.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرماندار جویبار معرفی شد/ معرفی مابقی فرمانداران در سال جدید

امید نکین نژاد فرماندار پیشین شهرستان فریدونکنار به عنوان فرماندار شهرستان جویبار معرفی شد.

استاندار مازندران ظهر پنج شنبه در مراسم معارفه فرماندار جدید این شهرستان در فرمانداری با اشاره به اینکه تغییرات فرمانداران در حد جا به جایی و ارتقاء است، خاطرنشان کرد: خروج مدیران از صحنه خدمت تا زمان داشتن شایستگی های لازم در دستور کار نیست.
سیدمحمد طاهایی بر ثبات مدیریت در استان تاکید کرد و اظهار داشت: فرماندار فریدونکنار جایگزین فرماندار جویبار شده و فرماندار محمود آباد نیز به فرمانداری فریدونکنار خواهد رفت.

وی ادامه داد: معاون فرماندار ساری ارتقاء پیدا کرده و به عنوان فرماندار شهرستان محمودآباد فعالیت خواهد کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه میر قدیر رضایی نیز به عنوان فرماندار شهرستان چالوس منصوب شده است، تصریح کرد: امروز تنها فرماندار جویبار معرفی شده و مابقی فرماندران به علت مشغله های اخر سال جدید پس از تعطیلات سال جدید معرفی خواهند شد.

به گفته وی، امید نیک نژاد تا معرفی فرماندار جدید فریدونکنار به عنوان سرپرست این فرماندار مسئولیت خواهد داشت.

وی یادآور شد: معمولا با ورود هر استاندار حداقل تغییرات انتظار می رود ولی ثبات مدیریت در مازندران در اولویت همه برنامه ها قرار دارد.

طاهایی همچنین با اشاره به اینکه اشتغال زایی از دغدغه های ویژه دولت است، خاطرنشان کرد: دولت استانداران را مکلف کرده است تا زمینه های لازم را برای ایجاد سرمایه گذاری و اشتغال فراهم کنند.

وی در خصوص بومی بودن فرماندار جدید جویبار نیز گفت: بومی بودن یکی از ویژگیهای فرمانداران می تواند باشد ولی یک امر الزامی نیست.

امید نیک نژاد فرماندار جدید شهرستان فریدونکنار نیز پس از دریافت حکم وزیر کشور از سوی استاندار مازندران گفت: جویبار به عنوان شهر اجدادی من دارای پتانسیلها و ظرفیتهای فراوانی از جمله مردمی خوب و قهرمان است.

وی با تاکید بر اینکه جویبار نیازمند توجه بیشتر است، تصریح کرد: در گذشته فعالیت های خوبی در این شهرستان صورت گرفته و این خدمات در این دولت افزایش و تسریع یافته است.

علیرضا علیزاده فرماندار سابق شهرستان جویبار 33 ماه در فرمانداری این شهرستان فعالیت کرد و در حال حاضر نیز به عنوان مشاور استاندار مازندران منصوب شد.

فعالیت در صدا و سیمای مرکز مازندران، بخشدار مرکزی شهرستان قائم شهر و فرماندار فریدونکنار از سابقه مدیریتی امید نیک نژاد است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

بانو 29 آبان 1390
امید واریم فرماندار جدید در هیته کاری خودش موفق باشد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.1 seconds.