.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سید رمضان شجاعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه
وضعیت کشاورزی مازندران تاسف بار است !
شجاعی با اشاره به مشکل اشتغال در جامعه گفت: باید وزارتخانه را فعال کنیم و جذب سرمایه داشته باشیم و از ظرفیتهای استان و شهرمان استفاده کنیم و اگر می خواهیم بخش خصوصی را فعال کنیم باید با عمل و اقدامات عملی این امر را محقق کنیم...
وضعیت کشاورزی مازندران تاسف بار است !

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس وضعیت صنعت و کشاورزی را در استان وا اسفا دانست.

به گزارش شمال نیوز سید رمضان شجاعی در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه ساری گفت: اکنون مردم خودشان به صورت امتحانی محصول می کارند و اگر خوب جواب داد دوباره تکرار می کنند.

وی با بیان اینکه کشاورزی استان اگر تقویت شود 45 درصد از منابع غذایی کشور را تامین می کند که باید در این زمینه برنامه ریزی صورت گیرد.

وی گفت: جمهوری اسلامی ایران حاصل خون شهداست و پیشرفتهای کنونی مرهون تلاش و مجاهدت در عرصه های مختلف است.

شجاعی عنوان کرد: در برابر نگاههای وهابی، سلفی و داعشی خودمان را به بهترین شکل عرضه می کنیم. آرمان خواهی شیعه به گونه ای است که استکبار جهانی با تمام قدرتش علیه ما برخواسته اند. سیاستهای یک بام و دوهوای آمریکا همیشه اینگونه بوده است.

نماینده مردم ساری و میاندورد در مجلس گفت: امروز برای اینکه اسلام و نگاه شیعه را طوری دیگر جلوه دهند از گروه تروریستی و خونخواری سلفی و داعش حمایت می کنند و به دلیل آنکه این گروه در سوریه نتیجه نگرفت در عراق دست به حرکتی دیگر زدند.

شجاعی گفت: آمریکا نگران اینست که امروز جمهوری اسلامی ایران قدرت منطقه شود و در فکر متوقف کردن ماست. داعش مجموعه ای از هفت هزار جانی از کشورهای اروپایی، آفریقایی و آسیایی است که از سوی استکبار حمایت می شوند.

وی افزود: دولت اسلامی عراق و شام موسوم به داعش جرقه آتشی را در مرزهای جمهوری اسلامی به پا کرده اند و تلاش می کنند تا کشور عراق را به دو کشور کردنشین کردستان، سنی نشین و شیعه نشین تبدیل کند.

وی گفت: اهداف این گروه آن است که ایران را متوقف کند زیرا جمهوری اسلامی ایران قدرت عقیدتی جهان است، زیرا جمهوری اسلامی ایران استکبار ستیز است و با قدرت از کیان خودش دفاع می کند.

نماینده مردم ساری و میاندورد یکی از راههای برون رفت از مشکلات را توجه به اقتصاد مقاومتی بیان کرد و گفت: برخی از مدیران متاسفانه بفکر نیستند.

وی با اشاره به اینکه اگر مسئولان درست به صحنه بیایند نیازی به واردات گوشت، گندم و برنج نداریم گفت: اگر وزارت کشاورزی به تنهایی اقتصاد مقاومتی را اجرا کند نیازی به واردات نداریم.

شجاعی کیاسری در بخش از سخنانش به مذاکرات هسته ای اشاره و اضافه کرد: ما تیم مذاکره کننده را حمایت می کنیم و نمی گذاریم به حق ملت ما دست اندازی شود زیرا ما جزو هشت کشور دارنده فناوری هسته ای هستیم و این افتخار بزرگی است.

نماینده مردم ساری و میاندورد گفت: اگر 1+5 به توافق نرسند فردا بهانه هایی دیگر مانند حقوق بشر مطرح می شود. کار دولت و تلاش ما این است که بر مشکلات فائق شویم و اعتقاد و باور اقتصاد مقاومتی در همه مسئولان وجود داشته باشند.

