.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
امضا کننده طرح افزایش حقوق مادام العمر؛
نام 4 نماینده شمالی در فهرست نوزده نفره !
با توجه به انتشار اسامی امضا کنندگان طرح حقوق مادام العمر سیاسیون و مشاهده ی اسامی نمایندگان ساری ، تنکابن و صومعه سرا ، ذهن اکثر مردم حوزه های انتخابی را به این سوال واداشته است که با چه نگاه یا توجیهی نمایندگان ما تصمیم به جریان انداختن چنین طرحی گرفته اند!؟
نام 4 نماینده شمالی در فهرست نوزده نفره !

19نماينده مجلس شورای اسلامی استفساريه تبصره سه ماده ۷۱ قانون خدمات مديريت كشوري كه بر افزايش حقوق مقامات سياسي و به اصطلاح "حقوق مادام العمر" اين مقامات تاكيد دارد را امضا كردند.

دراین بین که نام سه نماینده مازندرانی و یک نماینده گیلانی مجلس نیز دیده میشود اولین سوالی که در اذهان عمومی ایجاد خواهد کرد این است که نمایندگانشان با چه نگاهی طرح استفساریه ی تبصره سه ماده ۷۱ را به جریان در آوردند؟

یاد آور میشود در روز دوشنبه مورخه ی 23/8/90 نمایندگان جلسه ی علنی مجلس شورای اسلامی طرح استفساریه ی تبصره ۳ مواد ۷۱ و ۱۱۷ قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۱۳۸۶ را به رای گیری گذاشتند تا با اکثریت آرا به تصویب برسد .

بر اساس این طرح که ابتدا به امضای ۱۹ نفر از جمله چهار نماینده شمالی رسیده است ، کساني که حداقل دو سال در پست هاي سياسي قرار گیرند، چنانچه که از اين پست ها برکنار شده يا کناره گيري کنند، در صورتي که به سمت پايين تر منصوب شوند و حقوقشان کمتر از ۸۰ درصد دوران مدیریتی باشد، بايد ما به التفاوت حقوق به گونه اي به آنها پرداخت شود تا از ۸۰ درصد فوق العاده پرداخت حقوق برخوردار شوند.

همچنین در این استفساریه مقرر شده تا بازنشستگان اين مناصب نيز از اين دريافتي دائمي برخوردار گردند.

براساس این طرح، حقوق برخی از مقامات سیاسی همچون روسای سه قوه، معاون اول رییس جمهور، سفرا، وزرا، معاونین وزرا، نمایندگان مجلس و استانداران که دو سال در مدیریت سیاسی خود باقی باشند و پس از آن در هر مسئولیتی که باشند ۸۰ درصد شغل مقامات سیاسی را دریافت خواهند کرد.

البته اين مصوبه شامل مديران و مسئولان سياسي دولت هاي گذشته نخواهد شد و از این پس اجرایی میشود.

هرچند که بعضی از نمایندگان این مصوبه را قانون جدید ندانسته و فقط ابهام زدایی از قانون قبلی می دانند اما با توجه به بار مالی فراوان و مغایرت با اصل ۷۵ قانون اساسی، دلایل امضا و به جریان در آوردن این طرح آن هم در ماه های پایانی دوره هشتم مجلس شورای اسلامی که بعد از آن قطعا" بسیاری از نمایندگان مجلس در پست های کلان سیاسی و مدیریتی قرار میگیرند، چه خواهد بود؟

با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات در اسفند ماه امسال آیا بهتر نبود نمایندگان برای حذف این ماده و امتیاز های داده شده در آن تصمیم گیری میکردند تا مردم و رای دهندگان خود را در انتخابشان مطمئن سازند؟

در همین رابطه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه ی علنی یکشنبه ، مصوبه مجالس گذشته درباره نحوه حقوق کارکنان دولت را دارای اشکال دانست و اضافه کرد : به نظر من اصل این قانون اشکال دارد و انشاالله شورای نگهبان این مصوبه را رد خواهد کرد چرا‌که بار مالی نیز خواهد داشت.

