29 تير 1393
والله،باالله،تاالله احمدی نژاد بیاد این مشکلات حل می شه
نا شناس 29 تير 1393
یه رفیق دارم شرکت نفت( حفاری) مشغول به خدمته که ماهیانه 7000000 هفت میلیون حقوق می گیره اینها مگه تو این مملکت نیستند ..............
پاسخ ها به این نظر
کارمند 30 تير 1393
درد ما فرهنگیان هم همینه که من با مدرک دکترا دارم 1.800.000 تومان میگیرم و آقای رفیق شما حتی اگه دکترا داشته باشه که مطمئنم نداره چقدر میگیره؟
ناشناس 29 تير 1393
سلام رفیق
بی تدبیری .... می دانی از کجا ناشی می شود از آنجایی که هر کس برای گرفتن پست گوشه کت دیگری را می چسبد تا در این مملکت مسولیت بگیرد و ....
اگر هر کس سر جای خودش باشد این همه اشکال بوجود نمی آمد
شانس آوردیم که شیب ملایم است و گرنه سنت البولت می بوریدیم
یاد آهنگی افتادم . اندک اندک اندک اندک ......
نا شناس 29 تير 1393
جناب نويسنده ي اين دل نوشته ، دست مريزاد واقعا تشكر كه بالاخره يكي به فكر اين قشر بدبخت جامعه افتاد ! جناب آقاي استاندار مازندران بنده به شخصه ضعيف تر از اين گروه مديريتي شما كه مشغول به فعاليت هستيد نديدم ، نميدانم كه چرا هميشه بايد اين بلاها برسر مازندران بدبخت بيوفتد ؟! استانداري كه فقط به فكر جمع كردن مشاوران ثروتمند به دور خود است ، مشاوريني كه هيچ علمي ندارند هيچ كاري از دستشان بر نمي آيد اما تا دلتان بخواهد از حقوق دولت و بيت المال و از جايگاه خود .......... مي كنند چرا ديگر استانها با چنين مشكلاتي روبرو نيستند ؟! اگر بودند ميگفتيم كه دولت مقصر است ! پس اين دولت نيست كه مقصر است اين دولت مردان مازني ما هستند كه فقط به فكر سياست بازي خود ، .................................. خود هستند . بدبخت كارمند كه هر ماه چه اول چه آخر ماه شرمنده ي زن و بچه هايشان هستند آقاي استاندار آيا شما و معاونان و مشاورانت هم شرمنده ي زن و بچه هايتان ميشويد ؟! آيا ميدانستيد تو همين استانداري كارمنداني داريم كه قدرت خريد يك كيلو گوشت گوسفند در ماه را ندارد ؟! آيا ميدانستيد با هر بار كم كردن مزايا و اضافه كار كارمندان آنها را بيشتر پيش خانواده هايشان شرمنده ميكنيد؟! واقعا متاسفم براي شما و دوستان مدير و دوروبريهايتان كه براي خريد ماشينهاي استانداري و دكور بندي خانه هاي استانداري چندصد ميليون خرج ميكنيد ولي كارمند بدبخت پول خريد برنج براي خانواده اش ندارد !!! متاسفم براي شما كه جرأت نداريد مديراني كه بدليل بي كفايتي باعث كسري بودجه در استان شده اند ، بركنار كنيد ... متاسفم براي چنين دولتي كه خودم حامي آن بودم اما افسوس كه چنين مديران ضعيفي را بر سر مسند قدرت ميگمارد آنچان كه هيچ اختياري از خود ندارند !
ناشناس 29 تير 1393
شما تشریف ببر خونه استراحت کن حقوقتو میاریم برات دم خونتون
انقدر تو دولتهای قبل مفت خوردید و خوابیدید که به تن پروری عادت کردین و حالا که یک مرد پیدا شده برای آبادانی مملکتتون وخدمت به مردمتون ازتون میخواد که واقعا کار کنید دارید به هر دری میزنین که...
