.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با حضور معاون اول رئیس جمهوری؛
افتتاح پايگاه توليد ايران خودرو در بابل
بزرگترین پروژه صنعتی مازندران با حضور معاون اول رئیس جمهور در بابل افتتاح شد. راه‌اندازي كارخانه خودروسازي بابل از مصوبات سفر اول رئيس جمهور به مازندران بود كه ...
افتتاح پايگاه توليد ايران خودرو در بابل

دقايقي قبل با حضور معاون اول رئيس‌جمهور پايگاه توليد ايران خودرو در مازندران افتتاح شد.

به گزارش فارس، معاون اول رئيس‌جمهور دقايقي قبل بزرگ‌ترين پروژه صنعتي مازندران را افتتاح كرد.

راه‌اندازي كارخانه خودروسازي بابل از مصوبات سفر اول رئيس جمهور به مازندران بود كه امروز توسط رحيمي به توليد انبوه سمند سرير رسيد.

كلنگ احداث اين كارخانه در اواخر سال 86 توسط وزير صنايع و معادن به زمين زده شده بود اما تا قبل از سفر دوم رئيس جمهور همچنان بلاتكليف مانده بود.

شركت ايران خودرو مازندران در زمينه كاري توليد اتومبيل از مصوبات سفر رياست جمهوري بود كه به دست متخصصان داخلي ساخته و آماده بهره‌برداري شده است.

اين مجموعه در زميني به مساحت 30 هكتار و با سرمايه‌گذاري 115 ميليارد ريال توسط مونتاژ گروه صنعتي ايران خودرو ساخت آن آغاز و تشكيل شد.

در آبان‌ماه سال 88 عملكرد ساخت اين واحد صنعتي آغاز شده و در بهمن 88 تعداد چهار خودرو به صورت آزمايشي توليد شد كه امروز با حضور مسئولان ارشد كشوري و لشگري به توليد انبوه رسيد.

اخبار تكميلي متعاقبا ارسال مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

كياني 29 شهريور 1389
افتتاح كارخانه ايران خودرو مازندران را به همه مردم خوب و نجيب مازندران و نيز ايرانيان تبريك گفته و اميدواريم كه شاهد پيشرفت و آباداني هرچه بيشتر استان و كشور ايران باشيم. از شما مسئولين استاني و دولتمردان عزيز كه موجب تعالي استان و كشور هستيد بي اندازه سپاسگزاريم و از خداوند متعال خواهان سربلندي همه ايرانيان به ويژه شما دولتمردان هستيم.
شهروند مازندراني ساكن تهران
نا شناس 30 شهريور 1389
فراهم نمودن فرصت سرمایه گذاری و جذب سرمای گذران از تدابیر ملی است همتی می خواهد که مسوولان مردم و نخبگان مازندرانی خارج از استان نیز باید در آن نقش آفرین باشند . از اینکه فردی که نمایندگی بابل را به عهده دارد و نمی تواند و یا به عبارتی نمی فهمد قصه چیست با سنگ اندازی سد راه توسعه شهرستان و استان می شود از وچود افرادی مانند استاندار مازندران جناب آقای طاهایی و جناب آقای نریمان و سایرین که از سرمایه های ارزشمند استان هستند باید بیشتر و ب هنحو شایسته تری استفاده و تقدیر کرد و غباری که برمی خیزد تا دانش این عزیزان منتقل نشود باید صبوری پیشه کرد که سیره انبیا الهی است. امیدوران مردم بابل قدر سرمای های ارزشمندی چون نریمان را بدانند که شان و منزلت او از رییس کابینه وقت و همراهانش به مراتب بیشتر است.
نا شناس 30 شهريور 1389
به همه هم استانيهاي عزيز تبريك مي گويم واميدوارم شاهد تداوم اين امر درجاي جاي استان عزيزمون باشيم وان شاالله در آينده منطقه محرومي در استان نداشته باشيم همچنين از مسئولان استان تقاضا دارم حال كه ممنوعيت ايجاد طرحهاي صنعتي در استان مرتفع گرديده ورياست محترم جمهور ومسئو لان كشوري نگاه ويژه اي به اين استان تا به امروز محروم دارند به نكته ظريف توزيع عدالتگونه طرح هاي صنعتي در استان توجه داشته باشند تا به حمد الله شاهد استاني آباد در آينده نه جندان دور باشيم. يك قائمشهري ساكن تهران.
نا شناس 30 شهريور 1389
سلام خدمت همه مردم بندپي
ضمن تبريك به مناسبت اين مهم از مسولين محترم تقاضا داريم از جوانان بيكار منطقه مخصوصا روستاهاي همجوار شهرك صنعتي رجه مثل اميرده ، زوارده ، ناريوران، كاشيكلا، گردرودبار و....كه الحق جوانان پاك و مستحق حمايت و جوياي كار هستند.
همچنين جادارد از حجه الاسلام ناصري كه باني و بنيانگذار اين طرح عظيم بودند قدرداني گردد.
قم ي - ر.اميردهي
نا شناس 30 شهريور 1389
با تشکر از وزیر و معاون محترم ریاست جمهور لازم به ذکر است که مطلبی را بعرض برسانم ما که از نمایندگان فعلی در قائم شهر خیری ندیدیم اما خواستار توسعه صنعت خودرو باتوجه به ظرفیت موجود در قائم شهر هستیم خصوصا در حوزه سایپا شهروند و جانباز قائم شهری
نا شناس 30 شهريور 1389
قول ساخت کارخانه خودروسازی سایپا شمال در ساری از زبان وزیر را تبریک میگوئم
نا شناس 31 شهريور 1389
امیدواریم شاهد چنین امری که وزیر محترم قولش را دادند توسط سایپا شمال در استان باشیم

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.816 seconds.