.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داور دیدار فینال جام جهانی مشخص شد
فیفا داور ایتالیایی را برای قضاوت فینال جام جهانی 2014 برزیل بین تیم های آرژانتین و آلمان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، نیکلا ریتزولی ایتالیایی قضاوت دیدار فینال جام جهانی را که بامداد دوشنبه در ورزشگاه ماراکانا شهر ریودوژانیرو بین تیم های ملی فوتبال آلمان و آرژانتین برگزار می شود به عهده دارد.

ریتزولی 42 ساله تا به حال قضاوت دو دیدار آرژانتین در جام جهانی را به عهده داشته است؛ پیروزی 3 بر 2 آنها مقابل نیجریه در مرحله گروهی و پیروزی یک بر صفر آلبی سلسته مقابل بلژیک در مرحله یک چهارم نهایی.

 

 

این داور ایتالیایی شکست تحقیر آمیز 5 بر یک اسپانیا مقابل هلند را هم قضاوت کرد و در این 3 دیداری که به عنوان داور انجام وظیفه کرده در مجموع 9 بار بازیکنان را با کارت زرد جریمه کرده اما کارت قرمز را در این تورنمنت از جیبش خارج نکرده است.

انتخاب ریتزولی به عنوان داور دیدار فینال می تواند با اعتراض آلمان ها مواجه شود چرا که بعد از دیدار آرژانتین مقابل بلژیک مارک ویلموتس سرمربی بلژیک اعلام کرد این داور به سود آرژانتین سوت می زند.

ویلموتس بعد از شکست تیمش مقابل آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی گفت: نمی خواهم مثل کودکان غر بزنم اما این داور در این بازی هرگز به ضرر آرژانتینی ها سوت نزد. هر زمان بازیکنان من با مسی برخورد می کردند او یک خطا به سود آرژانتین می گرفت.

 

 

ریتزولی با اکثر بازیکنان تیم ملی آلمان آشناست چرا که قضاوت دیدار فینال لیگ قهرمانان سال 2012 که در ورزشگاه ومبلی لندن بین دو تیم دورتموند و بایرن مونیخ برگزار شد را به عهده داشت.

ماسیمو بوساکا مدیر بخش داوری فیفا گفت: ما بهترین دوران را برای بهترین دیدارها انتخاب می کنیم و ریتزولی ایتالیایی به عنوان بهترین داور قضاوت مهمترین و بهترین بازی جام یعنی دیدار فینال را برعهده خواهد داشت.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.