به فکر اون دنیا و جواب خدا هم باش مومن
پاسخ ها به این نظر
روزبه 28 تير 1393
با سلام لطفادر ماه مبارك غيبت نكنيد ،مي گويند ظلم بالسويه باز هم عدل است اينجامنظور كارنكردن نيست منظور اين است چرا مديران چند برابر حقوق بگيرند در حالت اقتصاد مقاومتي با يد چه رييس وچه مرئوس به تناسب مسئوليت زحمت كشيده وحقوق دريافت نمايند نه اينكه مرك خوبه البته براي همسايه
احمد 29 تير 1393
حتما شما از مدیران کارمند هستی که حقوق میلیونی بالای چهار. پنج میلیونی میگیری اینجوری خیالت راهته
نا شناس 30 تير 1393
به احتمال فراوان شما خودتون يكي از مديران استانداري هستيد كه حقوق هاي 2 -3 ميليوني ميگيريد چون با كم شدن درآمدها اصلا مشكلي نداريد .
نا شناس 29 تير 1393
صدها فرشته بوسه بر آن دست می زنند
کز کار خلق به یک گره بسته واکند...
شما محل کارتون به خلق خدا خدمت کنیدخدا هزاران هزار ثواب بیشتر از احیا براتون مینویسه
از هر بهانه ای برای فرار از کار استفاده نکنید،
خداهم راضی نیست که خلق ا... چندین کیلومتر از راه دور بیان و با در بسته ی اتاق شما مواجه بشن
در ضمن اگر خیلی از ضعف کارمندی ناراحت هستید استعفا بدین یه سری جوون بیکار مشغول به کار بشن شمام از این بدبختی در بیای
حق الناس بخشودنی نیست مومن
الاعمال بالنیات
پاسخ ها به این نظر
کارمند 30 تير 1393
خودت را بگذار جای من؛
امروز که 15 سال سابقه کار داری و بهترین لحظات جوانی ات را در اداره هدر دادی میتوانی استعفا دهی و خود را بازخرید کنی؟
انصاف هم چیز خوبیست....
بهادر 29 تير 1393
دولتی که برای اینکه ثابت کنه رئیس جمهور قبلی را قبول نداره سعی کرده تمام مصوباتش را اجرا نکنه بابا اگر ساع اذان مغرب ،خواندن نماز جماعت ،خوردن افطار و ... را در نظر بگیرید تا بخواهی استراحت کوتاهی هم بکنی سحر میشه و بعد هم که معلومه این برای کل ماه مبارک رمضتنه حالا شبهای احیا بماند/کارمند بدبخت که جیره خوار دولت شده باید اینقدر ظلم بهش بشه/آقای مسئول و نماینده ای که در مجلس داد میزنی و میگی این کار خلاف و تبعیض و نباید برای کارمندان ساعت کم بشه /قبل از اینکه حقوق واریز بشه پول مالیات را کم میکنیدآیا برای فوتبالیستها ، پزشکان ، بازاری ها ، طلافروشان هم اینجوریه تنها قشری که منصفانه و منظم مالیات پرداخت میکنه همین کارمندان هستندایا این تبعیض نیست /البته حقمان هم هست در ماه مبارک رمضان در گذشته مقداری برنج و روغن و... به کارمندان میدادند بعضی از همکاران میگفتند رئیس دئلت داره کارهای پوپولیستی درمیاره این حقمان هست /مگر مسئولین ما در این مملکت زندگی نمیکنند که بینند چه خبره /فقط فقط باید رسانه به دادمان برسند
جعفربابا 29 تير 1393
دولت روحانی مبنا را براعتدال گذاشته بهترین حالت اعتدال برای هرموقعیتی عدم حرکت است چون حرکت کردن امکان خروج ازاعتدال رادرپی دارد (بطورمثال راه رفتن روی دیوار ،اگر یک جا بایستی اعتدال حفظ میشود راه بری ممکنه ازتعادل واعتدال خارج شی) دولت روحانی مبنا را بر عدم انجام هیچ کارو یادنده عقب قرارداده تا خدای ناکرده با نیم سانتی متر حرکت روبه جلو ازاعتدال خارج نشود نیست که همه اعضای دولتش پیرمردان میترسه هیمن نیم سانت حرکت بیجا باعث خروج بابا بزرگا از اعتدال وتعادل بشه این دولت میخواهد غرب را راضی کند شرق را راضی کند اسلامخواهان را راضی کند لیبرالها را را ضی کند و.................................................وللش حرف ودرد دل زیاده بیخیال ماکارمندا ازاری به روحانی پشیمانیم والله،باالله،ناالله غلط کردیم غلط غلط
