.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای طرح های ترافیکی در قائم شهر؛
هیچ کس حق احداث خودسرانه سرعت گیر را ندارد

فرماندار قائم شهر گفت: ایجاد سرعت گیرها باید با درخواست مردم و بررسی کارشناسان و تصویب در شورای ترافیک ایجاد شود و هیچ کس حق احداث و ایجاد سرعت گیر بدون طی کردن این فرآیند را ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان قائم شهر، مهدی محمدی در جلسه ی شورای ترافیک ضمن تاکید بر کارشناسی بودن کارها در مباحث ترافیکی عنوان کرد: گاهی دیده شده شورای محل یا روستایی بدون هماهنگی در مسیر اصلی راه سرعت گیر ایجاد می کنند که با مسببان این حرکت برخورد قاطع می شود.
وی در خصوص کنترل ترافیک شهری گفت: زمان تردد وانت بارها به غیر از  دارو باید در ساعت خاصی از روز باشد تا بار ترافیکی اضافه ایجاد نشود.
محمدی با اشاره به اینکه مسافربرهای درون شهری باید کار انتقال مسافر را در داخل شهر انجام دهند، اظهار داشت: برای راحتی شهروندان در عبور و مرور و همچنین کنترل ترافیک شهری باید ایستگاه های سواری بین شهری به خروجی های شهر انتقال یابند.
رییس شورای ترافیک شهرستان قائم شهر ادامه داد: برخی از راننده تاکسی ها گله مند بودند که در بعضی از مسیرها مسافربرهای شخصی در کار آن ها اختلال ایجاد می کنند که این امر باعث بوجود آمدن برخی نارضایتی ها از سوی آن ها شده است.
وی افزود: کارگروهی فنی باید به عنوان نماینده شورای ترافیک برای حل مشکلات شهر نظرات کارشناسی را تهیه و بعنوان پیشنهاد به شورای ترافیک ارائه دهد تا در صورت تایید به مرحله اجرا برسد.
محمدی با بیان اینکه ما در شهر زندگی می کنیم و باید قوانین ترافیکی شهر را رعایت کنیم، گفت: باید اجرای طرح های ترافیکی در قائم شهر یکی از پر تراکم ترین شهرهای کشور را در دستور کار قرار دهیم.
وی ضمن عنوان این موضوع که تلاش ما برآورده کردن خواست و اراده مردم است ادامه داد: باید فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی را آموزش و گسترش دهیم تا بتوانیم انتظارات مردم مبنی بر زندگی در شهری پاک و بدون ترافیک را به مرحله اجرا برسانیم. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

yyyy 21 تير 1393
قابل توجه استاندار - معاون عمرانی - مدیر کل راه و شهر سازی- رئیس پلیس راهنمایی استان /:
چند روز پیش بعد از دور برگران اسرم به سمت ساری و نرسیده شرکت فوالا البرز گروهی معلوم نیست به چه دلیل نسبت به ایجاد سرعت گیر در چندین نقطه این مسیر نموده ولی متاسفانه درست یک هفته بعد از آن هم علاوه بر این سرعت گیر ها در بیش از بیست نقطه از این مسیر را با دستگاه آسفالت رو کنده و بقول خودشان سرعت گیر درست گردند کندن این سرعت گیر ها و تعدد آن بدون هیچ دلیلی و آنهم درست یک روز بعد از آن هم با توجه به اعتراض های صورت گرفته بعضی از این کنده کاری ها راآسفالت نموده که آنهم خودش در واقع نوعی سرعت گیر محسوب می شود از سایت شمال نیور و یا مسئولین سییمای مازندران برنامه بدون تعارف خواهشمندیم که از این مسیر فیلم تهیه و در برنامه خودتان و (20/30) پخش کنید و یا لااقل از مسئولین مصاحبه ای تهیه و علت را جویا شوید.
مازنی ریکا 21 تير 1393
زنده باد آقای مهدی محمدی.
نا شناس 21 تير 1393
درشهرستان نکا وجاده نیروگاه 15دست انداز غیراصولی وبدون هماهنگی از اداره راه نکا زدند وجاده راخراب کردند این چه وضعی است لطفا پیگیر شوید چرا مسوولین ما به جای گرفتن ابرو چشم را کورمیکنند چرا کسی پاسخگونیست چرابدون مطالعه کارمیکنند وبه جای روبه جلورفتن به عقب برمیگردند جلوی هر روستا سه دست انداززدن شدخدمت یا کارمفید

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.119 seconds.