.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخشی از 300 میلیارد دلار جنجالی پیدا شد
بخشی از 300 میلیارد دلار جنجالی پیدا شد

در حالی که کاندیداهای ریاست جمهوری در سخنانشان، مرتب از سرنوشت سیصد میلیارد دلار درآمد نفتی کشور می‌پرسند، خبرنگار «تابناک»، سرنوشت بخشی از این پول را کشف کرد.

به گزارش شمال نیوز ، بنا بر این گزارش، واردات بی‌رویه در ماه‌های اخیر به جایی رسیده که پرچم کشور که نماد غرور ملی و هویت کشور است نیز در سال‌های اخیر به تعداد بسیاری برای تولید به کشور چین سفارش و از این کشور وارد شده است.

پرداخت درآمد نفتی کشور برای واردات هنگفت که سال گذشته بنا بر اعلام گمرک به رقم بی‌سابقه 55 میلیارد دلار رسید، موجب شده است تا حساب ذخیره ارزی بر پایه اعلام بانک مرکزی از نظر تعهدی هجده میلیارد دلار منفی شده و در اسفند ماه گذشته نیز موجودی نقدی آن هشت میلیارد کاهش یاید.

خبرنگار تابناک برای نشان دادن گوشه کوچکی از سرنوشت درآمد نفتی کشور، تصویر پرچم ایران با عبارت MADE IN CHINA را منتشر کرده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

آيتاش تبريزلي 19 ارديبهشت 1388
او ميهن پرست است،سابقه انقلابي دارد،جسور است،پرصلابت و شجاع است، فاقد الودگي هاي اقتصادي و سياسي است، سخنور است،در قانونمندي عمل گراست،اصلاح طلب تر از مدعيان اصلاح طلبي است و پايبندي اش به اصول قانون و ارزش هاي تعريف شده در نظام بسيار بيشتر از مدعيان اصول گرايي است.اعلمي بت نيست،اسطوره قرن نيست،ناجي نيست...اعلمي،اعلمي است
سعيد 15 شهريور 1388
بابادستخوش
بنده خدا 24 شهريور 1388
چرا خود تابناک چیزی نگفته ولی شما از اون نقل کردید.یعنی شما راستگویید و مخالفانتان دروغگو..وعکس هم که واضح نیست گرچه اگر بود هم دلیل ادعای ننگ دروغین شما نمی شود.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.091 seconds.