.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تقدیر معاون وزیر آموزش و پرورش از مدیر عزل شده !!
دکتر مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که صبح امروز در جلسه معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری سخن می گفت ،از مدیر آموزش و پرورش معزول به عنوان ...

دکتر مجید قدمی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی که صبح امروز در جلسه معارفه مدیرجدید آموزش و پرورش استثنایی مازندران در ساری سخن می گفت ، از مدیر آموزش و پرورش معزول به عنوان مدیر توانمند و دلسوز یاد کرد و گفت: بدون اضافه گویی می گویم بنده که حدود 10 سال در مسئولیت آموزش و پرورش استثنایی هستم و صحنه قبل از مسئولیت ایشان را در استان دیدم بر اساس شاخصها می گویم که این استان از رده 17 کشور به رده 2 رسیده است و به هر حال کمر همت بسته شد و خدمت کردند ونتایج این خدمات به شما خواهد رسید.

وی در ادامه با اشاره به برکناری مدیر توانمند آموزش و پرورش استثنایی مازندران گفت : لزوما انسان نباید دچار خطا و مشکلی شود انسان به جایی می رسد که سنگر را باید به دیگری بسپرد.

وی خود و فاضلی رئیس آموزش و پرورش مازندران و مجموعه را پاسخگوی این تغییر دانست و تاکید کرد از خدمات آقای میرشفیعی قطعا در جای دیگری استفاده خواهد شد من همین دیروز مدیریت یکی از بخشهای سازمان آموزش و پرورش استثنایی را به ایشان پیشنهاد کردم .

وی در بخشی دیگر از سخنانش به رتبه اول آموزش و پرورش استثنایی مازندران در توانبخشی اشاره کرد و گفت خدا وکیلی در این استان در تمام زمینه ها در بخش نیروی انسانی ، رفاهی و آموزشی و در توانبخشی کار شده و مازندران رتبه اول را در زمینه توانبخشی در کشور دارد در حالی که بسیاری از استانها در این زمینه مشکل دارند وی دوباره تاکید کرد این برادر ( میرشفیعی ) امتحانش را موفق پس داد و فرد توانمندی است و از وجودش استفاده می کنیم.

قابل ذکر است میر عیسی میرشفیعی مدیر عزل شده آموزش و پرورش استثنایی مازندران چندی قبل به عنوان مدیر نمونه انتخاب و توسط فرشیدی وزیر آموزش و پرورش مورد تشویق و تقدیر قرار گرفت در متن لوح تقدیر وزیر آموزش و پرورش نیز از خدمات ارزشمند ایشان در راستای تحقق اولویت های نظام اداری و توفیق دریافت مدیر نمونه در جشنواره شهید رجایی تقدیر شده است .

وی در سال گذشته نیز به عنوان مدیر نمونه استانی انتخاب شده بود میر شفیعی در مسئولیت مدیریت آموزش و پرورش استثنایی منشاء اثر و خدمات ارزشمندی بود حضور بیش از 9 ماه در جبهه های دفاع مقدس ، ماموریت دو ساله در سپاه در دوران جنگ 8 ساله ، افتخار جانبازی ، دریافت دهها تشویق نامه از وزیر و معاونان وزیر ، و انتخاب به عنوان مدیر نمونه استانی و دستگاهی در دوسال پی در پی بخش از افتخارات ایشان است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