نا شناس 29 تير 1393
هر کارمندی ناراضیه اخراج کنید
اکثر اینها بدون ازمون استخدام شدند
روز اول التماس میکنند استخدام شوند بعد خدا را بنده نیستند
میلیونها جوان و بیکار ایرانی تحصیلکرده و با لیاقت اماده انجام بهتر کارها هستند
نا شناس 29 تير 1393
اقایان کارمندان حقوق مطمین شغل مطمین وام مسکن وام ضروری علی الحساب
بابا دوره مظلوم نمایی تموم شده الان همه میدونن بهترین شغل کارمندیه

چرا اینقدر نق میزنید بیایید بیرون اگر اینقدر سخته و ناراضی هستید
همتون با سفارش و رانت استخدام شدید بعد رسمی شدید

شما دارید از نفت و مالیات مردم حقوق میگیرید مدیون مردمید

واقعا این نامه چقدر منزجر کننده است نشون میده شخص نویسنده از عزت نفس اصلا برخوردار نیست
پاسخ ها به این نظر
کارمند 30 تير 1393
آیا حقوق من مطمئن است که من کارمند بیست و هفت خرداد حقوق گرفتم و امروز سی تیر است که هنوز حقوق نگرفتم....
15 سال سابقه کار دارم هنوز وام مسکن و خودرو و... ندیدم و وام ضروری در ادارات آموزش و پرورش 300.000 تومان است.
من که جوانی ام را در این ادارات گذاشتم چرا بیام بیرون؟
امروز بیکاری زیاده، دیروز که اینجوری نبود؛ شما میخواستید درس بخونید یه مدرک بگیرید و کارمند بشید.
بی پارتی 29 تير 1393
کارمندجان مدرکمو بیارم روی میز خیلی از کارمندان فعلی در افق محو میشند.
نا شناس 28 تير 1393
برای استاندار چه فرق میکنه اون که جیبش پره این مشکله کارمندانه
کارمندان استانداری 28 تير 1393
سیاست افزایش حقوق سالانه و کم کردن ساعات اضافه کاری ماهانه از روشهای متداول دولت گذشته درطی هشت سال بوده است اما چیزی که جالب است و برای استان ما جای تاسف دارد این است که این مشکل توسط حوزه معاونین برنامه ریزی و پشتیبانی استانداری بوجود آمده ودر عین ناباوری و واضح تر بی مسئولیتی! آنان در محاسبه حقوق و مزایای پرسنل خدوم استانداری اشتباه نمودند وچون بودجه در سال جاری ملی شده است امکان جبران مافات بسیار سخت شده و آقایان برای جبران کسری بودجه ، کمر همت به تقلیل ساعات اضافه کاری و هزینه های ناچیز رفاهی کارمندان بستند وگرنه در دولت تدبیر وامید حقوق کارمندان افزایش یافته و استانداری های دیگر باین مشکل مواجه نیستند . سئوال ما کارمندان از استاندار محترم این است:
1- درحالی که رئیس چمهور منتخب ومحبوب بخاطر بروز برخی مشکلات ناخواسته در توزیع سبد کالا ازمردم عذرخواهی نمودند چرا معاونین منتصب شما قبول تقصیر نکرده واز پرسنل عذرخواهی ننمودند ؟
2- مشکلات ایجادشده مربوط به مدیران دولت سابق است که کماکان در این دولت حضور دارند چرا جنابعالی نه بخاطر اجرای سیاست های دولت تدبیر امید بلکه بخاطر اشتباه محرز آنان هیچگونه برخورد قانونی با آنان ننمودید؟
واقعا پاسخ آبدارچی اداره که از یک چهارم حقوقش کسر شده است راچه کسی باید بدهد؟
ازمعاون دلسوز جناب آقای دکتر یونسی که تلاش وافر در جهت رفع مشکل داشتند تقدیر وتشکر میکنیم واگر زحمات ایشان نبود کل اضافه کاری ها حذف می شد.
