.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
حمله به خاتمی ،موسوی وکروبی در راهپیمایی روز قدس+ عکس
منابع خبری مختلف از حمله برخی نیروهای افراطی به سید محمد خاتمی در راهپیمایی امروز خبر می دهند . خاتمی که برای راهپیمایی به میان مردم آمده بود از سوی گروهی که رهبری آنرا ابوالفضل شریعتمداری فرزند حسین شریعتمداری بر عهده داشته مورد حمله قرار گرفته است .
حمله به خاتمی ،موسوی وکروبی در راهپیمایی روز قدس+ عکس


خبرنگاران ايرنا اعتراض گسترده مردم به حضور خاتمي ، کروبي و موسوي در راهپيمايي روز قدس را مخابره کردند.

به گزارش ايرنا "سيد محمد خاتمي" که حدود ساعت يازده و نيم در تقاطع خيابان فلسطين و بلوار کشاورز قصد داشت به جمعيت راهپيمايان روز قدس بپيوندد با خشم مردم مواجه شد.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، راهپيمايان به محض ديدن خاتمي، شروع به سردادن شعار "مرگ بر منافق" کردند.
خاتمي با مشاهده چنين صحنه اي مجددا سوار بر خودرو شد تا از محل دور شود.
اين گزارش حاکي است در مسير دور شدن خودرو خاتمي راهپيمايان تا فاصله طولاني با سردادن شعارهايي خشم خود را از حضور خاتمي ابراز کردند.
در همين حال حضور مهدي کروبي در راهپيمايي نيز خشم مردم را برانگيخت.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، راهپيمايان با مشاهده مهدي کروبي، شروع به سردادن شعارهاي "مرگ بر منافق" ، "کروبي دروغگو – جزايري يادت نره" ، "کروبي بازداشت بايد گردد" کردند.
به گزارش خبرنگار ايرنا،پس از اعتراض گسترده مردم عليه کروبي ، يکي از محافظان دبيرکل حزب اعتماد ملي با پرتاب گاز اشک آور به ميان مردم سعي کرد فضاي موجود بر راهپيمايي را مغشوش نشان داده و درگيري ايجاد کند.
خبرنگاران ايرنا گزارش دادند ، مير حسين موسوي نيز که به همراه چندين محافظ خود حدود ساعت دوازده در چهارراه ولي عصر(عج) حضور يافته بود پس از مشاهده اعتراض گسترده مردم و شعارهاي "مرگ بر موسوي منافق" و "موسوي ، موسوي ننگ به نيرنگ تو – خون جوانان ما مي چکد از چنگ تو" ، مجبور شد سوار خودرو شخصي خود شود.
به گزارش خبرنگاران ايرنا، موسوي پس از سوارشدن بر خودروي پاترول ، با پرتاب اشيائي از سوي مردم و کوبيدن مشتهاي معترضان به شيشه خودرو يش روبرو شد و مجبور شد به سرعت محل راهپيمايي روز قدس را ترک کند.


همچنین سایت خبری فراکسیون اقلیت مجلس (پارلمان نیوز )در این زمینه نوشت :

گروهک فشار در برنامه‌ای از قبل تعیین شده به سوی سیدمحمد خاتمی حمله ور شدند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، از ساعتی پیش رئیس جمهور سابق و همیشه محبوب کشورمان، سید محمد خاتمی در میان هزاران نفر از مردم حامی جنبش سبز در مسیر خیابان حجاب به سمت میدان فلسطین حاضر شد.

در حالی‌که حضور سیدمحمد خاتمی با استقبال بسیار گسترده مردم روبرو شده بود «گروهک فشار» به رهبری ابوالفضل شریعتمداری، «آقازاده» حسین شریعتمداری مدیرمسئول روزنامه تندروی کیهان با اطلاع قبلی از مسیر عبور خاتمی ناگهان به او حمله کردند، در لحظات ابتدایی آنها عمامه فرزند فاضل و باتقوای امام راحل را بر زمین انداختند و قصد ضرب و شتم رئیس دولت اصلاحات را داشتند.

