.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
داروخانه‌ها مجاز به دریافت حق فنی نیستند

 حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری رئیس دیوان عدالت اداری صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر آیت‌الله محمدی‌گیلانی با اشاره به ابعاد شخصیتی ایشان اظهار داشت: در دورانی که انقلاب به شدت از ناحیه منافقین مورد تهدید قرار گرفته بود، یکی از مهمترین شخصیت‌ها و ارکانی که در مقابل این جریان ایستاد مرحوم آیت‌الله گیلانی بود.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس وی ادامه داد: آیت‌الله گیلانی در حوزه علمیه قم چه قبل و چه بعد از انقلاب تا زمانی که مسئولیت دادگاه را نداشتند، یکی از بزرگان علمی و استوانه‌های حوزه علمیه قم بودند و شاگردان زیادی را تربیت کردند.

منتظری همچنین در پاسخ به این سوال که آیا داروخانه‌ها حق دریافت حق فنی دارند یا خیر گفت: داروخانه‌ها به هیچ وجه مجاز به دریافت حق فنی از مردم نیستند و این امر به وزارت بهداشت نیز ابلاغ شده و لازم‌الاجرا است.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: این موضوع با حضور 4 نفر از نمایندگان دولت و وزارت بهداشت مورد بررسی قرار گرفته و روی این موضوع کار کارشناسی انجام شده است.

وی افزود: نمایندگان وزارت بهداشت نیز انصافا خیلی خوب به میدان آمدند و تا جایی که مقدور بود از این مصوبه دفاع کردند ولی دفاع‌شان مورد پذیرش نبود./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.941 seconds.