ناشناس 28 تير 1393
خدا رو شکر که تازه مردم دارن قدره احمدی نژاد رو میدونن؟؟
96 بیاد خیالمون راحت شه
پاسخ ها به این نظر
کارمند 30 تير 1393
زهی خیال باطل....
نا شناس 28 تير 1393
از اینکه این نامه را برای استاندار محترم نوشته اید ممنون بنده کارمند دولت هستم به خدا هر وقت اخر ماه می رسیم غم و قصه من خیلی زیاد میشود هر ماه شرمنده خانواده هستیم آقای استاندار به قول ..... سختی فقط صد سال اول است
كارمند جديدالتاسيس 28 تير 1393
آره ولله مخصوصاً اگر كارمند يك شهرستان جديدالتاسيس باشيد مشكلات صد چندان نمايان ميشود.
آقاي استاندار!!!!
اينجا يك كارمند به ازاي 8 كارمند مشغول كار است با همان حقوق و همان اضافه كار!!!كه آن هم از جانب حضرتعالي قطع شد.....
يا 4 تا نيرو به ما بدين يا اضافه كار ما رو از شهرستان هاي ديگه بيشتر بدين يا كلاًً درش رو گل بگيرين با اين شهرستان كردنتون......
نا شناس 28 تير 1393
بابا ما هم کارمندیم
چرا این طوری می گید
ما که در دوسال و اندی پیش اضافه کار و مزایایی ندیدیم
تازه الان از وقتی دولت جدید اومد کمی از طلب های ما و اضافه کار های عقب افتاده رو دادن
بعضی از اعتبارات که دوسال پیش خشکیده بود تازه داره میاد
الان پروژه های نیمه تمام ما که دو سه سال خوابیده بود براش داره اعتبار میاد یه بخشی هم اومد
تازه یه حرکتی داره میشه
چرا همه چیز رو وارونه جلوه میدین؟
علي 28 تير 1393
بابا جون اگه دوتا معاون استاندار تو بودجه نويسي و تنظيم اون اشتباه ميكنن و عذر خواهي هم اصلاً نميكنن چرا جورشو بايد من كارمند بكشم ......
آقاي استاندار به جاي اينكه 400 ميليون پول ماشينهاي لوكس معاونين رو بدين بجاش اضافه كار به كارمنداي بيچاره ميدادين كه با هزار تا مشكل دست و پنجه نرم ميكنن!!!!دست و پنجت درد نكنه فلاح
فرمانداري جديد التاسيس 28 تير 1393
آقاي استاندار اگه ميگي قانون بايد اجرا بشه و كارمندا 7 سركار باشن....استاندار بعد نگي خارج از حكم سازمانيت هم كار بكن ....به جاي 5 نفر هم كاربكن....
علي 28 تير 1393
سلام
ماه مبارك رمضان هست و رعايت انصاف نسبت به ساير ماهها واجب تر
نكته هايي از صحبت نامه سرگشاده درست كه به دليل عدم تدبير استاندار در مشاورهاي صحصح است و لي به يقين خرج و مخارج اين استاندار از ساير استانداران كمتر است
سقا 28 تير 1393
من زحمت استاندار را در ایام برف که در مازندران خصوصا غرب مازندران با چشمهای خودم دیدم ولی جناب دکتر فلاح ای کاش حداقل در استانداری برخی از معاونین قبلی که در چندین دولت هم کار کرده بودند را حفظ میکردی قبول داشته باشید بهتر میتوانستند کمکتان کنند .البته حق هم به شما میدم که به این سادگیها هم نیست سهم خواهی زیاد هست منتها عجله کردی یا زود تصمیم گرفتی در کل آدم زحمت کشی هست و دوست داره کار بکنه
نا شناس 28 تير 1393
استانداری که گفت کارمند ان باید ساعت 7 صبح سرکار بیایند هر وقت خودش ومعاونین و........ رعایت کرده اند ما هم رعایت می کنیم راستی چرا اقایون نیاید کارت تردد داشته باشند و ساعت حضور شان در اداره ثبت شود



بنده خدا 29 تير 1393
آقای استاندار کی میخوای فرماندارانت رو عوض کنی داره دیر میشه هر کار اشتباه فرماندار دوره احمدی نژاد رو جای خودت مینویسن چرا به حرف هوادارات گوش نمیدی مثلا نکا و بهشهر و شهرهای دیگه رو برای چی هنوز عوض نکردی دلیلش رو میگی ببخشید انقدر راحت گفتم خودم کلتی ام
پاسخ ها به این نظر
سلام 30 تير 1393
ببخشید فرماندارها ومدیران کل چه ربطی به حقوق وبی تدبیری خزانه دارد؟
