.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فرزند یکی از سفیران مسیحی شد

همزمان با رای اعتماد مجلس به کابینه و در زمان بررسی صلاحیت متکی وزیر پیشنهادی برای وزارت امور خارجه خبری منتشر شد مبنی بر جابه جایی 40 سفیر و فرستاده سیاسی ایران که مخالفان متکی از این موضوع برای فضاسازی علیه وی بخوبی استفاده کردند.

به گزارش"جهان" ، با پیگیری های به عمل آمده مشخص شد که این 40 سفیر و نماینده سیاسی ایران در سفارت خانه های خارج از کشور پس از پایان ماموریت و ارزیابی های کارشناسی و داشتن نمره منفی در کارنامه خود تغییر پیدا کرده اند.

نکته ای که در این خبر در خصوص آن بزرگنمایی شده اشاره به سابقه 25 ساله افراد کنار گذاشته شده است که در حال حاضر مشخص شد برخی از این افراد بواسطه فعالیت های غیر مرتبط و متاسفانه فعالیت های تجاری شخصی و مسائل امنیتی به تقاضای مراکز و نهادهای نظارتی به ماموریت آنها پایان داده شد.

این در حالی است که یک مقام آگاه به سایت جهان اعلام کرد در میان این افراد سفیری با 20 سال سابقه سفارت حضور دارد که متاسفانه فرزند وی مدتی است مسیحی شده و توانسته از این طریق شهروند آن کشور گردد.

همچنین برکناری برخی از این افراد بواسطه فضایی که در سفارتخانه ها بوجود آورده بودند باعث خوشحالی و شادی پرسنل حاضر در سفارتخانه گردیده است.

فاصله داشتن از ماموریت های جدید مدنظر وزارت خارجه بویژه رئیس جمهور در عرصه دیپلماسی فعال و بی تفاوتی آن ها در ماموریت های واگذار شده از دیگر دلایل برکناری این افراد عنوان شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 شهريور 1388
حاج صادق آمد، مرا با چشم بند به اتاق بازجویی بردند، مشق خویش عرضه کردم، صفحه را برگرداند و پرسید: این چیست؟ عرض کردم نسخه شماست! گفت: خودتی! من نیز نوشته بودم خودمم! پس مرا مجبور کرد پنج صفحه را پاکنویس کنم!

بعدها در صفحه 70 بازجویی این خواسته که هزار بار بنویسید «من خرم» را نقد کرده و آن را مغایر کرامت انسانی دانسته و البته نوشتم که من با اعتقاد این را نوشتم! چون هزار و یک دلیل بر خریت خود سراغ داشتم و در سلول انفرادی هر روز یک دلیل تازه می یافتم، اول این که با پای خود آمدم، الباقی بماند

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.