با توجه به جمعیت انبوه مردم، بلافاصله مردم در برابر این گروهک تندرو ایستادند و جواب این تعرض را به خوبی به آنها دادند.

هچنین پلیس ضدشورش با حضور به موقع مانع از ادامه تحرکات غیراخلاقی و ضد انسانی این گروهک شد.

بعد از این حمله، خاتمی مجبور به ترک راهپمایی روز قدس شد.

نکته جالب آنکه مردم حامی جنبش سبز در پاسخ به بلندگوها که مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا را سر می‌دادند یکصدا و با صدایی بسیار بلند شعار مرگ بر روسیه را سر می‌دادند.

گفتنی است از ساعت 9 صبح امروز حضور نیروهای پلیس در خیابان‌های منتهی به میدان انقلاب بسیار چشمگیر بود و تا این لحظه این نیروها توانسته‌اند مانع از اخلال عده‌ای «گروهکی» در راهپمیایی امروز شوند.

چهارراه حجاب نیز از ساعت 10صبح امروز در تسخیر موج سبز قرار دارد اما برخی نیروهای حاضر در محل این موج را به سمت خیابان کریمخان هدایت می‌کند و مانع از ادامه مسیر آنها به سمت دانشگاه تهران می‌شود.

خبرهای رسیده از راهپمایی امروز تهران حاکی از آن است که مهدی کروبی نیز در میان استقبال پرشور مردم و در میان حلقه‌ای که مردم برای جلوگیری از هرگونه تعرضی به دور او زده‌اند از میدان هفت‌تیر به سمت دانشگاه تهران در حال حرکت است.
این گزارش حاكی است عمامه سید محمد خاتمی در پی این حمله از سر او افتاد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