کریمی از ساری 4 دي 1385
من برای این آموزش و پرورش سیاست زده و جناحی واقعا متاسفم کسی که به گفته معاون وزیر جایگاه آموزش و پرورش استثنایی مازندران را 15 رتبه ارتقاء داده به راحتی عزل می شود و متاسفم که استاندار مازندران که رئیس شورای آموزش و پرورش استان هم هست فقط نگاه می کنه باید منتظر برگشت همه دستگاهها استان به عصر حجر باشیم کریمی از ساری
صادقی 4 دي 1385
البته من خیلی خوشحالم از اینکه یکی یکی دارند سارویها را قلع و قمع می کنند حقشون است بشینند تماشا کنند تا نگهبان دم در و نیروی خدماتی را نیز از ..... بیاورند ....
عباس رمداني 4 دي 1385
in ha hamash filme bavar nakonid!
نا شناس 4 دي 1385
چيه الكي داريد اينقدر انتقاد ميكنيد اين حق طبيعي مديران است كه تغييرات انجام دهد اين چه ربطي به آقاي فاضلي داشت مگر آقاي معاون وزير اين موضوع را متذكر نشدند .
شما يادتان رفته آقايان دوم خرداد چه بلا بر سر اين سازمان آورده بودند به آبدارچه سازمان ميگفتند چون چاي شما بوي اصلاحات نداره بايد عزل شويد.
هر چند اطمينان دارم شما مطلب مرا منتشر نمي كنيد خواهشآ حداقل جواب مرا به ايميل من بفرستيد.
نا شناس 4 دي 1385
در مورد سيد بزرگوار حاج عيسي كه هر چه بود توسط سرويس خبري شما گفته شد و انصافا جاي تقدير و تشكر از ايشان باقي است ولي آيا فرد جديدي كه الان آمده معيارهاي ارزشي بيشتري از ميرشفيعي دارد يا نه جاي بحث دارد خواهشمندم در اين مورد هم مطالعه اي شود ضمنا اين آخرين بازمانده اصلاحات وآخرين ساروي هست كه در سمت مدير استاني انجام وظيفه مي كرده . راهش پر رهرو باد
سید 4 دي 1385
inha film hast vali filme mostand
نا شناس 5 دي 1385
ما یکی از مدنی ترین مدیران را که بطور کامل مسلح به سلاح ایمان . ارزش. صداقت . پشتکار و هوشمندی بود از دست دادیم حالا ببینیم آیا بعد از این حتی یک گام به جلو میرویم یا نه؟ البته مسئولان تعویض کننده در دادگاه تاریخ و مهمتر دادگاه عدل الهی به قضاوت کشیده خواهند شد. یا علی مدد.
نا شناس 5 دي 1385
فقط هيچ! گاهی انقدر از همه نا اميد ميشی که فقط يک راه برات ميمونه: سکوت!!!! و فقط يک دعا ورد زبونت! خداییش این رسمش نبود که از یه مدیر به این با درایتی که خودتون وصفش نوشتید این جوری تقدیر بشه آقایان مسبب این تغییر نابجا این یکی را برا شما مینویسم :((خود فريبی انسان را پايانی نيست، زيرا به هر کاری که می خواهد انجام دهد، صورتی عقلانی می دهد.)) اينجا خيلی حرفها نوشته شده بود اما فعلا همان سکوت بهتر است!! در پایان من همیشه میگم این مدیر محترم اسبق همیشه یه الگو برای آموزش و پرورش استثنایی مازندران بوده و خواهند بود و زحمات ایشان در اذهان همگی ما خواهد ماند.
مادر يك روشندل 6 دي 1385
بسيار متاسفم كه چنين مديري به حكم عزل از مسئوليت ها و خدماتش كنار گذاشته ميشه ! نظام تبديل به محل تاسف و تاثر شده ! اين هم نمونه ديگري از تاسف و تاثر ! مادر يك روشندل .
صدام 6 دي 1385
هر چيز بگندد نمكش ميزنند واي بروزي كه بگندد نمك
اموزش و پرورش نهاد خدمت و نماد فرهنگ ماست خدا بدور كند روزي رو كه اين سازمان از وظيفه اصليش خارج و به دنبال جريانات زير زميني كه فقط عده اي از ان خبر دارند برود مقام معظم رهبري در اواخر دهه شصت هشدار دادند كه جهاد اكبر در راه است و ان چيزي نيست جز تهاجم فرهنگي كه دشمنان به سوي ما روانه كردند
و تنها راه نفوذ به پيكره جامعه ما نسل بعد از جنگ بودند كه بيشترشان الان در مدارس مشغول درسو بحث هستند (اگه درس و بحثي وجود داشته باشد)