نا شناس 29 تير 1393
در کل دولت تدبیر و امید با کارمندان مشکل دارند. مخصوصً آقای نوبخت معاون رئیس جمهور
مازندران 29 تير 1393
ما کارکنان استانداری مطیع فرمان رهبر انقلاب و سربازان انقلاب و مخلص رئیس جمهور عزیزم هستیم و برای ما جای تعجب دارد که سازمانهای نظارتی( بازرسی -دیوان محاسبات - اطلاعات) از اقای معاون استاندار سئوال نمیکنند با چه مجوزی برای منزل سازمانی از بیت المال هزینه کرده با ماشین .... استانداری تصادف می کند و کروکی تصادف را عوض می کند تا از بیمه بدنه استفاده میکند در حوزه این آقا اکثر اقایون با پارتی بازی تبدیل وضعیت شدند و فزندان شاهد هنوز در استان با دادن آزمون خانه نشین هستند کارمند بیچاره برای یکساعت تاخیر توبیخ کتبی و معرفی به هیات بدوی می شود چرا خطا کرده است در حوزه این اقا اضافه کار پرسنل را به مشاورین استاندار پرداخت میکند تا کارکنان با 20 ساعت اضافه کار یعنی(100)هزار تومان در ماه تعلق میگیرد اقای رئیس جمهور در هر استان ارکان استان با نظارت پرسنل استانداری صورت میگیرد وقتی در استان پایه اداری سست است از ما پرسنلی با کارگر روز مزد 30 هزار تومان و ما کارکنان دولت 30 هزار تومان ما بوسه بردستان کارگران می زنیم ولی ما از دولت تدبیر امید انتظار ان است که با کلیدش قفل مازندران را باز کند
داریوش 29 تير 1393
بیایید حقوق کارمندان اداراتی مثل: شرکت نفت، مخابرات، برق، گاز و ادارات وابسته به این شرکتها را با کارمندان بدبخت وزارت کشور مقایسه کنید و اختلافات نجومی را در فیش حقوقی با چشمان مهربانتان ببینید.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 30 تير 1393
برو عمو دلت خوشه ما تو اداره گاز بعنوان قراردادی داریم ماهی 680 تومن میگیریم کی میگه این حرف ها رو
نا شناس 30 تير 1393
واقعا در دل کارمندان بیچاره رو گفتی دمت گرم کاش اینم اصافه میکردی که1ریال پاداش پایان سال هم نگرفتیم.
نا شناس 30 تير 1393
شخصی بنام د . ن .که قبلا خود را مشاور همه جا معرفی میکرد سپس بدلیل حمایت بی اندازه یکی از معاونین استاندارمحترم به رئیس سازمان ... دیکته کردند که براش حکم مشاور بزنه و اخیرا نیز همان شخص معاون طی حکم جدیدی ایشان را بعنوان مشاور خود انتخاب کرد اطلاع دقیق دارم که طی همین مدت کوتاه تمامی خدمات حوزه ... را از طریق شرکتهای خود در تهران هدایت میکنه البته میگویند که این آقا شریک هم دارد ایشان تنها از یک بخش توزیع ... سالیانه بیش از صد میلیارد تومان سود بدست میآورد حتی اطلاع دارم یکی از معاونین دستگاه مرتبط این موضوع را گزارش کرد ظرف کمتراز یک ماه ایشان را برکنار کردند این آقای مشاور از هیچ فرصتی برای حذف رقبا و بدست آوردن درآمدهای کذایی نمیگذرد و متاسفانه هر سرمایه گذاری در بخش ... بخواهد وارد استان شود باید از فیلتر و تائید ایشان بگذرد و یا نیازهای مرتبط که از سوی شرکتهای متعدد پیشنهاد میگردد باید به تایید ایشان برسد که در این بین همیشه شرکتی تایید میگردد که از شرکتهای اقماری ایشان و شریکش باشد بخدا طوری رفتار میکنه که آدم فکر میکنه این آقایان هم آمدند جیب خودشان را پر کنند ویا طوری وانمود میکنند که فرصت کم است تا میشه بیشتر بخوریم لذا این رفتارها آدم را به شک میاندازد که نکنه واقعا آنطوری که ایشان وانمود میکند اون آقای معاون و یا آن آقای رئیس نیز از شرکایش باشند که از استاندار محترم تقاضا دارد این امر را بطور جدی پیگیری فرمایند .