vdl 27 شهريور 1388
واقعا كه نوبره اين اخبار شما
اين همه خبرگزاريها و شواهد را ول كرديد چسبيديد به اين ايرنا
به آقاي رمداني تبريك ميگويم به خاطر اخبار دروغ سايتشان
نا شناس 27 شهريور 1388
هجوم به رئیس جمهور ایران خاتمی باعث خجالت سیستم قضایی است.
پیمان 27 شهريور 1388
سلام و درود به مردم آگاه و فهیم ایران زمین
دست مریزاد به همه ی ایرانیان عزیز که با حضور خود بار دیگر وحدت و آزادگی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشیدند و نقاب از چهره منافقان برداشتند .
در ضمن به نویسنده این متن هم عرض میکنم که کسانی که با سلاح سرد به خاتمی حمله کرده بودند حامیان دولت نبودند ، بلکه مردمی بودند که دیگر صبرشان لبریز شده بود ، بنده خودم اهل آمل هستم ، تا به امروز هم در هیچ راهپیمایی شرکت نکرده بودم ، اما امسال به خاطر کوری چشم منافقان و حمایت از رهبری به میان سیل خورشان مردم رفتم و با انها هم صدا شدم ، به گفته کسانی که همه ساله در راهپیمایی روز قدس شرکت میکردند ، تا کنون شهرستان آمل چنین جمعیت عظیمی را به خود ندیده بود ، کسانی که بیشترشان مانند بنده برای اولین بار امده بودند ، آمده بودند برای حمایت از رهبری و پیمودن راه شهیدان .
آری امروز عاشوراست ، این سرزمین هم کربلاست ، خوشا به حال انان که حسین و یزید زمانه ی خویش را شناختند . با تشکر
پاكي 27 شهريور 1388
لعنت بر دروغ گو. شرم كنيد . اين كار ابوالفضل شريعتمداري بوده. نه مردم. مردم خاتمي رو از دهن گرگهاي وحشي رژيم كشيدن بيرون. سرتون رو از زير برف درارين بيرون. زمستون داره ميره.
بي ريا 27 شهريور 1388
خوبه كه شالها و دست بند هاي سبز تو عكس مشخص هستند.
سنجيده تر دروغ بگيد.
شمالی 27 شهريور 1388
کاش خبر ها و عکس های حامیان سبز هم در این میان منتشر می کردید! ایران را سبز می کنیم
www.royaye-azadi.blogfa.com
نا شناس 27 شهريور 1388
خجالت بکش خائن .. من خودم اونجا بودم .. این مردم نبودن که به خاتمی حمله کردن .. بهتره بدونی پسر شریعتمداری بود .. خاک بر سر خائن شما دروغگوها
پیمان 27 شهريور 1388
آره مردم خودشون میدونن چی کار کنن ، شماها سرتون رو از برف بیارین بیرون ، زمستون 30 ساله توموم شده شماها تو خواب بودین !!!!!
اگه جناب موسوی و طرفداراشون به دوران نخست وزیری خودشون در زمان امام مینازن ، باید خدمتشون عرض کنم که در زمان پیامبر هم عده ی بسیاری همراه حضرت بودند و جزو دوستان و یاران صمیمی حضرت به شمار می اومدند ، اما همین دوستان بعد از وفات پیامبر به جنگ با امام علی (ع) پرداختند و به روی قران ناطق شمشیر کشیدیند .
ما فقط از دین نماز و روزشو یاد گرفتیم ، بیخود نبود که خداوند فرمود 1 ساعت فکر کردن از 70 سال عبادت بالاتره، به خاطر این گفت چون میدونست که آدمهایی هستن که هیچ وقت از قدرت تفکری که خدا بهشون داده استفاده نمیکنن ، استاد فتاحی میگه : بین ما ادمها کسی بالاتر و بهتره که شعورش بیشتر باشه ، کسی بهتره گه اگاه تر باشه ، کسی بهتره که بیشتر میفهمه .
خدا رو شکر مردم ایران ، طی وقایع اخیر نشون دادند که اگاه ترین مردم دنیان ، هم در زمان انتخابات و هم در روز قدس .
به قول اغاسی " خمینی رفت فرزندش علی هست - خدا را شکر بر امت ولی هست " ، به کوری چشم منافقان ، اگر رهبرمون لب تر کنه ، جونومون رو براش میدیم .
اگر روزی بنی صدر با اون وضع از ایران فرار کرد ، روزی هم میرسه که جناب اقای موسوی ، کروبی و .... مجبور به فرار از دست خشم مردم ایران میشن ، البته اگر مردم اجازه ی فرار رو بهشون بدن !!!!
با تشکر
sajad 27 شهريور 1388
سلام خدا بر میر حسن . سلام خدا بر مرد فاضل فرزند رشید امام خاتمی عزیز محبوب قلبها . براستی چه باید گفت با کسانی که به نام اسلام دارند اسلام را ذبح می کنند . لعنت خدا بر گروه فشار بر آقای ..... مدیر مسئول روزنامه ..... که همه مستئل و تحرکات از کانال وی است .
امیر 27 شهريور 1388
اگه منظورتون از مردم افراد چرب و چاق حامی دولت باشه شما راست می گید.