بازهم نسل سوم انقلاب گول اين گونه تهاجمات را نمي خورد چون دستگاهاي فرهنگي ما با تمام قوا جلويش ايستاده بود و دشمن چاره اي نداشت جز اينكه تهاجمش را بر پيكره دستگاه بزرگ فرهنگ ما بزند و دستگاهاي فرهنگ و ارشاد و اموزش و پرورش مورد حمله قرار گرفتند باز اگر ميدراني از جنس تهاجم مي امدند راس كار مردم باهوش ما مي فهميدن و هر گز اجازه نمي دادند كه اينها در راس كار قرار بگيرند پس دشمن با برنامه ريزي هاي خوب و حساب شده يه عده ادمهائي رو كه در لباس انقلاب بودند را روانه اين دستگاها كرده دستگاه ارشاد ما با هوشياري بعد از دولت نهم از دست اينگونه مديران خلاص ولي اموزش و پرورش گرفتار شد و نتيجه ان اين شد كه فرزندان جنگ و انقلاب كنار گذاشته مي شوند و ادمهائي كه داري خط و جريان و تفكر يهستند كه عامه مردم با ان مخالفند در راس كار بيايند و به نظر من كه يك شهر وند هستم اينروزها سازمان اموزش و پرورش مازندران دوران بحران مديريتي خودش را طي مي كند و خروج از اين بحران اقدام انقلابي مردم مارا مي طلبد بقول ما مازندراني ها (كاچ كرگ هر چي بنه خاك ره بچكله خاشه سر شننده )
علي 7 دي 1385
خلايق هرچه لايق . خدا وكيلي اينها لياقت ميرشفيعي و امثال او را ندارند. آدمهائي كه نتيجه خدمت شايسته را با بغض سياسي پاسخ مي دهند. همان بهتر كه در گرداب خودبرتربيني و در جهالت خودپرستي بمانند.
علي 7 دي 1385
ظاهرا قحط الرجال است و مديران فعلي نبايد هيچ تغييري در مديريتها بدهند خوب است بررسي کنيد که ايشان ارزشي است يا اداي ارزشي بودن را در مي اورد
masumeh az bonn 7 دي 1385
ba salam be hamshahrihaye khodam,mazenderuni,mazenderuniye.be in mardem khedmet hakerdene,o burdene.khale mamnun.esa nobete digerune,bielin shekare hakenen.kheda hafez. با سلام به همه همشهریهای خادم مازندرونی ،به این مردم خدمت هاکاردنه و بوردنه خله ممنون . اسا نوبت دیگران بیلن شه کار را هاکانن. خدا حافظ معصومه آلمان بن
معصومی 9 دي 1385
یک آملی آمده و همه سارویها را یکی یکی پرپر می کنه من که کیف می کنم چرا که بر اقتدار سارویها بر دستگاههای اجرایی استان پایان داده شده از استانداری بابلی تا رئیس آموزش و پرورش آملی و ....
امیدوارم بقیه سارویها هم هر چه سریعتر از دستگاههای اجرایی استان پاکسازی شوند درود بر فاضلی و همه کسانی که به حکومت چندین ساله سارویها در دستگاههای اجرایی پایان می دهند .
ابراهیم 17 دي 1385
مدير محترم سايت با اهدا سلام اينجانب يكي از كارشناسان معزول روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استان لرستان هستم. همانطور كه همگان استحضار دارند رياست محترم جمهوري با شعار مهر ورزي و عدالت گستري پا به عرصه انتخاباتي گذاشتند و مردم خسته از وضع موجود با در نظر گرفتن همين مبنا و شعار به آقاي دكتر احمدي نژاد راي دادند... بنا به اطلاع موثق(اطلاعات موجود در كارشناسي ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات سازمان آموزش و پرورش استان لرستان) تا اواخر آبانماه گذشته 93 درصد از مديران مدارس استان لرستان بنا به دستور رئيس سازمان آموزش و پرورش از كنار بركنار شده و مقرر گرديده 7 درصد باقيمانده نيز تا قبل از اتمام سالتحصيلي جديد بركنار شوند! لطفا بدون ذكر مشخصات اينجانب موضوع را در سايت قرار داده و يا به نحو مقتضي گزارشي از اين موضوع تهيه و در اختيار همگان قراردهيد تا مفهوم مهرورزي بر همگان روشن شود! براي شما آرزوي موفقيت روز افزون دارم. سايت شما در حال حاضر بهترين منبع خبري براي تمام لرستانیهاست. اميدوارم پاينده باشيد. يك كارشناس معزول از سازمان آموزش و پرورش استان لرستان
مازندراني 2 آبان 1386
اينقدر شهر من شهر من نكنيد .معمولا شما وقتي امكاناتي به شهر تون مي رسه ميگين محله من .وقتي به محله شما برسه (درهمان شهر )ميگن كوچه من . اين تعصب پوچ به خانه شما برسه ميگن فلاني .
همين كار ها را كرديم شدم اين همه مشكلالت داريم .



ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.361 seconds.