نا شناس 29 تير 1393
واقعا زندگی خیلی سخت شده و هر روز بدتر میشود قیمت کالاها بصورت هفتگی افزایش پیدا میکند مثل اینکه کسی نیست که جلوی افسار لجام گسیخته گرانی را بگیرد هرکسی هرطوری میخواهد قیمت میگذارد البته کالاهای دولتی و خصوصا حامل های انرژی با اضافه کردن انواع اسمها بدتر از بقیه است مثلا در اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها همه خدمات و کالاها افزایش پیدا کرده بغیراز افزایش واریزی یارانه ها و حقوق کارمندان دولت واگرهم حقوقی اضافه میشه مزایای داخل آن حذف یا کاهش پیدا میکند دوباره سرجای اول و بعضا کمتر از قبل میشود آقایان دولتمردان خواهشا بطور جدی فکری به حال وضع معیشتی مردم بکنید از حیا و نجابت و علاقه مردم به اسلام و انقلاب سوءاستفاده نکنید تاکی صورت خودراباسیلی سرخ نگه داریم تاکی پیش زن و بچه خجالت بکشیم و هی بگوییم نداریم و نیست و آخرش با قهرودعوا خاتمه پیدا کند همه ما به لحاظ روحی بیماریم بی زحمت به مطب های روانپزشکان و مراکز درمانی روحی و روانی مراجعه فرمایید تا عمق فاجعه را درک کنید ازدواج تعطیل شده و طلاق رواج پیدا کرده آمار5ساله ازدواج و طلاق را که چند روز پیش از سوی مسئولین ثبت اعلام شده را خواهشا بدقت بازنگری کنید البته این آمار رسمی است غیر رسمی و طلاق عاطفی و غیره که اسفناک است آهای صدای مردم را بشنوید فریادشان را جدی بگیرید هق هق پنهانشان را ببینید والی ....
زهرا 30 تير 1393
واقعا حرف دلم رو زدي وضع زندگي روز به روز بدتر داره ميشه از نظر مزايا و حقوق خيلي ضعيف عمل مي كنه دوره احمدي نژاد با تمام تحريم هاوضعيت كارمندان خيلي بهتر بود هميشه همه چيز به موقع بود در اين دوره مثلا 20درصد حقوق بالا رفت ولي از طرف ديگ اضافه كاري پاداش آخر سال و رفاهي ناپديد شد
محسنی 30 تير 1393
تمام مطالبی که عزیزان نوشتند درددل اکثرکارکنان است دریغ از مدیریت درست که متاسفانه ما در مازندران به آن دچاریم وکارکنان استانهای دیگر از : همه امکانات ومساعدتهای رفاهی: حق رفاهی : اضافه کار :پاداش 2ماهه: مسافرت واستفاده از ویلا و...: حق بیمه معوقه: بیمه تکمیلی واقعی : حق ماموریت برخوردارند ولی جنابان ایشان فقط حرف میزنند و برای خودشان وخانواده خودشان کارمیکنند وآشناها وفامیل هاو فرزندان خود را برسرکار میبنرند .افسوس از عملکرد آنان
نا شناس 29 تير 1393
منتظر جوابیه یکی ازمسئولین محترم استانداری هستیم امیدوارم به این همه ابهامات پاسخ داده شود(اضافه کارها.حذف رفاهی.پرداخت نشدن پاداش پایان سال.خرید چند دستگاه ماشین خارجی به قیمت500 میلیون و...
