.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سومین یارانه فاز دوم امشب واریز می شود
سومین یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حالی امشب به حساب تمامی سرپرستان خانوارهای متقاضی واریز می شود که با احتساب فاز اول این چهل و یکمین یارانه نقدی خواهد بود.

 شمال نیوز: سومین یارانه فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها در حالی امشب به حساب تمامی سرپرستان خانوارهای متقاضی واریز می شود که با احتساب فاز اول این چهل و یکمین یارانه نقدی خواهد بود.

یک مقام مسوول در سازمان هدفمندی یارانه‌ها در گفت‌وگو با ایسنا ، از واریز 45 هزار و 500 تومان یارانه به حساب تمامی ثبت نام کنندگان خبر داد و گفت: یارانه نقدی ساعت 24 یکشنبه 22 خرداد ماه به حساب سرپرستان خانوارها واریز شده و قابل برداشت خواهد بود.

بنابراین گزارش درحالی چهل و یکمین یارانه نقدی پرداخت شده از سال 89 تا کنون، سومین یارانه نقدی فاز دوم هدفمندی یارانه هاست که 38 مرحله ابتدایی در فاز اول هدفمندی و تا فروردین سال جاری به حساب سرپرستان خانوار واریز شده است.

واریز یارانه 45 هزار و 500 تومانی در شرایطی چهل و یکمین ماه متوالی را نیز پشت سر خواهد گذاشت که قرار بود بعد از مدت ها بحث و بررسی و انتقاد نسبت به عملکرد دولت قبل در پرداخت یارانه به عموم جامعه در این شیوه حمایتی بازنگری شود. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.161 seconds.