.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تصادف 8 خودور و کشته شدن 2نفر درگلستان

رئیس پلیس راه گلستان از کشته شدن 2 نفر در تصادف زنجیره‌ای 8 خودرو در این استان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، علیرضا قدمی در خصوص وقوع این حادثه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در ساعت 2:30 دقیقه بامداد امروز متأسفانه برخورد 8 دستگاه خودرو در سه مرحله در محور علی‌آباد به سمت گرگان 2 کشته و 2 زخمی به جای گذاشت.

وی ادامه داد: در مرحله نخست این حادثه که در منطقه پارک جنگلی قرق به وقوع پیوست یک دستگاه تریلی که از مسیر شرق به غرب در حرکت بود به دلیل عدم توجه کافی به جلو با عقب یک دستگاه کامیون ولوو که در مرحله سواره‌رو و آسفالت در نقطه تاریکی توقف کرده بود برخورد کرد.

قدمی افزود: پس از این برخورد تریلی به سمت چپ منحرف و در نهایت با گاردریل کنار مسیر برخورد می‌کند که باعث بسته شدن مسیر می‌شود.

رئیس پلیس راه گلستان خاطرنشان کرد: پس از برخورد اول که یک مصدوم به همراه داشت مأموران امدادی و انتظامی در حال انجام مأموریت و فعالیت در صحنه بودند که حدود یک ساعت بعد یک دستگاه پراید که از مسیر شرق به غرب در حرکت بود بدون توجه به علایم و هشدارهای موجود در مسیر با سرعت زیاد به عقب اسکانیا برخورد می‌کند که در این برخورد دو نفر از سرنشینان پراید جان خود را از دست دادند.

قدمی بیان کرد: بعد از چند دقیقه یک دستگاه تریلی دیگر نیز در صحنه ظاهر شده و با خودروی پراید حادثه دیده برخورد می‌کند.

وی گفت:  این برخورد باعث مسدود شدن مسیر و برخورد خودروهای دیگر با هم می‌شود که باعث به جای گذاشتن یک مصدوم و خسارات مالی شد.

رئیس پلیس راه گلستان در خصوص مقصر این حادثه تصریح کرد: بیشترین علت وقوع این حادثه توقف خودروی کامیون ولوو در مسیر سواره‌رو بوده که در تاریکی هوا توقف کرده بوده است.

قدمی اضافه کرد: عدم رعایت مقررات در این حادثه کاملاً نمایان است و تأکید می‌کنم لحظه‌‌ای غفلت نتیجه جبران‌ناپذیری خواهد داشت.

وی در پایان ابراز داشت: با توجه به محدودیت دید راننده در شب سرعت حرکت رانندگان با خودرو باید با سرعت در روز متفاوت باشد و اگر به این نکته توجه کنیم با استفاده از چراغهای خودرو و سرعت مناسب و داشتن میدان دید 150 متری می‌توان از بروز این حادثه جلوگیری کرد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.