.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد فرماندار نوشهر از انشعابات غیرمجاز

فرماندار نوشهر با انتقاد از انشعاب و استفاده از برق غیرمجاز گفت: خسارت این کار متوجه کسانی می‌شود که به صورت قانونی، مجاز و با کنتور از برق استفاده می‌کنند.
 

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس  محمدعلی قمی اویلی بعد از ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای شوفِسکاچ بخش مرکزی نوشهر با تأکید بر شناسایی ظرفیت‌های روستا از سوی بخشدار و اعضای شورا افزود: باید همه ظرفیت‌های بالقوه روستا با برنامه‌ریزی درست به بالفعل تبدیل شود تا زمینه اشتغال و توسعه در روستا فراهم شود.

 وی افزود: اجرای طرح‌های هادی در روستا در گرو مشارکت مردم است، بنابراین نیاز است مردم برای تغییر در مبلمان و توسعه روستا در اجرای طرح هادی همکاری کنند تا آیندگان دچار ضرر نشوند.

فرماندار نوشهر در ادامه از برخی انشعاب‌گیری‌ها در حوزه برق انتقاد کرد و افزود: از هر گونه انشعاب‌گیری و استفاده از برق به صورت غیرمجاز باید به شدت پرهیز شود چرا که خسارت این کار متوجه کسانی می‌شود که به صورت قانونی، مجاز و با کنتور از برق استفاده می‌کنند و بنابراین باید در حفظ و احترام به حقوق یکدیگر نیز اهتمام داشته باشیم.

وی بر مشارکت مردم با دولت در اجرای پروژه‌های توسعه‌ای و عمرانی تاکید کرد و اظهار داشت: آسفالت راه روستایی شوفِسکاچ از جمله اقداماتی بود که به صورت مشارکتی با کمک مردم و اداره راه و شهرسازی انجام شد و این نشانگر آن است که نقش و مشارکت مردم در عمران و آبادانی بسیار تاثیرگذار است و اجرای پروژه‌ها سریع‌تر انجام می‌شود.

قمی اویلی با اشاره به حرکت در چارچوب قانون ابراز داشت: انتظار ما از مردم  و شوراها این است که همواره به قانون تمکین کنند و با منافع مردم با هیچ کس وارد معامله نشوند.

- /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.086 seconds.