.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با يك يا حسين ديگر گيلان را به حالت طبيعي در خواهيم آورد
از بروز حوادثي كه در برخي استانهای ديگر رخ داد در اين استان وجود نداشته و اين نتيجه تلاش و زحمات همه مسئولين و روي خوش و پختگي مردم بوده است...
با يك يا حسين ديگر گيلان را به حالت طبيعي در خواهيم آورد

مهندس قهرماني گفت: بايد پاكسازي ها در معابر به صورت جدي تر با محوريت كار توسعه هيئت هاي عزاداري صورت گيرد.

روح ا... قهرماني چابك استاندار گيلان در جلسه شوراي ترافيك استان كه با حضور معاون امور عمراني و برخي مسئولان اجرايي و انتظامي استان برگزار شده بود ضمن تقدير و تشكر از زحمات مديران و مردم استان در رفع مشكلات ناشي از بارش برف سنگين در استان اظهار داشت: بارش برف سنگين چندين روز گذشته در استان مي توانست مشكلات و خسارات زيادي را بر مردم و استان تحميل كند و اخلال گسترده اي در امور جاري و مايحتاج عمومي مردم ايجاد نمايد ولي با بسيج همه مديران مشکلات حل شده است به جز مسدود بودن راه برخی روستاها و قطعی چند ساعته برق، مسائل عمده اي دیگری مردم استان را رنج نداد.

وي افزود: خوشبختانه از بروز حوادثي كه در برخي استانهای ديگر كشور رخ داد در اين استان وجود نداشته و اين نتيجه تلاش و زحمات همه مسئولين و روي خوش و پختگي مردم بوده است.مهندس قهرماني تصريح كرد: مردم استان با صرفه جويي در مصرف گاز و برق و قبول برخي ناملايمات و نيز تحمل برخي محدوديت ها حمايت مي كردند و ما نيز مشكلات را خيلي متحمل ديديم.

وي گفت:ما به دنبال رفع برخي نارسايي ها هستيم كه طي يك يا دو روز آينده رفع مي شود و با يك ياعلي و يا حسين ديگر همه چيز را به حالت طبيعي در خواهيم آورد.

استاندار گيلان در بخشي ديگر از سخنان خود ضمن تاكيد بر حل مشكل ترافيك در استان اظهار داشت: اين امر نيازمند يك تدبير خاص و تازه است كه با توجه به شرايط موجود حل می شود.

مهندس قهرماني بر استفاده صددرصد از وسايل حمل و نقل عمومي مانند تاكسي ها، اتوبوس ها و مسافربرهاي شخصي در شهرها و بيرون از شهرها تاكيد كرد و از نيروي انتظامي و پليس خواست تا از تردد غير ضروري وسايل نقليه شخصي جلوگيري نمايند.

وي گفت: امروز بيش از هر وقت ديگر مردم نيازمند وسايل حمل و نقل عمومي هستند كه تدابير خاص ترافيكي را مي طلبد.استاندار گيلان ضمن تسليت ايام سوگواري سيد و سالار شهيدان از مسئولين خواست تا در خصوص برف روبي و بازگشايي معابر و جلوي مساجد و هيئت ها اقدام كنند تا مراسم عزاداري امام حسين(ع) به خوبي برگزار شود.

وي اظهار داشت:بايد پاكسازي به صورت جدي تر با محوريت كار توسعه هيئت هاي عزداري انجام شود و از مردم خواست تا در برف روبي كوچه ها و جلوي درب منازل و مغازه هاي خود همكاري نمايند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.095 seconds.