.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
میزان پاداش آلمان و آرژانتین اعلام شد
تیم فوتبال آلمان با برتری مقابل آرژانتین در دیدار پایانی رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل به پاداشی 35 میلیون دلاری دست پیدا کرد.

شمال نیوز: تیم فوتبال آلمان بامداد امروز موفق شد با گل دقیقه 113 "ماریو گوتزه" مقابل آرژانتین به برتری رسیده و برای چهارمین بار فاتح رقابتهای جام جهانی شود.

آلمان به دلیل کسب این عنوان 35 میلیون دلار پاداش از مسئولان فدراسیون بین المللی فوتبال، فیفا، دریافت خواهد کرد. هر بازیکن آلمانی نیز 408 هزار دلار پاداش از فدراسیون فوتبال کشورش دریافت می‎کند.

فدراسیون بین المللی فوتبال در مجموع 576 میلیون دلار پاداش برای این رقابتها در نظر گرفته که 150 میلیون دلار بیشتر از جام جهانی دوره گذشته به حساب می آید. اسپانیا دوره قبل 30 میلیون دلار از 420 میلیون دلار را دریافت کرد.

آرژانتین هم به عنوان تیم نایب قهرمان این دوره از رقابتها 25 میلیون دلار پاداش دریافت کرد. هر کدام از 32 تیم حاضر در رقابتهای جام جهانی دست کم 8 میلیون دلار دریافت کرده‎اند.

این میزان پول،  پرداخت وجه به باشگاه ها و نیز بیمه بازیکنان آسیب دیده را نیز در برمی گیرد.

قبل از آغاز این رقابتها، فدراسیون فوتبال آلمان به بازیکنان خود قول داده بود که در صورت قهرمانی در این رقابتها 300 هزار یورو (408 هزار دلار) پاداش به آنها بدهد.

این چهارمین جام آلمان در رقابتهای جام جهانی به حساب می‎آید و آلمان نخستین تیم اروپایی است که در آمریکای جنوبی به عنوان قهرمانی می‎رسد. /250مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.