با توجه به انتشار اسامی امضا کنندگان طرح حقوق مادام العمر سیاسیون و مشاهده ی اسامی نمایندگان ساری ، تنکابن و صومعه سرا ، ذهن اکثر مردم حوزه های انتخابی را به این سوال واداشته است که با چه نگاه یا توجیهی نمایندگان ما تصمیم به جریان انداختن چنین طرحی گرفته اند!؟

به گزارش رسانه ها این اسفساریه با امضای ۱۹ نماینده تقدیم مجلس شد که نام : سید رمضان شجاعي كياسري نماينده ساري ، علي اصغر يوسف نژاد نماينده ساري ، ابوالفضل نيكنام نماينده تنكابن - رامسر و سیدکاظم دلخوش نماینده صومعه سرادر بین امضا کنندگان دیده می شود.

اين طرح واكنش هاي منفي فراواني را در سطح جامعه به دنبال داشت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی شیخ ویسی 29 آبان 1390
اینه میگن که نماینده ها دل سوز مردم هستند!!!!! پس مشخص شد چرا!!!!
نا شناس 29 آبان 1390
واقعا به حال دو نماينده ساري شجاعي و يوسف نژاد بايد تاسف خورد كه باعث شرمساري سارويها شدند
نا شناس 29 آبان 1390
واقعا " که.... چه معنی میده این کار؟
دادمان 29 آبان 1390
لا اقل اگه یه کشوری بود که از نیروهای کار آزموده اش در هر شرایطی استفاده میکرد اونوقت میتونست موجه باشه نه کشوری که با یک تغییر همه چی شق القمر میشه و همه کار نیروهای قدیمیش میشه مرور روزنامه ها!!! خلاصه اینکه به ما نیامده.
نا شناس 29 آبان 1390
يعني با همين 19 نفر مصوب شده؟ اسامي راي دهندگان را بديد. چي شده چرا اسامي همه را نداديد. مصوبه مجلس است و جزو مصوبات مجلس نهم .
ضمنا نياز به مصوبه نداشت. مگه اين آقايون در حال خوردن و بردن نيستند؟
نا شناس 29 آبان 1390
افزایش35درصدی کارمندان بدبخت (واقعا بدبخت) رو تایید نکردن حالا برای خودشون 80درصد واقعا اینا دلشون میخواد این مردم دوباره پای صندوقهای رای برن.
نا شناس 29 آبان 1390
دم دکتر محسنی گرمممممممممممممممممم
نا شناس 29 آبان 1390
خدا ازشون نگذره متاسفانه کسایی با این طرح موافقن که شعارهای دینی شون گوش فلک رو کر کرده
نا شناس 29 آبان 1390
آقای شجاعی شما نگه کم حقوق می گرفی که حالا بیشتر می خواستی
سید 29 آبان 1390
در زمان تبلیغات انتخاباتی خودشون دلسوز مردم میدونند و مدعی هستند فقط برای خدمت به مردم قصد نشتن بر روی صندلی مجلس را دارند و اکنون با این مصوبات تمام آن حرفها شعار تبلیغاتی بود و بس
عابدي 30 آبان 1390
وقتي مطمعن شدند كه راي نميارند .دنبال حقوق مادام العمر رفتند
شجاعي 30 آبان 1390
واقعا بايد به حال مركز استان گريست .به جاي اينكه در مجلس به مشكلات اساسي شهر بپردازند.يقه وزير راه ووزيز كشاورزي را بگيرند اسير دنياي خودشان شدند
زماني 30 آبان 1390
يك كف مرتب براي شجاعي اصولگر//////////////////////////////////////
کوچصقهانی 30 آبان 1390
حقیقتا من اعتقاد دارم دقت شورای نگهبان در تائید و رد صلاحیت افراد بسیار سطحی هست زیرا افراد سود جو و منافع طلب برای گرفتن صلاحیت و امثالهم راهش را بلد هستند باید قبول کنیم سیستم های نظارتی کشور دچار مسامحه کاری شدند . امیدوارم از دست شورای نگهبان رد نشود این مصوبه را رد کند چون کارمندان دولت منتطر تصمیم شورای نگهبان هست و مسولین محترم باید دقت کنند طرح و تصویب چنین قوانینی برای قشر خاصی در پیکره نظام اداری ، موجب تقویت فساد مالی و کاهش رادمان کاری در سازمانهای دولتی خواهد شد اما آقای دلخوش مردم از شما بیشتر انتظار داشتند یعنی شما از کارشناسان و کارکنان دولت بیشتر کار می کنید ؟ چون نزدیک انتخابات هست دوست ندارم بیشتر از این بنویسم باید بدانیم خداوند بخشی از مجازات اعمال و رفتار انسانها را در این دنیا فرار داده از خدا بترسید و قانع باشید چون نفرین مردم خیلی زود به عرش می رسد . همچنین باید بدانید کلیه رفتار شما و خدمت خاص شما به افراد خاص جامعه تحت نظر مردم هست اما مردم سکوت کرده و پاداش بعضی ها را متناسب با رفتار و خدمات شان خواهند داد
