.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی مدیران وزارت نفت تحت تعقیب هستند
سخنگوی دستگاه قضایی با اشاره به اینکه برخی مدیران وزارت نفت تحت تعقیب و بازجویی هستند، گفت: در پرونده اخلالگران ارزی هنوز حکمی صادر نشده است.

به گزارش فارس، غلامحسین محسنی اژه‌‌ای در شصت و پنجمین نشست خبری سخنگوی قوه قضاییه اظهار داشت: برخی از مدیران وزارت نفت در پرونده بابک زنجانی تحت تعقیب هستند و تحقیقاتی صورت گرفته که چرا و چگونه به این فرد پول داده‌اند اما کسی بازداشت نشده است.
 
دادستان کل کشور در خصوص پرونده اخلالگران ارزی گفت: هنوز اتفاق جدیدی در این پرونده نیفتاده، دو قسمت از پرونده به دادگاه رفته اما هنوز منجر به صدور حکم نشده است.
 
یکی از خبرنگاران گفت که چرا با گذشت 5 سال از پرونده کهریزک هنوز این پرونده در مراجع قضایی است و نتیجه نهایی اعلام نشده که محسنی‌اژه‌ای گفت: بخش عمده‌ای از این پرونده رسیدگی و منجر به صدور حکم شد و احکام به اجرا درآمد.
 
وی افزود: در مورد برخی افراد همچون قضات و دادستان سابق قرار بر دادسرا صادر شد اما با اعتراضی که صورت گرفت پرونده مجددا به دادگاه رفت و دوباره به جریان افتاد اما باز هم به حکم دادگاه اعتراض شد.
 
محسنی‌اژه‌ای تصریح کرد: در نهایت پرونده برای رسیدگی به دیوان عالی کشور ارسال شد و من معتقدم که دیوان عالی باید زودتر به این پرونده رسیدگی کنند.
 
دادستان کل کشور تصریح کرد: شنیده بودم که رئیس دیوان عالی گفته بودند که این پرونده نیاز به کار کارشناسی دقیق داشته، من هم به سهم خودم پیگیری می‌کنم تا موضوع هر چه سریعتر نهایی شود.
 
محسنی‌اژه‌ای در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران در خصوص پرونده زمین‌های جوادآباد که نام یکی از مسئولین قضایی هم در آن مطرح بوده گفت: من در حال حاضر در خصوص این پرونده حضور ذهن ندارم اما ما پرونده‌هایی را در ورامین و لواسانات داشتیم که در مقاطعی دولت‌ها زمین‌هایی را در مناسب‌های مختلف در اختیار افراد قرار می‌دهند که اگر صحیح از آنها استفاده شود مشکلی نیست و این موضوع در دولت‌های مختلف کم یا زیاد انجام شده است.
 
سخنگوی دستگاه قضایی تصریح کرد: اگر چنانچه این زمین‌ها را به صورت خلاف داده باشند و یا از آنها به صورت خلاف استفاده شده باشد رسیدگی می‌شود همانطور که زمین‌هایی در لواسان و ورامین بوده که برگردانده شده است.
 
محسنی‌اژه‌ای در خصوص پرونده کارخانه پوکه سنگ دماوند گفت: این پرونده در حال پیگیری است و من آن را از طریق مراجع استان پیگیری می‌کنم.
 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.077 seconds.