.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فیاضی: جریان انحرافی برادر ناتنی فتنه
فیاضی: جریان انحرافی برادر ناتنی فتنه

مشاور وزیـر آموزش و پرورش گفت: جریان انحرافی، برادر ناتنی فتنه و از یک مادر هستند.

عبدالوحید فیاضی در جمع حاضران جشن غدیر در شهرستان نور گفت: کسانی که دوست دارند جریان فتنه فراموش شود بدانند ما سربازان ولایت دوست نداریم فتنه فراموش شود چون امام و رهبر ما در هر سخنرانی می‌گویند آنهایی که در فتنه بودند گناهشان نابخشودنی است.

وی افزود: حواسمان باشد به فتنه گران میدان ندهیم تا یک بار دیگر بر گرده این ملت و حاکمیت سوار شوند و این جز با بصیرت میسر نیست.

فیاضی ادامه داد: امیرالمونین در خطبه 151 نهج البلاغه می‌فرماید وقتی غبار فتنه بلند می‌شود انسان راه را گم می‌کند. مسولیت فتنه بر عهده کسی است که با آگاهی دم بر آتش فتنه گذاشت نه آن جوانی که به صحنه آمد.

مدیـر کـل سـابق آمــوزش و پـرورش مازنـدران در ادامه افزود : میدان‌داران فتنه انگیز و فتنه جویی که می‌دانستند گرانیگاه فتنه کجاست ولی سکوت کردند، دو پهلو حرف زدند و بیانیه صادر کردند باید در پیشگاه ولایت و امت پاسخگو باشند.

وی در ادامه افزود : کسانی که روزگاری نان‌شان در ذخیره‌گاه‌های شعارهای زرق‌وبرق‌دار تامین می‌شد امروز کجا هستند؟ آقایانی که می گفتند ما ذوب در ولایت هستیم الان کجا هستند؟ آیا آنجایی که شاهرگ حیات اقتصادی شما زده می‌شود ذوب در ولایت معنا پیدا نمی‌کند؟

مشــــاور وزیـــر آمــوزش و پـرورش در پایان گفت: اگر یک عده ای خودشان را آقا ندانند، خود را از دیگران برتر ندانند، وضع ما بسیار بهتر از این خواهد بود. ما باید قاعده‌ی ولایی نظام را بپذیریم. اجتهاد در برابر نص خلاف است. بیداری و بصیرت ما می‌تواند این هدف را تامین کند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

رستمی از ساری 28 آبان 1390
چقدر زود مثل افتاب پرست برا ی امیال دنیوی رنگ عوض میکنید اگه در پست خودتان بودید و بی عدالتی ادامه داشت قطعا سکوت اختیار میکردید . قطعا مردم تنها حامی رهبر و راه امام وشهدا هستند و امثال شما در آخرت جواب حق الناس را خواهی گرفت . نفرین خدا برتو باد
منصوری 28 آبان 1390
آفرین بر غیور مرد نور و محمود اباد . با سخنانت اب بر خوابگاه مورچگان ریخته ای
قربانی 28 آبان 1390
استاد فیاضی مدیری توانمند وشاعری توانا هستند برای کسانی که ایشان را نمی شناسند و نظر می دهند متاسفم
نا شناس 29 آبان 1390
ولی آقای فیاضی، وزیر برخلاف شما نظر دارد برید مصاحبه نمایشگاه مطبوعات آقای حاجی بابایی را بخوانید. بهتر مطابق میل وزیر صحبت بکنید وگر نه دستتان رو می شود

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.93 seconds.