.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آخرین اخبار از دربی گیلان

استانداری گیلان قصد دارد با برپایی جلسه ای دوستانه مانع از شکل گیری اتفاقات غیر ورزشی درجریان دیدار تیم های پگاه گیلان و ملوان بندرانزلی شود. 

 
 در این ضیافت که در یکی از هتل های شهر رشت با حضورمسئولان، مربیان، بازیکنان و لیدرهای دو تیم برگزار می شود، مسئولان استان قصد دارند با ایجاد همدلی و دوستی بین حاضرین، جوی را ایجاد کنند تا در روز برگزاری دربی گیلان هیچگونه مشکل حاشیه ای بین دو تیم ایجاد نشود.
همچنین قراربود نخستین کنفرانس مطبوعاتی نادردست نشان سرمربی جدید پگاه گیلان صبح فردا درمحل دفتراین باشگاه برگزار شود که به علت حساسیت دیدارملوان و دوری از حاشیه های موجود، این جلسه به روز دیگری موکول شد.

از سوی دیگر تیم فوتبال پگاه برای این دیدار بازیکن محرومی ندارد. همچنین با برطرف شدن مصدومیت افشین چاووشی، ابراهیم تقی پور و ذوالفنون و شرکت آنها در تمرینات گروهی امروز پگاه، این تیم با ترکیب کامل میزبان ملوان خواهد بود.

در نقطه مقابل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی با توجه به 3 اخطاره بودن بابک پورغلامی و مصدومیت مازیار زارع، با دو غایب به دیدارپگاه خواهد رفت.

ضمن اینکه با توجه به حضور محمد احمدزاده در کلاس پیشرفته مربیگری فیفا، تمرینات تیم فوتبال ملوان بندرانزلی زیر نظر فرهاد پورغلامی پیگیری می شود.

دیدار تیمهای پگاه گیلان و ملوان بندرانزلی در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، ساعت 15:30 دقیقه روزجمعه هفته جاری در ورزشگاه عضدی رشت برگزارخواهد شد.

از سوی دیگر در نشستی که امروز برانوش نیک بین مدیرکل تربیت بدنی استان گیلان با خبرنگاران داشت، از اتفاقاتی که در جریان دیدار پگاه گیلان و استقلال تهران برای تعدادی از اهالی مطبوعات رخ داده بود عذرخواهی کرد و به آنها قول داد با همکاری طرفین، بزودی مشکلات موجود دراین زمینه برطرف خواهد شد.

درجریان دیدار تیم های پگاه گیلان و استقلال تهران، تعدادی از خبرنگاران با برخورد نامناسب مسئولان ورزشگاه عضدی رشت مواجه شدند و به همین دلیل خبرنگاران این استان اعلام کرده بودند در صورتیکه مسئولان بصورت رسمی و به خاطر این اتفاق عذر خواهی نکنند، به ورزشگاه عضدی نخواهند رفت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.053 seconds.