.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جنگل‌های مازندران در حال تخریب است

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس گفت: با روند فعلی دفن زباله، بسیاری از جنگل‌های مازندران در حال تخریب است.
 
به گزارش شمال نیوز قاسم احمدی لاشکی امروز در گفت‌وگو با فارس گفت: تاکنون در مازندران هیچ کار اساسی برای گره‌گشایی از مشکل زباله انجام نشده است.

وی با اشاره به کلنگ‌زنی نیروگاه زباله‌سوز در ساری و نوشهر با حضور محمدزاده رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور، اظهار داشت: تاکنون این دو پروژه از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار نبوده و در صورتی که با این رویه پیش رود، باز هم سال‌های سال طول می‌کشد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه دستگاه‌های نیروگاه‌ زباله‌سوز ساری و نوشهر خریداری شده و آماده نصب است، بیان ‌داشت: با وارد شدن دستگاه‌ها، ضمانت آن شروع می‌شود و در صورتی که راه‌اندازی این نیروگاه‌ها طی یکسال آینده تمام نشود، ضمانت آن به اتمام می‌رسد.

وی با اعلام اینکه بسیاری از جنگل‌های استان در حال تخریب‌ است، گفت: زباله به صورت غیرکارشناسانه دفن می‌شود و همچنین نحوه جمع‌آوری نیز نگران‌کننده است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس با بیان اینکه باید اعتبارات ملی برای ساماندهی وضعیت زباله اختصاص یابد، یادآور شد: این اواخر نامه‌ای درباره وضعیت زباله به معاون رئیس جمهور ارائه شده که بنا بر اهمیت دستور، برای نیروگاه نوشهر درخواست مساعدت شد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات مازندران بحث زباله است که امیدواریم مسئولان در این زمینه اهتمام ویژه داشته باشند./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دلسوز منابع طبیعی 27 تير 1393
مراتع ییلاقات بندپی شرقی خصوصاروستایشالدرکا به حالت بحران رسیده درد دلمان رو کجا مطرح کنیم متاسفانه آقای فلاح استاندار و مهندس نیاز آذری نماینده بابل هم با زمین خواران هم دست شدند و ماموران منابع طبیعی هم کاملا بی خیال قضیه هستند آخه به داد مراتع برسین.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.