.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اهدای اعضای بدن جوان کجوری به 8 بیمار

 شمال نیوز: نماینده سازمان پیوند اعضا در نوشهر و چالوس از اهدای اعضای بدن جوان کجوری به هشت بیمار نیازمند خبر داد.

زینب قاسمی در گفت‌وگو با فارس در نوشهر اظهار داشت: براثر سانحه تصادف در روز 17 تیرماه جوان 19 ساله کجوری به نام مرتضی نعیمایی اهل روستای حیرت کجور دچار آسیب شدید مغزی شد که بلافاصله برای انجام معالجات به بیمارستان طالقانی چالوس منتقل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه با وجود تلاش پزشکان برای نجات این جوان از مرگ، وی یک روز بعد از تصادف به کما رفت و دچار مرگ مغزی شد، افزود: با صحبت‌هایی که با خانواده مرگ مغزی شده کجوری داشتم آنها در کمال ادب و احترام فراوان برای اهدای عضو فرزندشان اعلام رضایت کردند که از برخورد و ادب و متانت آنها بسیار تشکر می‌کنم.

نماینده سازمان پیوند اعضا در نوشهر و چالوس با بیان اینکه این جوان مرگ مغزی شده در کرج دوران سربازی خود را سپری می‌کرد، اظهار داشت: وی در جاده کجور به همراه دوستش سوار بر موتور بود تا برای شرکت در مراسم ترحیم مادرش که 10 روز قبل دار فانی را وداع گفته بود به زادگاهش در روستای حیرت برود که در بین راه دچار سانحه تصادف می‌شوند.

وی با بیان اینکه در این تصادف دوست مرتضی در دم جان می‌سپارد اما خودش دچار ضربه مغزی شده و به بیمارستان چالوس منتقل می‌شود، تصریح کرد: قلب، کلیه‌ها، کبد و بخش زیادی از بافت‌ها و نسوج این جوان با رضایت خانواده‌اش به بیماران نیازمند اهدا شد که عمل جراحی برای برداشتن این اعضا امروز انجام شد.

قاسمی گفت: از روستای حیرت و عالیدره تاکنون سه مورد اهدای عضو از خانواده‌های نعیمایی داشتیم که اهداکنندگان همگی از اقوام و بستگان درجه یک همدیگر بودند. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.129 seconds.