.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات نشست امشب دولت و مجلس
معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به نشست امروز مجلس و دولت گفت: علاوه بر سخنرانی روسای قوای مجریه و مقننه در این نشست 5 رئیس کمیسیون تخصصی مجلس به همراه رئیس مرکز پژوهش ها به ایراد سخن می پردازند.

 شمال نیوز: معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت پارلمانی رئیس جمهور با اشاره به نشست امروز مجلس و دولت گفت: علاوه بر سخنرانی روسای قوای مجریه و مقننه در این نشست 5 رئیس کمیسیون تخصصی مجلس به همراه رئیس مرکز پژوهش ها به ایراد سخن می پردازند.

مجید نصیرپور سردهایی معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت پارلمانی رئیس جمهور در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت در تشریح دستور کار و برنامه نشست امروز (یکشنبه 22 تیرماه) مجلس و دولت در نهاد ریاست جمهوری گفت: براساس برنامه ریزی های انجام شده در این نشست، سالک ، رحمانی، تاجگردون، رجایی، فولادگر و جلالی رؤسای کمیسیون های فرهنگی، صنایع، بودجه، کشاورزی، کمیسیون ویژه اصل 44 قانون اساسی و رئیس مرکز پژوهش ها درباره موضوعات کنونی کشور به سخنرانی می پردازند و سپس در صورت نیاز وزرا پاسخ هایی را درباره موضوعات مطرح می کنند.

معاون نظارت و هماهنگی امور مجلس معاونت پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: در این نشست همچنین بعد از سخنرانی رؤسای کمیسیون های تخصصی و چند تن از وزیران، نخست دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و سپس دکتر حسن روحانی رئیس جمهور به سخنرانی می پردازند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.57 seconds.