شجاعی با اشاره به مشکل اشتغال در جامعه گفت: باید وزارتخانه را فعال کنیم و جذب سرمایه داشته باشیم و از ظرفیتهای استان و شهرمان استفاده کنیم و اگر می خواهیم بخش خصوصی را فعال کنیم باید با عمل و اقدامات عملی این امر را محقق کنیم.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 تير 1393
با عرض سلام خدمت اقای شجاعی // عرض شود این سخنان برای مردم فهیوم ساری بارها از طریق رسانه ها شنیده شده شما زحمت بکشید ایده های خود را در صحن علنی مجلس و با جلب نظر نمایندگان مطرح فرمایید نه در نماز جمعه ساری / زمان صحبت کردن گذشت باید در عمل به داد مردم رسید
نا شناس 21 تير 1393
نمی دونم چی شده که حدود یک ماهه چند تن از نماینده های مازندران فعال رسانه ای شدند؟؟؟ حالا این پالسها رو داشته باشیم تا بعد ببینیم موضع از چه قراره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 تير 1393
نکته ظریفی اشاره نموده
شجاعی سار ی
حسینی قائمشهر
لاشکی چالوس
مقیمی بهشهر

این روزها خیلی فعال شدند....
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 21 تير 1393
خداوکیلی داره فعالیت میکنه،حداقل شعار نمیده مثل اون نماینده
حالا رای میخواد یا نه مهم نیست بذارید همینقدر کارو هم بکنه
بخدا هیچکدوم از نماینده های ادوار گذشته تا شش ماه قبل انتخابات تکون نمیخوردن
حالا ایشون داره تحرک پیدا میکنه شاید این حرکت باعث بشه اون نماینده هم هفته بعد بیاد یه دو ساعت از بودجه هایی که گرفته و کارخونه هایی که زده رو تو نماز جمعه بخونه
نا شناس 22 تير 1393
ای ول. تو خال زدید. یه خبرایی باید باشه که همشون دارند ژست مردم دوستی میگیرند
نا شناس 24 تير 1393
آخ برار جان آدم شه تن وسله قسم ره نتونده بخره. اونوقت ته شونی قسم خدا خرنی که شجاعی دره خله کار کنده ؟؟
نکن این کار ره برار...به خاطر شجاعی ها شه آخرت ره نروش...
ته گره
نا شناس 21 تير 1393
شما تو مجلی چیکار میکنی! جز گیر دازن به این وزیر به اون وزیر جهت امیال سیاسی! یک کم به فکر مردم باشید
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 21 تير 1393
برادر با همین کارها برای شهرمون بودجه میگیرند دولت تغییر کرده اون موقع که بودجه میگرفتن یوسف نزاد و شجاعی با هم بودند شاید از یک گروه سیاسی نبودند ولی پشت همو خالی نمیکردند، الان تکو تنهاست حالا شاید یکی دوتا از نماینده های استان با ایشون همقدم بشند راهش همینه وزیر رو به مجلس بکشونند تا بودجه و امکانات بگیرند
شما راهکار بهتری سرراغ داری؟
اونموقع که مدیرامون از ساری بودند شما ناراحت بودید تو نماز جمعه خطبه ایراد میکردید زمان باندبازی گذشته
شما راهکار ارائه بده
شجاعی ما پشتتیم یک جمال الدین کلایی
مهدوی جمنانی 21 تير 1393
جناب آقای دکترشجاعی عزیز الحق والانصاف سخنرانی پرمحتوایی در پیش از خطبه های نمازجمعه مرکز استان ایراد فرمودید و به مسائل روزجهان و کشور و استان اشاره داشتید که حاصل تجارب و بینش ارزشمند شما در سطح ملی است موضوع اقتصاد مقاومتی متاسفانه همچنان در حد مقاله و صورت جلسه و پیشخوان رسانه ای باقی مانده وتاکنون به مرحله عمل نرسیده است اگر اراده عملی باشد بدون شک میتوان به آینده اقتصاد کشور امیدوار بود اما دستان ناپاک خصوصا در بدنه ی اجرایی کشور بدلیل عادت به سهم خواهی و رشوه و منفعت طلبی فرصت ها را یکی پس از دیگری ناکارآمد و معلول میسازند و بدتر این بیش خواهی در استان پرنعمت مازندران بیش از استانهای دیگر به بهانه های واهی خودنمایی میکند لذا نه کشاورزی ما کشاورزی میشه و نه صنعت ما اجازه رخ نشان دادن دارد بنابراین از جنابعالی که انسان باهوش و دانا و سخت کوشی در عرصه ملی و بوژه خانه ملت هستید انتظار دارد که با اجماع نظر همکاران خود و بدون توجه به شیطنت تقابل بین شهرها و بصورت یکپارچه نگری به استان و به مدد دلسوزان و فرهیختگان و صاحبان اندیشه و اقتصاد و در راس آن بهره مندی از رهنمود داهیانه و خردمندانه نماینده بزرگوار ولی فقیه دراستان وبرخورداری از توان و تجربه و اشتیاق مدیرارشد استان در سایه ی همدلی و همراهی و هم افزایی مازندران را از این شرایط روبه بحران نجات دهید و همه خوب میدانیم با این همه انعام خدادادی و ظرفیتهای بالقوه بی بدیل مازندران باید بسیار بیش از این حدواندازه پیشرفت و توسعه داشته و باید میانگین درآمدی ساکنین این دیار بهشتی از سطح منطقه ای هم بیشتر بود و معضلی بنام بیکاری نداشت اما امروز ماندران در چه شرایطی است و ... . بااحترام ، م . مهدوی جمنانی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 تير 1393
آقای جمنانی بوش بلند شد
نا شناس 24 تير 1393
جمنانی جان ؛ اتاچی بو انه؛ ته ندوندی چیشی بو هسته؟
نا شناس 21 تير 1393
ببخشيد مي پرسم چند نفر از نمايندگان محترم استان مازندران در كميسيون كشاورزي مجلس عضو هستند تا از وضع اسف بار كشاورزي مازندران دفاع كنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ويا اينكه چند نفر داوطلب شد اما بدليل ترافيك بالا عضويت دراين كميسيون نمايندگان مازندران از حضور دراين كميسيون محروم شدند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

