.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد.
عکس/ خزرنما هجدهمین یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
یادواره ۴۳۷ شهید والا مقام دفاع مقدس شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمد حسن طوسی جانشین لشگر ۲۵کربلا و مسئول اطلاعات عملیات این لشگر با در مصلای امام خمینی(ره) شهرستان نکا برگزار شد. عکس/ خزرنما(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود . یادواره سردار شهید طوسی و 437 شهید شهرستان نکا برگزار میشود
شمال نیوز : یادواره 437 شهید سرافراز شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر پاسدار شهید محمد حسن قاسمی طوسی «نابغه نبرد فاو» برگزار میشود .(ادامه)
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد. پروازحماسه خوان لشکر۲۵ کربلا / راز ماندگاری اسماعیل پورها چیست؟
شمال نیوز : قطعا" این نام و این کار، به مرز جاودانگی رسیده و محتوای اشعار حماسی اش می تواند در اقبال نسلهای نو از راه و اراده و عقیده نسلهای دفاع مقدس و دفاع از حرم همچنان تأثیرگذار و هدایتگر باشد.(ادامه)
تشییع پیکر حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل
پیکر حاج عسکری اسماعیل‌پور حماسه خوان دوران دفاع مقدس در بابل تشییع و خاکسپاری شد.(ادامه)
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است.
حماسه خوان لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
مرحوم اسماعیل پور بیش از ۱۰۰ نوحه حماسی در زمان های اعزام رزمندگان مازندرانی به جبهه های جنگ، راهیان نور، دفاع از حرم و یادواره ها از خود به یادگار گذاشته است. (ادامه)
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد. یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران برگزار شد
اولین یادواره ۲۶۴ شهید جامعه اطلاعاتی مازندران با حضور وزیر اطلاعات در ساری برگزار شد.(ادامه)
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است. سردار قاآنی: طوفان الاقصی عملیاتی کاملاً فلسطینی است
فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران گفت: عملیات طوفان الاقصی کاملاً فلسطینی و مرحله به مرحله آن با برنامه و تدبیر مقاومت فلسطین اجرا شده است.(ادامه)
طوفان‌ الاقصی شروع حوادث بزرگی در جهان و منطقه است/ ایران امروز یک قدرت جهانی است نه منطقه‌ای/ چشم امید دشمن در مقابل ما به عملیات شناختی است / جنگ غزه بسیاری از مسائل را آشکار کرد و موجب شد تا عمق جنایات آمریکا و صهیونیست‌ها ....(خبر)
(ادامه)
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم. دلنوشته ای برای سردار بزرگ سید حبیب الله حسینی، بابای مهربانم
شمال نیوز : دلنوشته سیده زهرا حسینی دختر شهید سید حبیب حسینی را که دیروز به جمع یاران شهیدش پیوست ، باهم می خوانیم.(ادامه)
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود.

حجت الاسلام پناهیان:اگر فرهنگ غرب را بپذیریم با تکه تکه شدن آرمان چه کنیم
شمال نیوز : حجت الاسلام پناهیان گفت : طلبه شهید آرمان علی‌وردی برای روشن کردن راه حق و حقیقت جلودار شد، از اول این طلبه بی‌قرار بود. اول طلبگی‌اش به مدرسه ما آمده بود و بی‌قراری در وجود او نمایان بود. (ادامه)
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود. یادواره شهدای اسفیورد شوراب ساری با دو میهمان ویژه!
مسئول شورای برنامه ریزی یادواره شهدای دهستان اسفیورد شوراب بخش مرکزی ساری از برگزاری یادواره ۷۸ شهید این دهستان خبر داد که روز پنجشنبه هفته جاری با استقبال مردمی از دو میهمان ویژه همراه خواهد بود.(ادامه)
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت  ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود . یادواره 350شهید شهرستان گلوگاه به میزبانی روستای ریحان آباد
شمال نیوز : یادواره 350 شهید سرافراز شهرستان گلوگاه و شهدای مدافع آسمان ولایت ، امسال به میزبانی 13 شهید روستای ریحان آباد این شهرستان برگزار می شود .(ادامه)
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند. شهدا برخلاف برخی مسئولان به‌دنبال نعمت از خدمت نبودند / برخی مسئولان می‌خواهند بار خود را ببندند / نساجی بهشهر و قائم شهر را به بهای ناچیز زمین زدند !