حجسني 30 آبان 1390
اقاي نماينده بنده 13ماه حقوق نگرفتم..ايا ميداني چگونه زندگي ميكنم.؟غيرتتان كجا رفت .قسمتان كجا رفت .نكنه درروز سوگند خوردن سوگند دروغ خوردين
نا شناس 30 آبان 1390
ما شیفتگان خدمتیم نه تشنگان قدرت!!!!!!!!!!!
نا شناس 30 آبان 1390
مردم ! چشم و گوشتان را باز كنيد با مطالعه راي بدهيد.
نا شناس 30 آبان 1390
مهندس نریمان و دکتر محسنی افتخار مازندرانند
نا شناس 30 آبان 1390
نماينده فقط دكتر محسني
ناشناس 30 آبان 1390
اينتا ره گننه عدالت!ندونسني؟!الان دونني.
نا شناس 30 آبان 1390
باز هم دم دكتر محسني گرم
مونا 30 آبان 1390
خوب پس نماينده هاي محترم ساري فارغ از گرايش سياسي شون وقتي پاي منافع شخصي به ميون مياد خيلي خوب با هم كنار ميان . فقط وقتي پاي مصالح مردم باشه ياد سورك و كياسر مي افتن
فضول 30 آبان 1390
بای بای چهار نماینده دلسوزززززززززززززززز برای همیشه!!!!!!!!!!!!
نا شناس 30 آبان 1390
کار باید حساب شده باشه نمایندگان ساری چون کارشان کلا تعطیل شده چون ده اونها شهر وشهرستان شد دیگه مجلس کاری ندارند بالاخره بفکر گذران زندگی باتجملات باید باشند
امير 30 آبان 1390
از آقاي دكتر ادياني وديگر نمايندگان استان انتظار داريم . با مخالفت وبيان نظر علمي اين طرح را حذف نمايند.
مجتبی 30 آبان 1390
يك كف مرتب براي یوسف نژاد اصلاح طلب//////////////////////////////////////
مستضعف 30 آبان 1390
افرين به شجاعت شجاعي نماينده ساري حورا///////////////////////////////
نادري 30 آبان 1390
اينا ره ميگن درد كشيدگان جامعه.وقتي سوار شدند 4اسبه ميتازند
من 30 آبان 1390
ای کاش اسم کسانی که به این طرح رای دادن رو هم میزدید تا این بصیرت افزایی شما کامل می شد
بکران 30 آبان 1390
من چشم بسته می دونستم شجاعی امضاش می کنه .
نا شناس 30 آبان 1390
شما همه با آقای شجاعی کار دارید شجاعی اینهمه خدمت به ساری کرد کم بود؟ این قانون همچین هم به نفع نماینده ها هم نمی شد چون اونها اینقدر با تجربه هستند که خدای ناکرده اگه رای نیاورد در مسئولیت های دیگر به هموطنانش خدمت می کند . ایشان 8 سال مدیر کل بودند و در آن سازمان به خوبی مدیریت کردند نمی دانم چرا اینهمه هجمه ........ حتما می خواهند موج منفی درست کنند
نا شناس 30 آبان 1390
مجلس اصولگرا تشکیل بشه آخر عاقبتش اینست
علی 1 آذر 1390
شما همه با یوسف نژاد کار دارید مگه ساری رو به دو قسمت مساوی تقسیم نکرد مگر حق شما سارویها رو نداد اینهمه کار حقوق مدام العمری هم میخواد یوسف نژاددوست داریم ساری به دو قسمت مساوی به توان 4 به نفع میاندرود
نا شناس 3 آذر 1390
باز هم دکتر محسنی نماینده محبوب مردم شریف نوشهر و چالوس با بزرگواری و متانت طبع و درک صحیح نشان داد که همواره در مواقع حساس تصمیمات درست اتخاذ میکند و منافع مردم را بر منافع شخصی ترجیح میدهد.
مردم فهیم نوشهر و چالوس در انتخاب خود اشتباه نمیکنند.
قاسم 13 دي 1390
دکتر محسنی نماینده نوشهر چالوس شکمشون سیره محتاج چنین حقوقی نیستن....
12 سال در این ره کوشیدند.......

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.