البته دراين دوره فقط يك نفر يعني آقاي نياز آذري از بابل بعنوان عضو
نا شناس 21 تير 1393
* با سلام
رسم شده همه مشكل را مي گويند هم مشكل دار مي گويد و هم آناني كه وجودشان در منصب براي حل مشكل است نمي دانيم كي مي خواهد حل كنه؟
جناب آقاي شجاعي الان دو دور نماينده اي بايد شما جواب بدهي براي حل مشكلات كشاورزان تو مجلس چكار كردي اگر متاسفي براي حودت بايد باشي كه يا نخواستي يا نتوانستي / مگر انتخاب و نظارت بر وزير وهمه امور كشور حتي رياست جمهور در وظايف تان نيست .
شما نگران آمريكاه نباش سنگ بزرگ علامت نزدنه / حوزه خودت را بچسب كه ويرانه شد و شكم مردم گرسنه و در هر خانواده اي يخچال ژر از دارو ست - نرخ بيكاري دكتر -تعداد 6000 نفر - ارشد 23 درصد - نرخ تورم - نرخ بزه در ايران - نرخ اميد به زندگي - رشد ناخالص داخاي - سرانه مطالعه - افزايش تعداد زندانيان - بهزيستي - كميته امداد - بهره وري - تخريب جنگل - فوتي جاده ها و..... اگر مي خواهي نگران بشي كه نشدي و نميشي و...
حامد ساروی 21 تير 1393
اقای محترم گفتن مشکل تنها چه دردی رو دوا میکنه بفرمایید شما نمایندگان استان تو این چند ساله در این راستا چه کردید
نا شناس 21 تير 1393
ما هم میدونیم وضعیت اسفبار هست و این حرفهارو همه بلدن بزنن . راهکار چیه؟ , شما رفتین مجلس که مشکلات را حل کنید. نه اینکه موعظه گر بشید.
saeid 20 تير 1393
جناب شجاعی فقط همین بس که در بررسی بودجه سال 93 که پیشنهاد شد از محل صندوق ذخیره وام به کشاورزان بدن که سرمایه در گردش اونا باشه متاسفانه و صد بار تاسف که مجلس به اون رای نداد و حضرات فرمودند این وام که به کشاورزان داده شود باعث افزایش تورم میشه. حالا شما دارین میگین وضع کشاورزی اسف بار است.
در کجای تاریخ ایران چه قبل و چه بعد ازانقلاب به کشاورزی توجه شد. شما در مجلس چند برنامه توسعه کشور تصویب کردین و گفتین که محور برنامه کشاورزی است. شما را به شرف و وجدان شما قسم میدم که خود قضاوت و نتیجه را از دفتر خود اطلاع رسانی کنید که کی و کجا کشاورزی محور توسعه بوده.
اصلا بفرمایید اصلا حاکمیت این دیدگاه محوری را ذره ای قبوول داره و یا عمل کرده........................
محمد93 20 تير 1393
شجاعی باز رای میخوای جمع کنی
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 22 تير 1393
من منتظرم همین محمد 93 شما یه خبر ازش تو شمال نیوز بره بازخوردشو ببینم
حالا یار دبستانی دهه شصتی ها میشی یا محمد 93 مهم نیست
ولی ای کاش رمدانی نظر همه ی مردم رو تایید میکرد
من رای جمع کردنو در سوپری کنار مسجد شکوهی میبینم
امیدوارم دیگه تکرار نشه
مازندرانی 20 تير 1393
واقعا ! دروغه
علی 20 تير 1393
فصل شجاعی و دامادی گذشت . فصل جدیدی باید خواند
- 21 تير 1393