راستی منافق یعنی چی؟؟؟؟؟
غلام رضا 27 شهريور 1388
براستی اگر پیرو ولایت هستیم .بیانات آقا در نماز جمعه گذشته در خصوص روز قدس چه بود .و این آقازاده ابو الفضل (شریعتمداری ) دست نشانده چهکسی است امری...یااسراع...زیرا منفعت اغتشاش در روز قدس نصیب آنها است.
بیصدا 27 شهريور 1388
با سلام به هموطنان باشعور فقط کافی است عکس را بادقت نگاه کنید تا متوجه شوید که سبز پوشان اهل دعوا ودر گیری هستند نه مذهبی های مومن
نا شناس 27 شهريور 1388
قسم حضرت عباس رو باورکنیم یا دم خروس(پارچه سبر)؟
اگر دین ندارید لااقل آزاد مرد باشید
نا شناس 27 شهريور 1388
خوب دقت شود شالها و دست بند هاي سبز تو عكس مشخصه
خودزنی تا کی؟
سنجيده تر دروغ بگيد.
پیمان 29 شهريور 1388
با سلام
در جواب دوستی که گفتن منافق یعنی چه ؟؟؟
باید عرض کنم که منافق یعنی دو رو ، یعنی کسی که حرف و عملش با هم تناقض دارد ، یعنی شخصی مانند اقای موسوی که قبل از انتخابات مبگوید " حتی به جسد قانون هم باید احترام گذاشت " اما بعدر از این که تایید صلاحیت شد ، به جسم و روح زنده ی قانون هم احترام نمیگزارد چه برسد به جسد قانون !
منافق یعنی شخصی به مانند مهندس موسوی که قبل از انتخابات میگوید" تابع ولایت فقیه است " اما بعد از انتخابات معلوم میشود که جناب آقای موسوی تابع چه کسانی است و سنگ چه کسانی را به سینه میزند ، البته شاید منظور جناب موسوی از ولایت فقیه حاج آقا اوباما و حاج خانم کلینتون بوده و ما متوجه امر نشده ایم !!!
نا شناس 29 شهريور 1388
دور و بر خاتمی که همه سبزپوشند؟ پیدا کنید هندوانه فروش را!
عبداله حقجو 31 شهريور 1388
خاتمی ومیرحسین وکروبی دچارتوهمند وفاسدین طرفدار آن ها هستند طرفداران اسلام مرفهین نه اسلام پابرهنه ها واسلام ناب
مردان سیستان 2 مهر 1388
سلام . خسته نباشید . از خبر شما بسیار خوشحال شدم .
ما جوانان سیستانی طی فراخوانی برای جمع کردن مبلغی برای از بین بردن این سه نفر منافق هستیم . تا به یاری خداوند و انجام عملیاتی انتحاری و با از بین بردن این موجودات کثیف .دل امت اسلامی و رهبر عزیزمان را شاد کنیم .
امید 21 مهر 1388
ای اهل حجتیه اینقدر روغ ننویسید شماها که طرفدار مصباح هستید باید ازاینکه مردم خاتمی عزیزرا دوست دارند ناراحت بشید واون خرامزاده شزیعتمداری را بفرستید ای حجتیهای های احمق درود برخاتمی تاکور بشوند دشمنان خاتمی مرگ برمرتضوی
محمد خاتمی 30 مهر 1388
من که به کشور خیانت کردم بیاید بمیرم ای مرگ بر من
حميد 16 آبان 1388
خس و خاشك ها سلام . كمر اصلاحات شكست . فكر نكنم آبرويي توي كشور براي اصلاحات مونده باشه . مردم شناختن آدمهاي قانون شكن چه كساني هستند. موسوي كم جنبه تحمل شكست نداشت . و به راي مردم احترام نگذاشت با زور مي خواد رئس جمهور بشه
علی 24 آبان 1388
ای کاش کسانی که دم از اسلام وقانون میزدند واز این راه به نان ونوایی رسیده اند.بداند که این نظام که همکنون خار چشم دشمنان اسلام است از برکت خون شهیدان انقلاب و جنگ تحمیلی است . اقایان متمدن وروشنفکر !! مانند دکتر(لیسانس) خاتمی و ننه جونم 0کروبی)آیا از برهنه گان دیروز وبنز سوران امروز نسیتند؟ بس است این همه نیرنگوفریب بس است.
بلبل 26 آبان 1388
معلومه اغتشاشگرها کیا هستن . با اون دست بند سبز مسخره که فکر میکنن واسه خودشون جنبش درست کردن . این جنبش اغتشاشگر چیزی جز یه مشت عوضی و منافق و وطن فروش نداره . برید با اون دست بند سبزتون حال کنید تا اموراتتون بگذره منافقا
حمید 24 بهمن 1388
من بدون هیچگونه گرایش سیاسی اعم از اصلاح طلب یا اصول گرا، حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن رو مایه مباهات میدونم و تعجب می کنم از کسانی که علیرغم دیدن روشنایی روز خودشونو به حماقت زده و هنوز از آقایون احمق تر از خودشون که کشور رو به سمت سر سپردگی می بردند حمایت می کنند. ننگ بر خاتمی و کروبی و موسوی وطن فروش و آفرین بر کسانی که باعث سربلندی ایرانیان شدند.
123 30 خرداد 1389
12345

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.316 seconds.