.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تلاش دولت براي جلوگيري از ازدواج نامتعارف

31 شهريورماه سال گذشته بود که مجلس قانون حمايت از کودکان بي‌سرپرست و بد سرپرست را تصويب کرد؛ قانوني که به موجب ماده 26 آن ازدواج سرپرست با فرزندخوانده ممنوع است؛ مگر آنکه دادگاه صالحه اين پيوند را به نفع مصالح فرزند خوانده بداند. اين قانون انتقادهاي زيادي را برانگيخت.

حال با گذشت 10 ماه از تصويب آن، معاون رييس جمهور در امور زنان و خانواده مي‌گويد: لايحه حذف تبصره ماده 26 قانون حمايت از کودکان بي‌سرپرست و بد‌سرپرست آماده شده و منتظر اعلام نظر سازمان بهزيستي هستيم.

به گزارش شمال نیوز شهيندخت مولاوردي در گفت‌و‌گو با ايسنا، با اعلام اين خبر اظهارکرد: هنوز جواب درخواست استفتاء درباره‌ ازدواج فرزندخوانده با سرپرست را از مراجع تقليد عظام دريافت نکرده ولي لايحه‌ حذف ماده 26 را آماده کرده‌ايم. وي افزود: با سازمان بهزيستي نيز مکاتباتي انجام داده‌ايم و اين سازمان براي مشارکت در ارائه لايحه به دولت اعلام آمادگي کرده است.

در حال حاضر لايحه‌ حذف ماده 26 قانون حمايت از کودکان بي‌سرپرست و بدسرپرست آماده شده است و منتظر اعلام نظر سازمان بهزيستي هستيم.مولاوردي در پايان گفت: کارکارشناسي در ادارات زمان‌بر است با اين حال در حال پيگيري براي دريافت نظر سازمان بهزيستي هستيم./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 23 تير 1393
اينم نتيجه ازدواج موقت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.327 seconds.