لیدا 30 تير 1393
من 30 سالمه. هنوز ازدواج نکردم کار میکنم ولی الان که یه نفرم نمیتونم از پس مخارجم بر بیام وای به حال اینکه متاهلم بشم.از یه طرف نگران مجرد بودنمم از طرفی از مسایل مالیش میترسم.ولی بازم بخاطر همین آب باریکه خداوند رو شکر میکنم.خدایا به همه مون رحم کن.
اکبر 30 تير 1393
نگران نباشید دیگر استانهای شمالی مشابه شماند شکر خدارا بجا آورید تا حرف با عمل یکی شود به امید انروز
نا شناس 30 تير 1393
نمیدانیم به چه دلایلی پرسنل شرکتهایی نظیر برق ، گاز ، نفت ، مخابرات ، آب ومشابه باید چندبرابر کارکنان دیگر ادارات حقوق و مزایا دریافت کنند مگر آنان تخم دو زرده میگذارند که بقیه نمیتونن البته شاید مهمترین دلیل حقوق بالای آنان برای دوشیدن و جدیت در گرفتن هرچه بیشتر فیش های صادره بابت درآمدهای بی حدوحصر آن باشد و هر روز مینشینند و فکر میکنند که چه مورد جدیدی بر انواع بندهای قبض های صادره برای گرفتن پول بیشتر از مردم فلک زده اضافه کنند عزیزان دولتمرد در همسایگی چندسال مستقل شده ترکمنستان آب و برق و گاز و سوختهای خانگی و ماهیانه 120 لیتر بنزین ماشین مجانی است نمیدانم شاید تلفن و موارد دیگر هم مجانی باشد همه خوب میدانیم که آنها سرزمین پردرآمدی مثل ایران عزیز ما ندارند هرچند که با این اختلاسها و دزدی ها و رانتها و بیت المال خوری که در کشوران به مسابقه گذاشته شده و یک نفر ظرف 4 سال به میزان درآمد یک سال فروش نفت درآمد کسب میکند و یا دیگرموارد مشابه و ناکارآمدی سیستم مدیریت اقتصادی کشور وضع ماها قاطبه اقشار ضعیف هرگز سبز نمیشویم تا سلامت و صداقت و قانون و نظام اداری سالم و کاربلد و اراده توزیع عادلانه ثروت حاکم نشود اوضاع تغییر نخواهد کرد دیشب در همین سایت خواندم که قیمت اتومبیل های خارجی حتی با محاسبه دلار 31000 ریالی هم در ایران 4 برابر قیمتش در دیگر کشورها و بیش از 4 برابر قیمت فروش کارخانه های سازنده دارد به مردم نجیب ما فروخته میشود حقیقتا احساس حقارت کردم که مسئولین کشور ، ما ایرانیها و خصوصا اقشار حقوق بگیر را لایق این حداقل نیاز ضروری زندگی نمیدانند و برای جانمان که همه روزه هزاران انسان بزرگ و خردسال با اتومبیلهای فاقد حداقل ایمنی و از رده خارج شده حتی کشورهای فقیر به کام مرگ هدایت میشوند حتما ارزش قائل نیستند و برای پرکردن جیب همان گروه خودخواه فرصت طلب و بیش خواه و دزدان با چراغ به بهانه دفاع از صنایع کاملا وارداتی قرون وسطایی داخلی از هیچ کوششی دریغ نمکنند و ...
حامی 31 تير 1393
استان گلستان نيز دچار چنين بدبختی شده است .......
خانواده کارمند ثبت احوال 1 مرداد 1393
دراداره ثبت احوال مازندران چندين سال است که فقط طرحهای کاری جديد بردوش کارکنان اضافه ميشود اما خبری از مزايا نيست ومسئولين اداره کل هيچ تلاشی برای مزايای نداشته پرسنل نمی کنند چون برایشان مهم نيست مهم خانواده خودشان و پست بيمه شده خودشان است وظيفه اصلی مدير دلسوز تلاش برای زندگی بهتر کارمندانش می باشد نه حفظ پست خودش با برگشت دادن بودجه رفاهی وبی توجهی به رضايت کارکنان

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.