شمال نیوز : نماینده ولی فقیه در مازندران به اسراف برخی مسئولان اشاره کرد و افزود: برخی از مسئولان با اسراف در بیت‌المال وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند و با زندگی اشرافی، خودروها و خانه‌های آن چنانی از خدمت غافل هستند.(ادامه)
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد. بزرگداشت ۳۳شهید نیروگاه نکا برگزار شد
مراسم تجلیل و بزرگداشت شهدای نیروگاه نکا امروز شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در مازندران و کارکنان در محل این شرکت برگزار شد.(ادامه)
سخنگوی وزارت دفاع گفت: امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است. سخنگوی وزارت دفاع: رسما اعلام میکنیم موشک‌های اسراییل زن در اختیار داریم
سخنگوی وزارت دفاع گفت: امروز موشک‌هایی در اختیار داریم که اسم آنها را موشک‌های اسرائیل‌زن گذاشته‌ایم و نقطه هدف آنان در وهله اول سرزمین‌های اشغالی است.(ادامه)
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد. وزیر راه و شهرسازی وارد مازندران شد
«مهرداد بذرپاش» وزیر راه و شهرسازی با استقبال مسئولان در فرودگاه ساری وارد مازندران شد.(ادامه)
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند. سفر یک روزه وزیر راه و شهرسازی به مازندران
وزیر راه و شهرسازی در سفری یک روزه امروز به مازندران سفر می‌کند.(ادامه)
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود. ساخت هواپیمای بدون سرنشین در نیروی هوایی ارتش
فرمانده نیروی هوایی ارتش از ساخت هواپیما‌های بدون سرنشین خبر داد و گفت: به زودی از جدیدترین هواپیمای بدون سرنشین نیروی هوایی رونمایی می‌شود.(ادامه)
استاد بزرگ شطرنج که نخستین بار پیاده روی اربعین را تجربه می‌کند می‌گوید: هدیه حاج قاسم در همه لحظات همراه او است. پیاده‌روی اربعین استاد بزرگ شطرنج با هدیه حاج قاسم
استاد بزرگ شطرنج که نخستین بار پیاده روی اربعین را تجربه می‌کند می‌گوید: هدیه حاج قاسم در همه لحظات همراه او است.(ادامه)
تیم بابل عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران، بزرگداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر را به دست آورد. بابل فاتح مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران
تیم بابل عنوان قهرمانی مسابقات کشتی پهلوانی نوجوانان مازندران، بزرگداشت هفته دولت و یادواره شهیدان رجایی و باهنر را به دست آورد.(ادامه)
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است. چرا فقیه سربدار در مازندران مظلوم است؟
آیت الله شیخ فضل الله نوری همانقدر که در برخورد با قدرت‌های استکباری و جریان‌های التقاطی و روشنفکران غرب زده، دشمن ستیز بود در استان محل تولد خود مظلوم قرار گرفته است.(ادامه)
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد. تجلیل و تکریم از سردار سربلند حفظ و نشر آثار دفاع مقدس مازندران
مدیرکل صدا و سیما مازندران از تلاش‌های اثر گذار و مانای سردار ملکی در حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قدردانی کرد.(ادامه)
تیم بابل در مسابقات هنر‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نونهالان و نوجوانان استان مازندران قهرمان شد. بابل بر سکوی قهرمانی مسابقات زورخانه‌ای نونهالان و نوجوانان مازندران
تیم بابل در مسابقات هنر‌های فردی و تیمی زورخانه‌ای نونهالان و نوجوانان استان مازندران قهرمان شد.(ادامه)
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم
سردار تنگسیری با اشاره به ممانعت آمریکا از توقیف اخیر نفتکش متخلف در خلیج فارس، گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند «دوران بزن در رو تمام شد»، شاهد بودید به محض اینکه کشتی ما را توقیف کردند بلافاصله از آن‌ها کشتی گرفتیم. گذشت آن زمانی که خیال بکنید اگر با ناو آمدید ما عقب بنشینیم.(ادامه)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است. پارسال خیلی‌ها ترسیده بودند حتی بعضی نماینده‌ها فکر می‌‎کردند کار نظام تمام شد/ من گفتم اینها امتحانی برای تک تک ماست / در داخل اختلاف‌ها و زد و بندهایی هست و کسی هم نمی‌تواند بگوید نیست، اما به دشمن باج نمی‌دهیم(خبر)
سردار محمد اسماعیل کوثری، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در یادواره شهدای عملیات کربلای یک، گفت: پارسال همه رسانه‌ها بر علیه ما شدند و خیلی‌ها ترسیده بودند و خیال کردند که الآن دیگر نظام تمام شد؛ حتی بعضی از نماینده‌ها. من گفتم اتفاقا اینها امتحان برای تک تک ما است که ببینند چه کسی پای کار است.(ادامه)
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد. بذرپاش: هواپیماهای جدید در راه است
توسعه ناوگان هوایی در دستور کار قرار دارد و تا روزهای آینده هواپیماهای جدیدی به ناوگان هوایی کشور می‌پیوندد.(ادامه)
یادواره شهدای حسینیه پنج تن آل عبا های کوی شهدای گمنام آمل و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی سردار رشید اسلام محمد  قربانی روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ برگزار می شود.


برگزاری یادواره شهدای حسینیه پنج تن آل عبا در آمل
یادواره شهدای حسینیه پنج تن آل عبا های کوی شهدای گمنام آمل و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی سردار رشید اسلام محمد قربانی روز پنجشنبه ۴ خرداد ماه ساعت ۱۶ برگزار می شود. (ادامه)
شمال نیوز: آیت الله سلیمانی مردی که تمام زندگی اش سهم تکریم خانواده های شهدا شد. او مزد خدمت به خانوادهای شهدا را گرفت.
تصاویر هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۲  با سخنرانی آیت الله سلیمانی(ره) در مصلی امام خمینی شهرستان نکاء تصاویر به یادماندنی از آیت الله سلیمانی در یادواره سردار شهید طوسی(خبر)
شمال نیوز: آیت الله سلیمانی مردی که تمام زندگی اش سهم تکریم خانواده های شهدا شد. او مزد خدمت به خانوادهای شهدا را گرفت. تصاویر هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار شهید محمد حسن طوسی در ۱۹ فروردین ۱۴۰۲ با سخنرانی آیت الله سلیمانی(ره) در مصلی امام خمینی شهرستان نکاء(ادامه)
معاون اقتصادی رئیس‌جمهور با روایتی از فشار و محاصره اقتصادی دشمنان علیه ایران گفت: در کشور ما ضعف‌ها و اشکالاتی است، اما کسانی که پشت صحنه ایستاده‌اند و برنامه‌ریزی می‌کنند هدفشان جلوگیری از شکست محاصره اقتصادی است ....(خبر)
(ادامه)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس  با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی  و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد.
هفدهمین یادواره شهید طوسی وشهدای شهرستان نکا(خبر)
هفدهمین یادواره ۴۳۷ شهید شهرستان نکا با محوریت سردار سرلشکر شهید محمدحسن طوسی قائم مقام لشکر ۲۵ کربلا در دوران دفاع مقدس با حضور اقشار مختلف مردم ، خانواده های معظم شهدا ، نماینده ولی فقیه در مازندران و جمعی از مسوولان کشوری؛ استانی و با سخنرانی آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ،نماینده مجلس خبرگان رهبری در مصلای نکا برگزار شد. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 27 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.