.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ايجاد پايانه حمل بار در مرز اینچه‎برون گلستان
پايانه حمل بار و انبار ذخیره غلات در مرز اینچه‎برون استان گلستان ايجاد مي شود

                                                                                                                                                                                                                                                                        جلسه كارگروه حمل و نقل و ارتباطات با حضور اعضاء كارگروه، ذيل كارگروه توسعه صادرات استان در محل اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان برگزار شد .

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومي اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان؛ مهندس مهدي ميقاني مدير كل حمل و نقل و پايانه هاي استان در اين جلسه ضمن آرزوي قبولي طاعات و عبادات حاضرين در ماه ميهماني خدا گفت: كارگروه حمل و نقل و ارتباطات ذيل كارگروه توسعه صادرات استان تشكيل شده و مسئوليت دبيرخانه اين كارگروه به عهده اداره كل حمل و نقل و پايانه هاي استان گلستان است .

 دبير كارگروه حمل و نقل و ارتباطات افزود: استان گلستان از نظر موقعيت ارتباطي از مزيت هاي بسيار زيادي برخوردار است، دارا بودن امكانات حمل و نقل هوايي، ريلي و ناوگان جاده اي مناسب، خطوط بين المللي و شرايط بالقوه بندري ازويژگي هاي استان مي باشد كه با ساخت راه آهن گرگان- اينچه برون اين موقعيت ارتباطي ارتقاء پيدا كرده و توسعه تجارت و ترانزيت كالا را نيز به همراه دارد.

ميقاني اظهار داشت: در واقع هدف اصلي از اجراي طرح راه آهن، گسترش حمل و نقل بين المللي كالا از طريق استان گلستان است و يكي از زيرساخت هاي مورد نياز اين پروژه ساخت ايستگاه تغيير بوژي و پايانه غلات در ايستگاه راه آهن اينچه برون است كه براي اين امر زميني به وسعت 150 هكتار با سه هزار متر بنا در نظر گرفته شده كه پلان معماري و فايل مهندسي مورد نظر نيز توسط مشاور تحت نظارت شركت ساخت و توسعه زيربناهاي حمل و نقل وزارت راه و شهرسازي طراحي و آماده شده است .

در پايان اعضاي كارگروه ضمن مروري بر مصوبات جلسه قبل به دستور جلسه پرداخته و مواردي را مصوب نموده و تأكيد گرديد براي اتخاذ تصميمات مقتضي و آينده نگر از پايانه مرزي سرخس بازديد به عمل آيد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.08 seconds.