الان نزدیک به 35 سال است که ازانقلاب میگذرد درطول این 35 سال کلیه صنایع وابسته به کشاورزی استان که حرف اول را درسطح کشور وخاورمیانه میزد منهدم شد.زمینهای کشاورزی که افتخار تولید راداشتیم تبدیل به ویلاسازی وشهرکهای صنعتی شد که 85درصد واحدهای ان تعطیل است زیرا که قدرت تولید ندارند.جنگلهای ما 1960000هکتاران انبوه بود به حدود600000هکتار رسید.از210000 هکتار زمین کشاوررزی که تولیدات عمده ان برنج ومرکبات میباشد.چنان بلایی بسرشان امده که شما اقای نماینده در تریبون نماز جمعه موضوع را بیان داشتید .شما که این فرمایشات را میفرمایید منظور شما اینست که مردم نسبت به اصلاح ان برایند ؟. اگر چنین است شماچرا به مجلس راه یافتید .؟ مادر طول این سالها نه دیده ونه شنیده و در رسانه ای نخواندایم که یک نماینده مازندرانی مشکل استان را درصحن علنی وبا برنامه اصلاحی مطرح نماید اقای شجایی شما که درزمان مدیریت خودتان در صدا وسیما اطاق فکر درست کردید وبقول خودتان اندیشمندان را دعوت میکردید ومشکلات را بررسی ویادداشت میکردید وبهمین روش برنده انتخابات شدید .حالا همان مشکلات را بجای تریبون نماز جمعه درمجلس مطرح بفرمایید.واز مجلس نظر بخواهید تا برطرف شود
حسینی 21 تير 1393
دوستان کمی واقع بین باشیم
آقای شجاعی واقعا نماینده قوی و و قدری هست تو مجلس. ما سارویها باید کمک کنیم به این نماینده. من به چشم خودم دیدم که آقای شجاعی برای امور عمرانی روستاها و شهر اعتبار جذب کرده و خیلی از نماینده های شهرهای دیگه هیچ اعتباری نمی تونستن جذب کنند.
پاسخ ها به این نظر
نا شناس 24 تير 1393
بفرما چه کار قدری انجام دادند؟
نکنه منظورت از قدر حمایت و رزفتن سر صحنه سریال پایتخته ؟
ناشناس 25 تير 1393
داداششششششششششش اگر وام میخوای بگو برات جور کنیم . کدوم قدرت؟
نادر 22 تير 1393
عمل ضعيفه حرفات خوبه
علی 22 تير 1393
آقای شجاعی بجای تکرار حرفهای مردم در مازندران برو در مجلس از حق مازندران مظلوم دفاع کن . الان باب شده مسئولین فقط حرف مردم را تکرار میکنند این کارها رای نمی آورد چون ملت از شما عملکرد میخواهد نه انتقاد!!!!
خندان 22 تير 1393
واقعا جای تقدیر و تشکر از نماینده شجاع ساری داریم که هرگز تملق نگفت و با شجاعت هم پیگیر مشکلات است و هم در بیان آن صراحت دارد و ما هم این را باید بدانیم که نمایندگان چه وظیفه ای دارند و خارج از وظیفه اشان توقع نداشته باشیم
رهرو ولايت 23 تير 1393
جناب دکترشجاعي نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي
همانطورکه ميدانيداموزش دربخش صنعت وکشاورزي لازمه پيشرفت وتوسعه ميباشدکه مقام عظماي ولايت ورييس جمهورمحترم تاکيد بسياري بران دارند.حال انکه بامديراني تندرو وبه دوراز اعتدال وتدبيرکه نياز مبرم جامعه جوان امروز است که مانند اداره کل فني وحرفه اي مازندران درمدت ٣٠روز٣٠ابلاغ صادرکرديده وعزل ونصبهاي فراوان داشته ان هم توسط مديرکلي که تنهاهم وغمش انتخابات حوزه قايمشهر بوده ,وبرنامه ديکري ندارد,ميسرخواهدبود.
123 23 تير 1393
آقا تازه بیدار شده بهش گیر ندین! خدا عاقبت ماسارویهارو ختم به خیر کنه
نا شناس 24 تير 1393
خواب دیدی خیر باشد سید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.226 seconds.